Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nekem ugyan ez volt bár lényegesen más a motorom mert egy gs 500 e de akkor is idegesítő!!! Szervíz-blokk szét/össze!!! Csere ezis az is! Rákölt egy vagyont és mikor hozom el a hang még mindíg benne van!!! Mondtak már rá sok mindent az okosok!!! De mivel nyomatékra illetve fordulatra adja,tehát alapjáraton nem nem tudták megmondani!!!! lassan 2. szezont futom vele így és még nem lett se rosszabb se jobb! Bár nekem kissebb fordulat tartományban csinálja ezt a krrrrr krrrrrr krrrrr hangot de ez a motor tipusából adódik!!!! Mivel nem pörög csak 11-et!!! De ha neked kiderült mi akkor kérlek írj!!! De azért vicces,h egy versenyszerelő sem tud vele mit csinálni!!! Azt mondta lehet,hogy valami hozzáér valamihez!!! Hát tudod!!!!! Ez a furi!!! Remélem te is meg én is nem szopjuk be!!! Ha meg nem lesz bajunk akkor Ducati feeling
Na akkor leírnám röviden a történetet.....
Kb 2 hete megyek Újszilvásra.. tölem messze ezért kb 140 km autópálya meg egy kicsi más is
A mocit nem hajtom, nem pörgetem kb 130-190 között hol így hol úgy. M3-as fura hang
9500/min-nél megállás semmit nem hallani , jobban figyelek....
minden sebességben 9500 és 10500 között jól kivehető fémes zörgés a blokk ill. blokk környékének irányából!!!
Megállás telefon szervízbe..(a mocimba 4800 km !!!!)(jól bejáratva)) szervizes "... pont most hoztak egyet vissza 5500 km ugyan ez!!! " tanács menj tovább...
Két nap mulva telefon: válasz szétszedtük darabokra (blokkot nem ) semmit nem találtunk... menj tovább.
A szakmámból adódóan van némi rálátásom a területre, és a tapasztalatom az, hogy az ilyen hangok nem mulnak el, sőt álltalában rosszat sejtetnek.......
kérdésem találkoztott e valaki hasonlóval ,halott e valamit ilyenről stb stb....
Nem szivesen dobnám el a vasat 170-nél valami blokkba lelazult szarság miatt....!!!!!
szerintem Ti sem
Ha van info.. pls irjátok meg!
írd le szerintem hátha valaki tud segíteni
Sziasztok
Úgy látom régen gyakrabban irtatok, de azért bízom benne, hogy azért olvassátok a fórumot.
Van egy 636 -om 05 -ös és van egy kis gáz vele :((((
Ha valakinek van kedve segíteni megbeszélni jelezze és kifejtem a bajom.....
Szerintem nem egyedi az esetem, csak nem tipushibát talátunk............
Vegye már meg valaki a kawa 636-om
2002es modell, 2003as áprilisi forgalombahelyezés, 24ezres szervíz után szezonra felkészítve, 2 gyári kulccsal, második tulajdonostól, 12 fokozatban állítható riasztóval, michelin power race gumikkal, dunlop d208 szinte új ajándék hátsó gumival, sportkipuff dob, rendszeresen szervízelt, Mo-i, szervízkönyves.

Én szeretnék elkezdeni versenyezni kis kategóriában, ezért adom el, és nagyon fáj érte a szívem 1,350ezer forintot kérek érte. Tényleg pöpec kis gép, bár ezt gondolom mindenki tudja aki ilyet akar venni
Akit érdekel, hívjon: 06704531908, vagy írjon: ender.hun666@freemail.hu


Motoros üdvözletem mindenkinek.
Egyébként köcce az infót! Ez azért nem is olyan vészes.
tankolni nehezebb vele... azt elhiszem...
A tökéletes tanulómotor a 500-asok között van. CBF500, GS500, de egy 250-es is ott lehet azért.
A költségek(saját) :
biztosítás:7200 negyedévente.(kell)
láncspray: 3-4EFt kb 3 hónapra(kell)
ruha: min kesztű, kabát és naci( a bukó egyértelmű)
olaj : 3-4 EFt/L 3-4 L/ csere
olajszűrő: 7 körül
légsz. 4 körül

