Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez még 2005-ös, 1 szériás, és ez a teljesítmény is túl sok a blokknak, így, hogy napi használatban van, sajnos a megbízhatóság nem olyan, mint szeretném...
Jaja, a 208 pacitól azért ma már nem esünk hasra
Mai busák is már simán 230 lóval karistolnak "megpöckölve"
Én meg egy kicsit szeretném gyáribbá visszaalakítani a gépet, a gyári hengerfej már a szerelőnél várja a beépítést...
Elég volt a nagy teljesítményből, most már papásan közlekedek
Öreg róka nem vén róka Az enyém sajnos most kicsit leharcolva pihen, de jövőre újjá születik
Jogos
A nitro nélküli teljesítményt még az én öregecske gépem is tudja
Meg a többi része is
Ezért kell a blokkja
Na az tényleg
208 le ezt az 1,4 zizi szériában tudja azok a tartályok meg kibaszott randák
Azért inkább Gruber bácsi 12-ese 503 lóval
Nem 12R, de azért link
Nem is zavarok sokáig itthon én sem
Ott egy kicsit más az életszínvonal, a fizukról ne is beszéljünk
Akkor neked nem 911 jár 918 Spyder Oda kell költöznöm, én nem kaptam... hátha még kaphatok diploma mellé egyet
Hallod Vitya :itt minden takonypoc porsche coupeval jär ,mär kezdam azt hinni adjäk az erettsegi melle !
Ilyen ez a popszakma
hät a muzeumuk(Zuffenhausenben) nem gyenge in itt csak 1kis kömives legeny vagyok a nagy Kancakertben ( Stuttgart )
De azért honorálták legalább egy 911 4S-sel az ottani munkát ugye? Nekem már ki van szedve az akksi... már most hiányzik a tekerés, pedig legalább nyár elejéig nem lesz se kép, se hang
Küzdünk a buckalakók ellen
Miért nem ülsz be ott egy gyári verdába?
meg 3nap es itt hagyom a Porsche gyärat! na csak erjek haza,olyat röppenek a Bestiämmak,hogy csak ja
Hagyjátok már az egészet a pi....ba, elcsépelt téma!
Bird, azért a street 1000 és a Publik 600 között van egy kis számbeli különbség!
Csumi