Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okééééé Jön Talma és Toth is
Szia!
Este 5-6 körül fogok végezni és csörgök!
Megigértem
Szia!

Holnap akkor összefútunk, ha idöben végzel?
Sok-sok dolog kell még. Többek között pár motor
De egy turbo az fincsi lenne
Kicsire nem adunk A nagy meg nem számít, tehát akkor legyen kettős feltöltés és csapj hozzá egy kompresszort, amíg nem kel életre a turbó Nekem most Öhlins project pattant ki az agyból
Ha nem erre gondoltál, akkor a facelift előttin nincs olyan
Még kell egy-két apróság a polcra (turbo, nitro) és várjuk a tavaszt
Nice Utolsó vérfrissítés a zx10r előtt
Löktem neked képet
Van takaróidom, viszont nem olyan, mint a faceliftes gépen! Ha hazaértem lefényképezem és felrakom
köszi Bird!
Az undertail-re gondolsz? Én a dangerbikes-nál vettem, de az ebay rogyásig szokott vele lenni.
Nem túl aktív a topic, de azért vagyunk
Meló, család, meló, meló, meló...ZX12R
Hali! Takaróidom szerintem kell, hogy legyen a régin is. De Vitya majd megnézi az övét
Hol nézted az új elejét? Képen, élőben? nem lehet, hogy csak le volt engedve az eleje?
Hali! Itt az aprón nézted a gyári dobokat ill. rendszert? Lehet vmelyik megvan még
A műszerfal felfogató csavarjaihoz oldalra és a műszerfal fölé valamin én is gondolkodom) de egyenlőre a szerelőt tudjam le.. a heti fizetés megint oda megy úgy érzem
Srácok költöi kérdésem lenne.... nekem a 2000es gyártmányom van de nekem nem volt a müszerfal mellet takaro idom mindt az ujjabb modelleknél... vitya neked is olyan mocid van csak 1 évvel fiatalabb neked van a müszerfal mellet takaroidom... figyelgettem és ugy vettem észre mintha a teloknál elöl az ujjabb model mintha alacsonyabb lenne és ugy van ott a takaro idom... lehet faszságokat beszélek,de segitsetek már e kérdésben. :D Kösz skacok...
üdv! valakinek elado megunt gyári állókályhája /kipuff/ nincs véletlenül? 06-31-318-4305
sugomotor.hu /bontó/ 10k ha még megvan 1fekete. üdv.
A rittkizmus átka ;) örülünk h. Nem népmotorunk van, de sajna a fórumsem túl aktiv :( farok alá tud valaki idomot?/takaró/ thx
ma megvettem a pár fékbetétem előre, holnap remélem meló közben meg utba tudom ejteni a szerelőt hogy leadjam neki a paripát, cimbinél ma letettem a mocit 2 utcára lakik a szerelőtől. Tehát elkezdődik a bajok orvoslása... amiből sajnos bőven. Valahol olvastam itt a fórumon motortartó bak (+házi erősítés) erről tud valaki valami bővebbet mondani? Azt nagyon megköszönném! (jobb oldali blokk tartó csavar megnyekkent előző gazdinál) az is javításra kerül, talán meg lehetne előzni a következőt nálam
Tegnap előtt volt 5 éve, hogy nálam van a gép
Nekem ez a favorit Én még nem próbáltam 200-as gumival, alapból már úgy vettem, hogy 190 volt rajta, de nem is baj, ez a méret olcsóbb is és minden fajtából van. Michelin Pilot Power-rel vettem a motort. Nem igazán voltam vele kibékülve... folyamatosan túl pörgött, ha hideg volt, ha meleg. Utána jött a Diablo Rosso, az egy ász gumi volt. Utána jött a Rosso Corsa és rátett még egy lapáttal! Nekem relatíve tartósak is. Kaptam ingyen egy Contisport Attack-et is, az sem volt rossz, de határon bebillegett vele a motor és hamar elkopott (viszont nem egy kategória, tehát jó kis gumi volt az is)
nekem is 200as van fenn bridgestone...de 190 meg a 200as közt most az az 1 centi különbség metzellerben 10ezer ft-ot jelent :D
Vitya!
Nekem most 200as gumim van fent de véleményem szerint nem érezni szélesnek, bár igaz elég csúszkálós a hátulja, bár legalább előjön a régi téli motorozás érzés :D következőnek valami más gumót teszek fel hátra, az első pirellire nem panaszkodom. Bár gondolom kinek mi jön be a stílusához. Vagy van favorit?
Én inkább ezt venném a helyedben Elég durván lehet vele dönteni és az ára is ugyanaz mint a Metzeleré!