Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Én még csak most vettem a kawámat és nem igazán hajtottam még.Azt szeretném megtudni hogy hosszabb távon vólt e valami baja a kawáknak? Mire számítsak. Eddig amit mentem vele az nagyon bejött.
Hali!
Ideje volt egy ilyen topicot nyitni!
Egy 2003-as 12-est hajtok, amit nem adok el soha!
A motor egy bivaly, megy mint egy mozdony.
SZERETEM!
2006-ban gyártották le az utolsó B6f szériát ami műszakilag nem tudom mit rejt de színben fekete arany lett megint Remélem a kawaswaki gondol ránk zx12r tulajdonosokra a jövőben ha a tervező asztalhoz ül mert a zzr1400 remélem nem nekünk szólt!
2005 B4-es széria két szinben volt kapható.Fekete és kék.
2004-ben a B3-as széria radiális fékekkel,új benya befecskendezővel,gyári inmobiliserrel,fekete felnikkel,fekete,kék,ezüst színekben szakít:
2003-ban műszakilag nem változtattak viszont két új színben lehetett vízszintesen zuhanni
Szia Szöllő!Már azt hittem a K7úgy magába bolondított,hogy nem jelensz itt meg persze ez viccnek is rossz...
Igen végre!
Mikisix a te mocid most ujra megcsináltad idomosra?
király bizony
2002-es színek:
A moci meg így nézett ki:
2002-ben B1tipus jött kicsit átszabva és a gyár szerint 130db változtatást eszközölve ami érintette a villaszöget és pl a főtengelyt is.
A műszaki adatok ekkor így néztek ki:

ENGINE
Type 4-stroke In-Line Four
Displacement 1,199 cm3
Bore and Stroke 83 x 55.4 mm
Compression ratio 12.2:1
Valve system DOHC, 16 valves
Fuel injection ø 46mm 46EIS x 4 (Denso)
Ignition Digital
Starting Electric
Cooling Liquid

Lubrication Forced lubrication, wet sump
Engine oil: Rating API SE, SF or SG (or SH, SJ with JASO MA)
Viscosity SAE 10W-40
Capacity 3.6 litres
Spark plug CR9EKPA
Valve timing: Inlet Open: 46° BTDC; Close: 74° ABDC; Duration: 300°
Exhaust Open: 69° BBDC; Close: 45° ATDC; Duration: 294°
Piston clearance 0.010 ~ 0.037 mm
Cylinder pressure 1,470 kPa {15 kgf/cm2} @ 300 rpm
Exhaust 4-2-1
DRIVETRAIN
Transmission 6-speed, return
Primary drive Gear
Final drive Sealed Chain
Primary reduction ratio 1.596 (83/52)
Gear ratios: 1st 2.429 (34/14)
2nd 1.824 (31/17)
3rd 1.440 (36/25)
4th 1.250 (30/24)
5th 1.130 (26/23)
6th 1.033 (31/30)
Final reduction ratio 2.556 (46/18)
Overall drive ratio 4.215 @ top gear
Clutch Wet, multi-disc
FRAME
Type Press backbone(monocoque), aluminium
Suspension:front 43 mm inverted cartridge forkwith adjustable preload, stepless rebound andcompression damping
rear Bottom-Link Uni-Trak withgas-charged shock, piggy-backreservoir, stepless reboundand compression damping
Wheeltravel:front 120 mm
rear 140 mm
Tyre:front 120/70 ZR17M/C (58W)
rear 200/50 ZR17M/C (75W)
Inflation:front 290 kPa {2.9 kgf/cm2}
rear 290 kPa {2.9 kgf/cm2}
Caster (rake) 23,5°
Trail 98 mm
BRAKES
Front Dual semi-floating320 mm discs
Front caliper Opposed 6-pistoncalipers
Rear Single 230 mm disc
Rear caliper Opposed two-pistoncaliper
ELECTRICAL EQUIPMENT
Battery 12 V, 12 Ah
Headlight (high/low)12 V, 60/55 W x 2
Tail/brake light12 V, 5/21 W x 2
DIMENSIONS
Overalllength 2085 mm
Overall width 740 mm
Overallheight 1200 mm
Wheelbase 1450 mm
Groundclearance 120 mm
Seat height 820 mm
Dry weight 213 kg
Fuelcapacity 19 l
PERFORMANCE
Maximum power 131 kW {178 PS}/ 10,500 rpm. With Ram Air 140 kW {190 PS}/ 10,500 rpm
Maximum torque 134 N·m {13.7 kgf·m}/ 7,500 rpm
Az A2-es 2000-ben megkapta ezt mint minden más is azóta plusz a fényezésen változtattak picit.
Egy rövid áttekintés mi is száguld a zx12r név alatt kawasakiéknál!
Piacra dobták 1999-ben A1 sorozatot amiben még nem volt 299km/h fölé nem mehetsz marhaság:
És miért utáltad aztán kipróbáltál egyet?
hát nekem a régebbiek jobban tetszenek de ezt is elfogadnám azért
Régen útáltam, ma meg ez az álmom!
Király!
Itt vagyok én is! Szerintem az 1 ik legjob motor a világon. Nagyon király szerintem.
A "Nyerő páros" :
Gyülekezzünk.

Vagy csak egyedül vagyok akinek ilyenje van?
És végre a hőn áhított fórumom!:) Ezer köszönet!
első!
Topik Kawasaki ZX-12R tulajdonosoknak.