Szerintem ezen azért lehet tekergetni. Fellazítod a két csavart és úgy lehet. Nekem ez úgy tűnik, mintha ez a gázállás szenzor lenne...., de lehet tévedek...
Főni!
Na én erre a szenzorra gondoltam. Ez van a bal oldalon, de ezen tekergetni nem lehet
Viszont amikor kicseréltük, a brutál fogyasztás lecsökkent kb. a felére
Főni!
Nekem a bal oldalon lévő kütyün nem lehet tekergetni semmit
A jobb oldalon lévő csavar viszont állítható, de arra az alapjárat emelkedik v. csökken. Akkor most?
Bird!
Ez volt az a hozzászólás amit irtam!Valami lehet alligatni talan a benyat?
cadilaci
[14] 2009. április 27. 17:13
Figyu Marcipán!
Úgy néz ki, hogy veszek egy lezúzott 12est tartalékba. Na azon van kipuf illetve komplett Akra rendszer. Sose volt benne powcom de légszűrő igen. Sajna a millenket nagyon másként nem lehet állítani mint powcom-rel hisz injektoros agyba nem nagyon tudsz, illetve nem szerencsés belenyúlni. Mivel a légszűrő miatt több levegőt kap a rendszer pedig nagyobbat öblít így adhatsz neki több naftát.( bal oldali Fekete kütyü a sor oldalán előre tekerni.)
Akkor elméletileg jobb. De tényleg mást nagyon nem tudsz tenni vele. Ez van. Hidd el a rendszerrel ami neked fent van nagyot üt így is a gép. Ne azokkal akarj versenyezni akikkel most próbálsz. Amikor az övék (600-1000) éppen motorfelújításon lesz a tied akkor lesz bejáratva.
Bird!
Hálistennek nekem normalis a fogyasztás 7.2 normal 140-es utazoval 2 személlyel viszont hetvegen csapattunk 160-230 között 9 liter környéke két személlyel ami velemenyem szerint megint csak normalis!Haver cbr600f4 e is bekontol mikor menet közben odacsap neki o azt mondta ez normális!Viszont olvastam itt régebbi hozzászólásokban hogy Marcipannak is anno ugyan ez az évjárat neki is is kojtolt es valamit tekergetett bal oldalt tank alatt de nem tudom mit!Lehet sok benyat kap az enyém is es allitani kene rajta?A yoshin kivul minden gyari a legszurom is ami kb 10ezer km-el ezelott lett cserélve 2500-kent pedig fujkalom is kifele!
Amikor a dobot felraktam a 12-esre én se állítottam utána. Viszont a rendszer felszerelését követően már igen. Nem mindíg a teljesítmény növelése miatt történik az állítás, hanem az optimalizálás miatt. Kezelhetőség, fogyasztás, stb....Főleg ha már most dízelként működik. Mondjuk nekem egyszer elromlott a tank alatt lévő torlónyomás érzékelő, na akkor füstöltem mint egy gőzhajó Fogyasztásom akkor rendesen megugrott. Egy tank benzinnel örültem ha 100 km-t mentem
A bátszi féle Force rendszer viszont brutális lehet
igen itt ha 25másodpercnél megállitod a videot tökéletesen látszodik namár most nekem meg Vityának ilyen nincs... kérdés hogy a mi régi tipusainkhoz van-e
ÁÁ szerdán elhozom a paripát, 15.ére meg megjön a levegő szűrőm is. akkor vissza...
Egy kérdés, EU piacos bringáshoz. (enyém japán belpiaci volt) Plaketa ügyben a kormány nyakon, a kawa képvislet vagy más tudna segíteni? (kipufogó decibell stb adat táblára gondolok)
Választ előre is köszi!
Srácok!
Szombaton voltunk Mezőberényben a fighter napon és hát haverokkal egy hatalmasat csapattunk hazafele és rákellett jönnöm hogy nem akarom én eladni a 12-est!
SŐT!Szeretnék rá egy rendszert és ebben kérném a segítségeteket!Olvasgattam itt régebbi hozzászólásokat volt témában hogy kell állítani padon nem kell állítani padon na most akkor kell vagy nem?Ha felrakok egy rendszert mi szükséges hozzá hogy ne legyen vele gondom!hozzáteszem 2001-es a gép egy hozzávaló Yoshimura rs3 bolt-on dob van rajta jelenleg minden más gyári(légszűrő meg a katalizátort is benne hagytam) és hát mikor odarántom neki fekete kormot nyom és a kipszim vége is fekete mint a gyárkémény!Segítsetek kérlek mert most beindult a bogár télen gyűjtögetés van mint másoknál is!
Csak hát az ember mindig szebbet, jobbat, erősebbet, gyorsabbat akar.
