A cuccok szinte teljesen új állapotban vannak. Az elejéhez első sárvédőm, fejidomom, első lámpám, fejidom belső burkolatok j-b oldali, ha kellenek oldalidomok, indexekkel, meg a gázmarkolat melletti vészleállító kapcsolókonzol a féklámpa mikrokapcsolójával. Árak: fejidom: 70, e. lámpa: 60, e. sárvédő: 18, fejidom belső burkolat: 8/db, oldalidom: 45/db, e. index: 7/db, kapcsolókonzol: 7 eft.
telefon számom: 06-30-859-0939. e-mailom: karidoki@axelero.hu. Jövő hét hétfőtől péntekig nem leszek itthon, tehát nem fogsz tudni elérni ekkor.
Ja, a moci titán-ezüst színű és olyan állapotban vannak a cuccok, hogy nyugodtan felteheted, nem kell festeni.
Úgy is megegyezhetünk, hogy a motorom komplett fényezett cuccait odaadom (tankkal, mindennel), Te meg cserébe adod a Te sérült/törött cuccaidat és csak egy közösen kialkudott különbözetet fizetsz. Ezzel megspórolod a fényezés költségét és tuti, hogy gyári lesz a gép. Gondold át.
"05-ös 636-oshoz vannak utcai alkatrészeim. Lámpák, tükrök, idomok, stb. Ha valakit érdekel, biztosan megegyezünk. Keresnék ugyanehhez a mocihoz pályaidomgarnitúrát kompletten. Használt is jó, ha kicsit sérült az sem baj.
Ma olvastam bizonyos KLEEN Air mod-ról, ami vmiféle szekunder levegőrendszer asszem és, h ezt az usákokban előszeretettel eltávolítják, mert javítja a gázreakciót, némi többletteljesítményt ad és nem ropog utána a kipuff gázelvételkor(ez spec nekem teccik). Hasonlóképp a Suzukiknál is van egy ilyen rendszer amit lepaterolnak sokan. Azért is kérdem, mert mikor vettem a mocit Pécsen, a tulaj mondta, h ha visszaviszem szervizre akkor vmi apróságot okosítanak rajta amitől kap egy kis pluszt de végülis máshol szervizeltem(Pécs qrva messze van) így ezt nem tudtam meg.
Tapasztalat esetleg vélemény? Itthon megcsinálta vki?
Hogy állsz a futómű kérdéssel?
Szerintem a panonringen olyan 2.00-ig a hungaroringen pedig 1.56-ig ne nyulj a gyári futóműhöz. Semmi értelme. Cak gyakorolni kell azzal ami van.
Sokat kell menni és megjönnek az idők.
Kellemes ünnepeket.
Jó motorozást a 2006-os évben.
2005-ös ZX-6-hoz szeretnék sportdobot. Ha valakinek van eladó,vagy jó áron tud szerezni jelezzen.
Köszi
A cuccok szinte teljesen új állapotban vannak. Az elejéhez első sárvédőm, fejidomom, első lámpám, fejidom belső burkolatok j-b oldali, ha kellenek oldalidomok, indexekkel, meg a gázmarkolat melletti vészleállító kapcsolókonzol a féklámpa mikrokapcsolójával. Árak: fejidom: 70, e. lámpa: 60, e. sárvédő: 18, fejidom belső burkolat: 8/db, oldalidom: 45/db, e. index: 7/db, kapcsolókonzol: 7 eft.
telefon számom: 06-30-859-0939. e-mailom: karidoki@axelero.hu. Jövő hét hétfőtől péntekig nem leszek itthon, tehát nem fogsz tudni elérni ekkor.
Ja, a moci titán-ezüst színű és olyan állapotban vannak a cuccok, hogy nyugodtan felteheted, nem kell festeni.
Úgy is megegyezhetünk, hogy a motorom komplett fényezett cuccait odaadom (tankkal, mindennel), Te meg cserébe adod a Te sérült/törött cuccaidat és csak egy közösen kialkudott különbözetet fizetsz. Ezzel megspórolod a fényezés költségét és tuti, hogy gyári lesz a gép. Gondold át.
Üdv: Karesz
neki van egy tökéletes állapotú, fényezett.... úgy emlékszem Ő el akarja adni!
andrás a neve
Tudsz árakat mondani? Minden érdekel ami az elejéhez van.
"05-ös 636-oshoz vannak utcai alkatrészeim. Lámpák, tükrök, idomok, stb. Ha valakit érdekel, biztosan megegyezünk. Keresnék ugyanehhez a mocihoz pályaidomgarnitúrát kompletten. Használt is jó, ha kicsit sérült az sem baj.
Tapasztalat esetleg vélemény? Itthon megcsinálta vki?
adaptáltam Túró beállításait, és azok jónak tűnnek, most azt hiszem egy ideig nem bántom
Egyébként B.Ú.É.K.
LX
Hogy állsz a futómű kérdéssel?
Szerintem a panonringen olyan 2.00-ig a hungaroringen pedig 1.56-ig ne nyulj a gyári futóműhöz. Semmi értelme. Cak gyakorolni kell azzal ami van.
Sokat kell menni és megjönnek az idők.
Kellemes ünnepeket.
Jó motorozást a 2006-os évben.
Üdv: Krisz #16
LX
Naaa, rémlik már valami a közös múltunkból?
LX
jártok... ?!
amúgy be!
LX
iiiiiiiggggeeeeennnn
szeretem a kihívásokat
LX
Te, hogy neked mekkora hátsód van!
LX
LX
Rég voltál erre, elfelejtettem, hogyan kell vérszívni, szemétkedni vagy okoskodni.