Szervusztok!Nekem abba segítsetek már légyszíves hogy ilyesmi motort szeretnék venni mint a fórum,csak az érdekelne hogy ha használtan veszek akkor mennyi az a km ami még elfogadható egy mociban.Nekem kb11-12.000 még elfogadható de a többi már nekem nem esne jól vhogy idegenkedem tőle.kb.1.400.000 lenne.Szerintetek?Persze sok minden más dolog is befolyásoló egy vásárlásban de engem most konkrétan ez érdekel
köszi a válszokat...
isten megteremtette a kawasakit.
2005 ben az en 636omat.
kekben es tisztan gyonyoru.
leirom a tapasztalataimat :
amikor kihoztam a kereskedesbol sehol semmi rezonancia nem volt a motoron, aztan egy alkalommal csereltem egy gixer6-os haverommal es kb 100-al odavertuk egymaset. ezutan kezdett rezegni 7000 folott a kuplungkar.
a vaz kifogastalan minosegu es merevsegu.
batran ajanlom mindenkinek, aki kozuton szeretne sportmotorral motorozni. a blokk teljesitmenyleadasa idealis utcai hasznalatra. a szelvedelem jobb, mint a tobbi a 600-on, legalabbis az en formamhoz ( kb 180cm, 80kg ).
az ora tetejet valoban takarja a gyari plexi, bar engem egyaltalan nem zavar, mert csak az a resz nem latszik, amit egyebkent sem hasznalok normalis korulmenyek kozott. ( abnormalis korulmenyek kozott meg nem nem erdekel )
meg egy ev garancia van ra, addig nem babralok semmit ( gyujtom a lovet a gari utanra )
egyik olajcsere alkalmaval castrol r4-t toltottem bele es melegen csuszott tole a kuplung.
jovore szeretnek vele mar csak palyazni, de semmi akra 200-er, kizarolag "sufni" tuning
sokaig maganyos kawas voltam, aztan jott a csajom, aki szinten imadja a ninjat igy szivesen mennenk kawa talalkozora.
kepet meg lusta voltam kezelheto meretuve konvertalni.
meg irnek, mint allat, csak semmi ertelmes nem jut az eszembe
Nekem érzésre alul sem lett gyengébb, meg sehol sem.
Az exup-ról amúgy nekem azt mondta egy szerelő, hogy az a szanaszét fojtott végdobon próbál segíteni valamit... Ergo nyitott dobnál nem vesztesz a hiányával semmit.
De miért gyengülne egy nyitott csőtől? Bár nem volt fékpadon, az Akra szerint 6000-től végig erősebb, mint a gyárival. A marketing nagy úr, de nem hiszem, hogy hazudnának... Meg aztán már csak a hangja rádob pár lovat!
Ki kell kötni, mivel a szelep magában a gyári végdobban van. Nem egy nagy művelet, vagyis inkább nem tűnt annak, ahogy csinálta a srác. Az enyémen Akra slip-on van (állat hanggal és pusztító kinézettel ), ahhoz adtak hozzá egy kis alu "izét", ami a szelep forgatómotorját szabályozza, azt kell még erre a motorra feltenni. A szerelő srác erősen örült az Akra megoldásának, mert ahogy mondta, pl. Yoshi RS5-tel szívott egy kicsit...
Ha lecseréled lejön mivel az a dobban van.
Mit értesz lekötésen? Ha a csatlakozót húzod szét, hibajelet küld és tárolja a memóriában (garancia vége :(( ) Csak akaszd ki a két bowdent, persze így is megdőlsz egy esetleges garancia igénynél.
Nagyobb átáramlás, több benzin... garancia vége :((
Ha csak nem pályán használod, akkor szinte többet vesztesz mint nyersz, (a hangot kivéve) mivel alacsony és középtartományban sokat fog gyengülni és hát közuton leginkább ezt használják.
szevasztok .lenne 1-2 gyári cuccom 03-04 es kawához, igaz apróságok..index és rendszámtartó,alsó villa hid,gyári kipufogó átalakitva,hátsó sárvédő,bal oldali lábtaró konzol, farokidomban lévő tároló rekesz..hát egyenlőre ennyi ...üdv 0670 2867744
kipufogó tartó(alumínium)
1 pár Lucas hátsó fékbetét (4-4,5 mm )
kormány végére koptató (apró csúszás nyom)
jobbos kormánybilincs
kitámasztó
2 db kábelköteg az első lámpához+gumiharang
motormagasság növelő(ez esetben rövidebb mint a gyári)
Sorry a nem szakszerű kifejezésekért,no comment.....
Egyben szeretném eladni az alkatrészeket.
