Szaisztok!
Kicsit segíthetne valaki. Van egy 2005-ö 636-om, hibátlan és megkímélt. Viszont az
utobbi időben egyre inkább hallható kopogó hang jön az első villaszárakból.
A hang akkor hallható ha nincs rajta terhelés. A motorral nem volt egykerekezés, nem kapott extra terhelést semmit.
A kérdésem: Valaki tapasztalt e ilyet, és ha igen mi volt a hiba.
Én a villa perselyekre gyanakodok, de irreális 12000 után normál körülmények között az, hogy
szétessen.
Tipushiba? , használható így?
Sziasztok!
A zx-6r topicban felmerult egy esetleges NINJA-talalkozo.Ami nem szolna masrol, mint egy kis grillezesrol a szabadban, dumalgatas, csobbanas a Balatonban meg persze egy kis kozos gurulas.En ehhez a balatonlellei ettermunket tudnam felajanlani helyszinkent, ami majus 20-tol van nyitva.Kitalalnek valami korrekt arat, hogy a dolog lenyege tenyleg a motororostalalkozo legyen es a jo hangulat.Az uzlet 20 meterre van a viztol, furdogatya ajanlott.Ha felkeltettem valakinek az erdeklodeset hivjon, vagy irjon nyugodtan.Mar nehany emberert is megcsinaljuk a bulit.
Vargyas Tamas 20/983 0 981
Szeles utat!
A zaj-, és környezetvédelmi butítás azt jelenti, hogy ezekben a fokozatokban (1, 2, 3) nem adja le a maximális teljesítményét a motor, hogy ne lépje túl a zajszintet és "avatatlan kezekben" ne okozzon "maradandó károsodát". Ilyen kütyüt itthon is lehet kapni a prop-tech-nél, és ha Te nekiállsz a témába olvasni, akkor belátod, hogy Te vagy félretájékoztatva.
Idézet: "ZAJVÉDELEM:
Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét. A PROP-tech speed box ezt a rendszert blokkolja.
BIZTONSÁGTECHNIKAI TILTÁS:
A gyártók a biztonságösabb vezethetőség miatt izmosabb motorjaik teljesítményét 1-es forkozatban korlátozzák. Modulunk ezt is blokkolja.
+300 km/h. ETIKAI VÉGSEBESSÉG TILTÁS"
Mit értesz azon hogy környezet védelmi butítás? szerintem egy gyári kipufogó is környezetvédelmi butítás és ha a gyári dobot lecseréled már nőtt is a teljesítmény!na ez a kis kütyü is hasonlókat produkál pl plussz üzemagyag. javaslom nézz körül a lent írt honlapon.
Azt te sem gondolhatod komolyan, hogy 10-15 LE többlet
Ez egyszerűen a zaj-, és környezetvédelmi butítások feloldására szolgáló "kütyü" 1-2-3-as fokozatokban, de nem 10-15 LE plusz
igen hasonló a kommanderhez. de semmi alakítás , vezeték vágás nem kell hozzá 10-15 lovat tesz rá a motorra. http://www.nikkoracing.com itt mindent részletesen meg tudsz nézni. a beszerelés , miután a tankot felbillentetted két perc.
Kicsit segíthetne valaki. Van egy 2005-ö 636-om, hibátlan és megkímélt. Viszont az
utobbi időben egyre inkább hallható kopogó hang jön az első villaszárakból.
A hang akkor hallható ha nincs rajta terhelés. A motorral nem volt egykerekezés, nem kapott extra terhelést semmit.
A kérdésem: Valaki tapasztalt e ilyet, és ha igen mi volt a hiba.
Én a villa perselyekre gyanakodok, de irreális 12000 után normál körülmények között az, hogy
szétessen.
Tipushiba? , használható így?
A zx-6r topicban felmerult egy esetleges NINJA-talalkozo.Ami nem szolna masrol, mint egy kis grillezesrol a szabadban, dumalgatas, csobbanas a Balatonban meg persze egy kis kozos gurulas.En ehhez a balatonlellei ettermunket tudnam felajanlani helyszinkent, ami majus 20-tol van nyitva.Kitalalnek valami korrekt arat, hogy a dolog lenyege tenyleg a motororostalalkozo legyen es a jo hangulat.Az uzlet 20 meterre van a viztol, furdogatya ajanlott.Ha felkeltettem valakinek az erdeklodeset hivjon, vagy irjon nyugodtan.Mar nehany emberert is megcsinaljuk a bulit.
Vargyas Tamas 20/983 0 981
Szeles utat!
Vegyétek, vigyétek!
- gyári plexi
- szürke indexek
- gyári kupuff
- LSL kormánygátló
- PP tuning lábratók?
az árakat még kitalálom
a párom vette a motort most 2005 ös és abban volt de neki teljesen felesleges, nem pályamotoros ő.
Idézet: "ZAJVÉDELEM:
Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét. A PROP-tech speed box ezt a rendszert blokkolja.
BIZTONSÁGTECHNIKAI TILTÁS:
A gyártók a biztonságösabb vezethetőség miatt izmosabb motorjaik teljesítményét 1-es forkozatban korlátozzák. Modulunk ezt is blokkolja.
+300 km/h. ETIKAI VÉGSEBESSÉG TILTÁS"
Ez egyszerűen a zaj-, és környezetvédelmi butítások feloldására szolgáló "kütyü" 1-2-3-as fokozatokban, de nem 10-15 LE plusz