Most komolyan,van akinek ez tetszik??? Nekem már az idei ZX10-es is nagy csalódás volt,de annyira nem izgatott mert a 636-osé a szívem. Erre itt van ez.... Az orra egy hányadék a segge meg mintha egy zöldre festett DUCATI-é lenne.... De mind1. Én csak jól járok,mert ha bejön akkor olcsóbban kapom meg az ideit....
Te jó éééég....
A hátsó faridom jobb (karcsúbb) lett, oldalról nem rossz. Desó indexek okádékok az előző 10R-éhez képest. Lámpák katasztrofálisak...legalább a tipikus széles Kawa-beömlőt hagyták volna meg (ez az egyen V-beömlőtől már hányok) és a jellegzetes 636 lámpát. A "05-ös fényévekkel szebb...de sztem még az én ex "04-esem is brutálabb előlről. Ez olyan mintha eg zöld kakadu lesne rám. Komolyan most kirúgták az előző generáció tervezőjét??
Miért kellett a 10est és a 6ost is elbaszni??
De majd ha egy 40km/ó csúszás után ott állsz életed álma mellett és azt látod, hogy 1milla a kár. Na akkor majd arra fogsz gondolni, hogy miért nem vettem 500-ért egy 8 éves GS 500-ast?
Persze nem kívánom neked de a statisztikák nem hazudnak.
Sziasztok!
Most regisztráltam és el se hiszitek mekkorát dobbant a szívem,hogy megint találtam egy jópár olyan embert aki azért a zöld szörnyecskéért rajong mint én
Végigolvastam egy jó pár hozzászólást és az egyik áprilisihoz szeretnék hozzászólni. Egy srác érdeklődött hogy melyik moci lenne neki jó rutinszerzésre hogy aztán egy 636-oson roboghason. Azt tanácsolták neki hogy az 500-asok piacán keresgéljen mert azok jók tanulni. És akkor most jönne az én reakcióm ( remálem azért senkit nem untatok )
Kb. 10 éves korom óta rajongok mindenért ami zöld és kawasakival kezdődik... 4 éve elhatároztam,hogy elmegyek dolgozni suli mellett és akár mennyire is keveset keresek azt félrerakom és ha egyszer összegyűlik annyi,veszek egy 636-ost... A 2004-es is nagyon tetszett,de amikor megláttam a 2005-öst,tudtam hogy nekem ő kell. Akkor már komolyabb munkáim voltak,mára meg már ott tartok,hogy tavasszal meg is fogom venni (persze akkor már a 2006-ost). Viszont sok rutinom nekem sincs,mert komolyabb gépekkel még nem sikerült mennem. Sajna a baráti körömben nincsenek milliomospalánták. Úgy gondolom,hogy ha az ember elég okos és megvan a jogsija,akkor nincs is igazán szükség erre a nagy rutinra,mert ha jól tudom akkor ezeknek a motoroknak is két irányba forog a gázkarja és a kilóméterórán 0 után nem 220 jön. Szóval eszes és türelmes motorozással ebbe is bele lehet jönni. Akinek van ezzel kapcsolatban véleménye nyugodtan írja meg, Én biztos hogy az éveken át spórolt és gyűjtött pénzemből nem fogok egy 500-as "szart" (remélem senkit nem bántok meg) venni,hogy aztán feleannyiért eadjam és kezdjek megint gyűjteni arra,ami nekem a MOTORT jelenti. A válaszokat előre is köszi
Hali. eléggé új m otoros vagyok. lenne 1 kérdésem . vettem 1 (lizing) kawa zx600r gépet. 98 LE. amerikai
tipusú 2001-es. Megköszönném ha tudnátok róla infót szolgálni .
Tudom, h nektek már mindennapi élmény, de akkor is el kell mondjam
A minap volt szerencsém menni egy "05-ös 636-tal... hát gyerekek. Mentem már nagymocival (fazer 1000) elég sokat, de szupersporttal még nem...
nagyszerű masina, kezdhetek gyűjteni!!! tényleg 260 a vége...
Szerintem jó választás a 636 és az az évjárat amit említesz strapabíró is.Legjobb példa erre Potzner Ferencz streetfighther bajnokunk aki szintén egy ilyen gépell edz-versenyez annélkül,hogy a motor olajozásán változtatott volna! Csak túltölti de ez evidens ebben a műfajban.Az az 1600km nem kicsit gyanus egy 3-éves mocitól bár vannak ílyen történetek(szalonmotor volt,megvettem de nem tudtam használni annyit dolgoztam stb..)de ha 16000km akkor viszont lehet nyelezni legalább!Szóval hoszzútávon bírja a strapát csak az a gyengéje ha összetöröd...igaz azt egy vetéjtársa se bírja jobban.
ITT találsz olyat az oldalon, hogy szervízkönyvek. Elég sok van nézd meg köztük van e. Letölteni úgy tudsz, hogy írsz nekik egy e-mailt és elküldik a kódot. Sok szerencsét.
1600km? Ez már önmagában gyanús. De ha 16 000 akkor jó. Egy 3 éves kawáwal nem hiszem, hogy több bajod lenne mint bármelyik másik hasonló korú japán géppel.
Nekem van egy honda 250-es cbf-em,és akkor nyugodtan kérdezhetnétek hogy mi a francot keresek itt?!-csak azt hogy nézelődöm nagyobb köbcenti iránt,és találtam is egy hároméves elvileg jó állapotban lévő 1600km-t gurult 636-ost,1450000HUF-ért.
