ZX-12R-el normális használat?
Lánc saccra 25ekm-t bírt ki, de csuklófüggő. Gumiban mindenevő vagyok, mert volt Pirelli Diablo, Pirelli Diablo Strada, Dunlop Sportmax Quali, de legjobban nekem a Metzeler Racetec K2 jött be. Utána sorolnám a Dunlopot, majd a Pirellit. A 2000 km/gumi jelenség nálam nem jelentkezett
Láncról (sem) tudok nyilatkozni (augusztusi vásárlás) de elől most egy vágott slikk van , ami eddig jól muzsikál. hűvösebb időben is aránylag könnyen "melegszik", a hátsó road hááát... (szerintem gatya) alig akar langyulni, csúszkálós bár ha bemelgszik szo- szo... de viszont nekem jól bírja. eddig 3K-t vertem bele és mikor megvettem sem volt sok mintája, most fog a jelzőhöz érni. Utána hátra is slikk megy tesztnek
általános kérdések:
lánc kinek mennyit bír, persze "normál" használat mellett
hátsó gumiból ki mit használ, ami bírja is, de nem bakelit , mert gondolom a d211GP nem lenne tartós hátul, amúgy előre azt tervezem feltenni
Fi..om sincs. Erről inkább kérdezd AGO-t. Nekem 1-2 hét alatt megérkeztek a cuccaim. Attól függ, hogy mikor találtam ki a hasfájásaimat, mert sok cégtől hetente 1-szer rendelt akkor. Most nem tudom, hogy mi a rendszer.
Árban meg brutál eltérések vannak, mert nem mindegy, hogy mit akarsz. Egy kis palackos száraz nitro kitt 400 dollár és 40 lovat igér a Muzzy. Egy mezei turbo kb. 2,1 milla és ebben nincsenek benne a finomságok, hogy hosszított lengővilla, váltó, elektronika stb... És még gyártó és gyártó között is vannak árbéli különbségek. Nem mindegy, hogy német vagy brit a mestered
Szia
Az ar hasonlo mint barmelyik mas nagymotorhoz pl busa
4000-9000 dollar a kit, turbo vagy supercharger plusz nitroval szukseg szerint
Stage 1, 2, 3..., 200-600 loeroig akar..
Ebben a labormunka es padolas is benne lehet jo esetben
Lehet probalkozni otthon is osszerakni egy rendszert de ismerek tobb olyan motort ami vegul tobbe allt meg mintha elsore megvettek volna a kittet..
Az belefektetett energia es bosszusagot nem szamolva
Ha talalsz olcsobb stabil megoldast szolj engem is erdekelne
Hali!
Nem akarok belokoslenni, viszont van egy havert aki lecserélte a tükreit, mert nem volt szép a gyári. Utána nagyom fejrázós lett a gép, nagyobb tempónál. Mikor vissza rakta a gyári tükröket ismét stabil lett a paripa.
De lehet, hogy képzelődött!
a compressor kb mennyit dob a teljesítményen egy zx-en? ez érdekes téma
nem jutottam el ma AGO-hoz :( és rendelni kell ráadásul a cumókat,
Bird mennyi idő amíg megjön a cumó? kb? 2hét múlva a motort kellene szétborítani már :S és addigra jó volna a külső dolgokat befejezni, hogy mindenki működjön, illetve úgy legyen fent ahogy majd lennie kellene.
Ja ez mind igaz Nekem az utcaira csak egy dob került, mert bővel elég az erő, csak egy kis hang legyen a mazsolák miatt
Azért a 7-es nálam is maradt a gyűjteményben
te fertőztél meg, azaz a te 12-esed szal tudtam mit veszek
ez nem kérdez, csak megy, két személlyel 6.ban bőven van tartalék, váltogatni nem kell
kényelmes, bár egy kicsit messzebb van a kormány a hosszabb tank miatt, de erre vágytam azt hiszem
a gyári db nulla hangja sem zavaró, csak az, hogy így csak az óra alapján tudom, hogy közel 2 kilóval hasítok
a 7-es marad, talikra azzal megyek majd és azért még mindig az a legszebb zöldség
Egyébként milyenek a tapasztalatok az első méterek után?
Erő, kezelhetőség, nyomaték, gyorsulás, kényelem?
A 7-esre majd nem nagyon akarsz visszaülni. Tapasztalat
AGO turbózik? Nem kompresszor?
A turbót a kifelé haladó kipufogógáz hajtja meg, míg a kompresszort a főtengelyről hajtják meg közvetlenül. Ezért a kompresszornak szinte nincs késedelmi ideje, gázadásra azonnal felépíti a töltőnyomást, a turbónak viszont kell ehhez egy kis idő.
Vagy valamit rosszul tudok?
Lánc saccra 25ekm-t bírt ki, de csuklófüggő. Gumiban mindenevő vagyok, mert volt Pirelli Diablo, Pirelli Diablo Strada, Dunlop Sportmax Quali, de legjobban nekem a Metzeler Racetec K2 jött be. Utána sorolnám a Dunlopot, majd a Pirellit. A 2000 km/gumi jelenség nálam nem jelentkezett