Aztán rájön, hogy egy sima utca és tényleg széria motorral milyen élvezeteset lehet motorozni és nem kell állandóan állítgatni, padozni, aggódni stb.....
Én megragadtam a 140-220 közötti tartományban, adrenalin hiány esetén néha több. Elég lenne erre bőven egy 600 is, de ezekkel a nagy dögökkel már lehet nyomatékból utazni! Egyik ismerősöm mondta erre, hogy reggel beteszed hatodikba, este kiveszed
A szenzort az injektorsorhoz képest elcsavarhatod...
Csavar nekem a job oldalon van
Ez egy fix kütyü. Ezt nem vágom. Neked nincs vmi service manualod v. vmi hasonló?
Szerintem ezen azért lehet tekergetni. Fellazítod a két csavart és úgy lehet. Nekem ez úgy tűnik, mintha ez a gázállás szenzor lenne...., de lehet tévedek...
Na én erre a szenzorra gondoltam. Ez van a bal oldalon, de ezen tekergetni nem lehet
Viszont amikor kicseréltük, a brutál fogyasztás lecsökkent kb. a felére
Nekem a bal oldalon lévő kütyün nem lehet tekergetni semmit
A jobb oldalon lévő csavar viszont állítható, de arra az alapjárat emelkedik v. csökken. Akkor most?
A leírás alapján a gázállás szenzort tekeri el.
Ez volt az a hozzászólás amit irtam!Valami lehet alligatni talan a benyat?
cadilaci
[14] 2009. április 27. 17:13
Figyu Marcipán!
Úgy néz ki, hogy veszek egy lezúzott 12est tartalékba. Na azon van kipuf illetve komplett Akra rendszer. Sose volt benne powcom de légszűrő igen. Sajna a millenket nagyon másként nem lehet állítani mint powcom-rel hisz injektoros agyba nem nagyon tudsz, illetve nem szerencsés belenyúlni. Mivel a légszűrő miatt több levegőt kap a rendszer pedig nagyobbat öblít így adhatsz neki több naftát.( bal oldali Fekete kütyü a sor oldalán előre tekerni.)
Akkor elméletileg jobb. De tényleg mást nagyon nem tudsz tenni vele. Ez van. Hidd el a rendszerrel ami neked fent van nagyot üt így is a gép. Ne azokkal akarj versenyezni akikkel most próbálsz. Amikor az övék (600-1000) éppen motorfelújításon lesz a tied akkor lesz bejáratva.
Hálistennek nekem normalis a fogyasztás 7.2 normal 140-es utazoval 2 személlyel viszont hetvegen csapattunk 160-230 között 9 liter környéke két személlyel ami velemenyem szerint megint csak normalis!Haver cbr600f4 e is bekontol mikor menet közben odacsap neki o azt mondta ez normális!Viszont olvastam itt régebbi hozzászólásokban hogy Marcipannak is anno ugyan ez az évjárat neki is is kojtolt es valamit tekergetett bal oldalt tank alatt de nem tudom mit!Lehet sok benyat kap az enyém is es allitani kene rajta?A yoshin kivul minden gyari a legszurom is ami kb 10ezer km-el ezelott lett cserélve 2500-kent pedig fujkalom is kifele!
Nem tudom csak gondolom, hogy mint minden kis bizbaszt ezt is lehet rendelni
A bátszi féle Force rendszer viszont brutális lehet
Egy kérdés, EU piacos bringáshoz. (enyém japán belpiaci volt) Plaketa ügyben a kormány nyakon, a kawa képvislet vagy más tudna segíteni? (kipufogó decibell stb adat táblára gondolok)
Választ előre is köszi!
Szombaton voltunk Mezőberényben a fighter napon és hát haverokkal egy hatalmasat csapattunk hazafele és rákellett jönnöm hogy nem akarom én eladni a 12-est!
SŐT!Szeretnék rá egy rendszert és ebben kérném a segítségeteket!Olvasgattam itt régebbi hozzászólásokat volt témában hogy kell állítani padon nem kell állítani padon na most akkor kell vagy nem?Ha felrakok egy rendszert mi szükséges hozzá hogy ne legyen vele gondom!hozzáteszem 2001-es a gép egy hozzávaló Yoshimura rs3 bolt-on dob van rajta jelenleg minden más gyári(légszűrő meg a katalizátort is benne hagytam) és hát mikor odarántom neki fekete kormot nyom és a kipszim vége is fekete mint a gyárkémény!Segítsetek kérlek mert most beindult a bogár télen gyűjtögetés van mint másoknál is!
Aztán rájön, hogy egy sima utca és tényleg széria motorral milyen élvezeteset lehet motorozni és nem kell állandóan állítgatni, padozni, aggódni stb.....