Azt szeretném megkérdezni hogy így láthatatlanba megéri-e a vas,mert én nagyon sok rémhírt hallottam a kawáról(hogy kosármotor,meg hogy szarrápörgi magát)jó lenne ha válaszolnátok és a vasakkal való elfogúltságotokat egy picit háttérbeszoritanátok mert természetesen mindenkinek a sajátja a legszebb és a legjobb.
Lehet hülye tipp, de többen beszéltek már vmilyen rezonanciáról ami előjön az újabb 636osoknál. Vmelyik ZX-topkóban volt erről szó. Nem emléxem pontosan de vmi fékkar vagy kuplungkar rezonált be több arcnál.
Vmi ilyesmit sejtet az is, ha álló helyzetben semmi hangja a blokknak.
Lehet, hogy ennyire nem hallod félre a hang irányát, de már volt erről szó a topikban (342-es hozzászólástól). Egy ilyen fémes-ciripelő hang, ugyanúgy 9000-es fordulat környékén, amiről aztán kiderült, hogy a kuplungkar rezonál be és adja azt a hangot! Addig én sem tudtam elképzelni sem, hogy mi lehet (a szerviz szintén nem), aztán vagy 10 percet röhögtem a sisakba, amikor megfogtam a kuplungkart és abbamaradt a hang... Szerintem próbáld ki, hátha szerencséd lesz! Azóta amúgy megszűnt a ciripelés.
Új 636-os! Nemtom, nem rossz de nem az igazi!!
JA és bocs mostantól nem 636 csak 600 !
A hátsó faridom jobb (karcsúbb) lett, oldalról nem rossz. Desó indexek okádékok az előző 10R-éhez képest. Lámpák katasztrofálisak...legalább a tipikus széles Kawa-beömlőt hagyták volna meg (ez az egyen V-beömlőtől már hányok) és a jellegzetes 636 lámpát. A "05-ös fényévekkel szebb...de sztem még az én ex "04-esem is brutálabb előlről. Ez olyan mintha eg zöld kakadu lesne rám. Komolyan most kirúgták az előző generáció tervezőjét??
Miért kellett a 10est és a 6ost is elbaszni??
Persze nem kívánom neked de a statisztikák nem hazudnak.
Most regisztráltam és el se hiszitek mekkorát dobbant a szívem,hogy megint találtam egy jópár olyan embert aki azért a zöld szörnyecskéért rajong mint én
Végigolvastam egy jó pár hozzászólást és az egyik áprilisihoz szeretnék hozzászólni. Egy srác érdeklődött hogy melyik moci lenne neki jó rutinszerzésre hogy aztán egy 636-oson roboghason. Azt tanácsolták neki hogy az 500-asok piacán keresgéljen mert azok jók tanulni. És akkor most jönne az én reakcióm ( remálem azért senkit nem untatok )
Kb. 10 éves korom óta rajongok mindenért ami zöld és kawasakival kezdődik... 4 éve elhatároztam,hogy elmegyek dolgozni suli mellett és akár mennyire is keveset keresek azt félrerakom és ha egyszer összegyűlik annyi,veszek egy 636-ost... A 2004-es is nagyon tetszett,de amikor megláttam a 2005-öst,tudtam hogy nekem ő kell. Akkor már komolyabb munkáim voltak,mára meg már ott tartok,hogy tavasszal meg is fogom venni (persze akkor már a 2006-ost). Viszont sok rutinom nekem sincs,mert komolyabb gépekkel még nem sikerült mennem. Sajna a baráti körömben nincsenek milliomospalánták. Úgy gondolom,hogy ha az ember elég okos és megvan a jogsija,akkor nincs is igazán szükség erre a nagy rutinra,mert ha jól tudom akkor ezeknek a motoroknak is két irányba forog a gázkarja és a kilóméterórán 0 után nem 220 jön. Szóval eszes és türelmes motorozással ebbe is bele lehet jönni. Akinek van ezzel kapcsolatban véleménye nyugodtan írja meg, Én biztos hogy az éveken át spórolt és gyűjtött pénzemből nem fogok egy 500-as "szart" (remélem senkit nem bántok meg) venni,hogy aztán feleannyiért eadjam és kezdjek megint gyűjteni arra,ami nekem a MOTORT jelenti. A válaszokat előre is köszi
Szabi
tipusú 2001-es. Megköszönném ha tudnátok róla infót szolgálni .
köszi
A minap volt szerencsém menni egy "05-ös 636-tal... hát gyerekek. Mentem már nagymocival (fazer 1000) elég sokat, de szupersporttal még nem...
nagyszerű masina, kezdhetek gyűjteni!!! tényleg 260 a vége...
meg tudná vki írni, mik a gyári futómű beállítási értékek 98- as ZX 6 esetében?
Esetleg owner, v. rep. manualt honnan tudnék letölteni hozzá.
Előre is köszi!
Ibasc
Nekem van egy honda 250-es cbf-em,és akkor nyugodtan kérdezhetnétek hogy mi a francot keresek itt?!-csak azt hogy nézelődöm nagyobb köbcenti iránt,és találtam is egy hároméves elvileg jó állapotban lévő 1600km-t gurult 636-ost,1450000HUF-ért.
Azt szeretném megkérdezni hogy így láthatatlanba megéri-e a vas,mert én nagyon sok rémhírt hallottam a kawáról(hogy kosármotor,meg hogy szarrápörgi magát)jó lenne ha válaszolnátok és a vasakkal való elfogúltságotokat egy picit háttérbeszoritanátok mert természetesen mindenkinek a sajátja a legszebb és a legjobb.
Válaszotok előre is köszönöm
Mostanában már nem is rezeg.
Délután megpróbálom hátha elhalgat
köszi!!
Vmi ilyesmit sejtet az is, ha álló helyzetben semmi hangja a blokknak.