Nem olyan sok, tankolni nehezebb bele
Az lehet, mer arra nem járok sokat. Akkor éljen a kormány!!!
Viszont még kérdésem azért lenne, a rutinos nagymotorosokhoz ha lehet.:
Mivel totál kezdő motoros lennék, (még A kat. jogsim sincs... :9 -
na jó, azért egyszer mentem már egy XT-vel :-) de az enduro)
Milyen olcsóbb nagymocit tudnátok javasolni tanulási célra, (persze használtan venném) ha a végén Kawa 636-osra szeretnék váltani? Mondjuk olyasmit amiről kisebb sokkot okoz áttérni egy 636-osra, mint mondjuk egy Solex-ről. Mondjuk az sem lenne baj, ha a váltáskor el tudnám adni, és nem egy kajak eladhatatlan verda lenne.
Mert hát ugye azért kezdőnek lássuk be, nem tanácsos ilyen buher nagy motorra ülni elsőre. Még kárt tesz benne, és magában... :)
Lehet, hogy 636 csak bő 1-1,5 év múlva lesz, (nem szeretném elkapkodni...) de a nagymotorozást és az A kat. jogsit lehetőségeim szerint már most szeretném egyenesbe tenni.
A másik kérdésem meg, h egy ilyen nagymocinak milyen, és mekkora állandó költségei vannak?
Gondolok itt kötelező biztosításra, műszaki vizsgákra, meg még egyéb olyan cuccokra amikről nem hallottam...
Hahhh... Tudom, h rutintalan vagyok, de hát valahol elkell kezdeni...
Azt hiszem, hogy tavaly megcsinálták azt a részt is.
Ja tényleg! De egyébként az etele felé is, ? úgy tudom, hogy arra nem lett megcsinálva... Úgy látszik túl elevenen élnek bennem az emlékek. De a Budafokira ez igaz, mert ott csak egy rövid szakaszt csináltak meg.
Miért? Mi bajod a Bartók Béla úttal? Most lett végig felújítva.
Hát sajna én is félteném érzékeny belsejét egy 6r-nek a magyar közutak minőségétől, de azért biztos nem mennék vele 50-nél többel egy pl. Budafoki/Bartók Béla út minőségű úton.
Én is a IX. ben lakom . ezért nem tudom hazavinni a KAWÁT. A robit tudom sufniba zárni az fér el.
De városban a szar utak miatt nem is szivessen használnám a 636-ost
Nem az én kicsikém kék.
Kamerám meg nincs
Az aprilia meg tényleg 2 litert fogyaszt 100 KM-en
Más kérdés
Köszi az infót! Egyébként nem terveztem, hogy mocival járok melóhelyre, 1. mert IX. ker. és az indiánok ellopnák mint a szél. 2. Mer arra a célra jó nekem a BKV is. (Különben hol ismerkednék, ha nem a szardinia állapotot közelítő reggeli 4-es/6-os os dörgölődzés közepette)
Jaj srácok, olyan komolytalanok vagytok...
Megnéztem mi az a Solex. Hát nem hiszem, hogy egy olyannal a melóhelyen meg mernék jelenni... Elég furcsán néznének rám a kollégák.
Sőt, még jobb a Solex erre a célra. Tegnap beszélgettem egy bácsival aki egy Solex-szel volt (aki nem ismerné, olyan mint a Dongó, csak ez francia gyártmány) megkérdeztem mennyit eszik a canga.
Nem bírtam röhögés nélkül: 0.3 liter/100 km

btw kawaata, nem ezüst színű a motorod? És nem szoktál tank-kamerázni?
Sok sikert ........ Remélem összse jön. Munkába járáshoz ajánlanám az apriliát SR50-DITEC robogót , én is melóba azzal járok és 2 liternél nem kajázott még nekem többet.!
Olcsóbb mint a BKV .
Egy tanács: ha a fizetésed olyan, hogy gondolkodnod kell a fogyasztáson, akkor inkább tényleg válts állást, mielőtt motort veszel. Egyrészt nem fogod élvezni a motorozást úgy, hogy fejben a benzint számolgatod. Másrészt a motor fenntartása korántsem ér véget a benzinnel. Ha az a pár ezer forint benzin probléma lehet, akkor mi lesz egy sima gumicsere alkalmával pl. (kb. 40...50 ezer Ft)? A többiről nem is szólva...!

Amúgy a fogyasztásról: nekem a régi ZX-6-om (2000-es) 5 és 14 liter között evett, a mostani (2005-ös) 5 és 11.5 között.
Hát ha nem ezzel jársz dolgozni, és jól számolom, akkor az ember bele feccöl vagy 30-40-et per hó ebbe a verdába. Az azért elég húzós! Azt hiszem itt az idő munkahelyet váltanom, több fizuért... Mer hát kell a kicsike...
Ha csak a fogyasztás érdekel akkor azt leirom neked. Kezdjük VÁROS:normál használat:KB: 7 liter..... amitszól lámpától lámpáig :9-10 liter ...... AUTÓPÁLYA normál használat " 150-170 KM/h" : 8 liter
és nem normál az az állandóan a 200,és a 270-es közötti értéket szeretjük olvasni a kijezön , EZT EGY 12 literes normával hálálja meg nekem a ZXR 636-os mocim . Ja 2004 évjáratú és van rajta egy YOSIMURA és a légszürő sem gyári.Ezt csak azért irtam mert biztos , hogy befojásolja a fogyasztást negativ irányba..
szal azért kérdezem, mert távlati célom lenne nekem is egy ilyen verdára szert tenni. de ha egyenlőre azzal sem vagyok tisztában, hogy mennyit eszik egy ilyen masina, akkor honnan a pékből tudjam, hogy eltudom-é tartani... hamár az összes spórolt suskám ráverem, jó volna, ha nem csak a garázsban állna...
Azt nem tudom de azt igen hogy az 1000-es 5-10literig jobb kéztöl függ.Gondolom az sem eszik sokkal kevesebbet
Sziasztok! Lenne egy teljesen alap kérdésem. Kinek mennyit eszik 100-on átlag egy ilyen masina, ha az ember nem rest mondjuk megtekergetni egy kicsit a szarvát? Ha erről már volt szó a fórumban, akkor bocs, de most nincs türelmem végig olvasgatni a többi 999 hozzászólást.