9 ezer Ft+postaköltségért elküldöm bárhova
palko_@freemail.hu
első lámpa(jobb oldala törött,csak 1 tartófül van meg)
lámpa alatti beömlő (törött)
1 pár Lucas hátsó fékbetét (4-4,5 mm )
kormány végére koptató (apró csúszás nyom)
jobbos kormánybilincs
kitámasztó
2 db kábelköteg az első lámpához+gumiharang
motormagasság növelő(ez esetben rövidebb mint a gyári)
Sorry a nem szakszerű kifejezésekért,no comment.....
Egyben szeretném eladni az alkatrészeket.
Ha valakinek egyéb kérdése van szívesne válaszolok.
Árat emailbe beszéljük meg ha lehet, ne offoljuk a fórumot.
palko_@freemail.hu
köszi a válszokat...
isten megteremtette a kawasakit.
2005 ben az en 636omat.
kekben es tisztan gyonyoru.
leirom a tapasztalataimat :
amikor kihoztam a kereskedesbol sehol semmi rezonancia nem volt a motoron, aztan egy alkalommal csereltem egy gixer6-os haverommal es kb 100-al odavertuk egymaset. ezutan kezdett rezegni 7000 folott a kuplungkar.
a vaz kifogastalan minosegu es merevsegu.
batran ajanlom mindenkinek, aki kozuton szeretne sportmotorral motorozni. a blokk teljesitmenyleadasa idealis utcai hasznalatra. a szelvedelem jobb, mint a tobbi a 600-on, legalabbis az en formamhoz ( kb 180cm, 80kg ).
az ora tetejet valoban takarja a gyari plexi, bar engem egyaltalan nem zavar, mert csak az a resz nem latszik, amit egyebkent sem hasznalok normalis korulmenyek kozott. ( abnormalis korulmenyek kozott meg nem nem erdekel )
meg egy ev garancia van ra, addig nem babralok semmit ( gyujtom a lovet a gari utanra )
egyik olajcsere alkalmaval castrol r4-t toltottem bele es melegen csuszott tole a kuplung.
jovore szeretnek vele mar csak palyazni, de semmi akra 200-er, kizarolag "sufni" tuning
sokaig maganyos kawas voltam, aztan jott a csajom, aki szinten imadja a ninjat igy szivesen mennenk kawa talalkozora.
kepet meg lusta voltam kezelheto meretuve konvertalni.
meg irnek, mint allat, csak semmi ertelmes nem jut az eszembe
Az exup-ról amúgy nekem azt mondta egy szerelő, hogy az a szanaszét fojtott végdobon próbál segíteni valamit... Ergo nyitott dobnál nem vesztesz a hiányával semmit.
De miért gyengülne egy nyitott csőtől? Bár nem volt fékpadon, az Akra szerint 6000-től végig erősebb, mint a gyárival. A marketing nagy úr, de nem hiszem, hogy hazudnának... Meg aztán már csak a hangja rádob pár lovat!
Mit értesz lekötésen? Ha a csatlakozót húzod szét, hibajelet küld és tárolja a memóriában (garancia vége :(( ) Csak akaszd ki a két bowdent, persze így is megdőlsz egy esetleges garancia igénynél.
Nagyobb átáramlás, több benzin... garancia vége :((
Ha csak nem pályán használod, akkor szinte többet vesztesz mint nyersz, (a hangot kivéve) mivel alacsony és középtartományban sokat fog gyengülni és hát közuton leginkább ezt használják.
Lecserélte közületek valaki a 05-06-os Kawáján a kipufogót?
Ha igen, akkor le kellet kötni miatta az "exup" szelepet?
kipufogó tartó(alumínium)
1 pár Lucas hátsó fékbetét (4-4,5 mm )
kormány végére koptató (apró csúszás nyom)
jobbos kormánybilincs
kitámasztó
2 db kábelköteg az első lámpához+gumiharang
motormagasság növelő(ez esetben rövidebb mint a gyári)
Sorry a nem szakszerű kifejezésekért,no comment.....
Egyben szeretném eladni az alkatrészeket.
9 ezer Ft+postaköltségért elküldöm bárhova
palko_@freemail.hu
Tudna valaki valamit mondani az IRISZ motorlánc márkáról. Milyen minőségű? Mert most akarok venni a Kawámra és ezt találtam jó áron.
előre is köszi
üdv:
Laci
de te probáltad a tiédre?
ez Z750re jó?
lerow@pager.hu
első lámpa(jobb oldala törött,csak 1 tartófül van meg)
lámpa alatti beömlő (törött)
1 pár Lucas hátsó fékbetét (4-4,5 mm )
kormány végére koptató (apró csúszás nyom)
jobbos kormánybilincs
kitámasztó
2 db kábelköteg az első lámpához+gumiharang
motormagasság növelő(ez esetben rövidebb mint a gyári)
Sorry a nem szakszerű kifejezésekért,no comment.....
Egyben szeretném eladni az alkatrészeket.
Ha valakinek egyéb kérdése van szívesne válaszolok.
Árat emailbe beszéljük meg ha lehet, ne offoljuk a fórumot.
palko_@freemail.hu
Legalább egy jót motoroztál közben....