Már a Motult is hamisítják?! Idén nekem is csak ennyi volt a mérleg, eddig 2500 km, ebből augusztusban 2000 km, de sajnos az muszáj motorozás volt, idén csak kétszer volt ingerem kimenni "öröm" motorozásra. Ebben a brutál melegben nem szeretek kimenni, motorozás végére lejön vagy 2 kiló Az meg nem járja, így is girnyó vagyok
Köszönöm Lazacsavar!Próbálok rá nagyon vigyázni, megadni neki mindent amit szeret és imádom is csak az idei évem 2700km-ben kifújt sajnos!Egyszerűen nincs rá időm és családalapítás a terv, sajnos ez az ára hogy utcai motorozás abba marad és marad az határ-erdő járás a drz-mel!
Zara!Szép állapotban volt a mocid!Kár érte sajnálom hogy így jártál, de mindenkinél benne van a pakliban hogy behullik egyszer sajna!Igen csak Yoshi dob van rajta nem rendszer!A dob az undertail és a mini indexek amik nem gyári rajta!Ja meg 1bubis plexi!4. éve van nálam cserben sosem hagyott, egyedül kopóalkatrészeket cseréltem rajta eddig meg mikor megvettem szelepszárszimeringeket de azokat is csak azért mert bevásároltam hamis motul olajból és nem tudtuk mi a gondja mire rájöttünk olajcsere után hogy az olajjal volt a gond! Gondolkodj rajta nem sürgős nekem sem eladni főleg hogy nem is nagyon keresnek vele csak komolytalanok meg aki volt komoly vevő az beajánlott 750-et így ahogy a képen van mondtam neki hogy sok sikert a további keresgetésekhez, erre ő hogy de azonnal vinné lehet hogy még 2hónapig se vinné senki meg stb...!Nem fogta fel hogy nem kenyérre kell pénz!Na mind1!
Helo Rájder. :D Nézegettem már a mocikat és igen a tied nagyon patika.A dob yoshimura csak gondolom. Nekem semmi gond a mociddal,mert árban jo képek alapján patika,de én nekem is ugyanez a mocim volt és ha veszek akkor ujjab idomosat szeretnék.Meg jövö szezonra lesz meg a rávalo. Nekem itt a mocim... :( Igy nézett ki. Azért nagyon köszi az ajánlatot,még azért lehet gondolkodora veszem. :D
Zara!
Van a közeledben egy berhelés mentes gyári zx12r eladó!Mezőkovácsházán (45km tőlem Makó )található tényleg patika!És ráadásul az enyém! Itt a motorról a link!
Garantáltan költségmentesen, rengeteg kopóalkatrészt cseréltem rajta szóval tényleg 0Ft ráköltéssel lehet vele aprítani!
Mire gondolsz hogy másik motorrol lett ráeröltetve?... Picsába hogy egy normális patent berhelés mentes zx12R-est nem lehet a piacokon találni :( Amibe beleszerettem az a ZX12r... mivel 190 magas vagyok és 107 kg kerestem egy olyan motort ami sportos vad erös termetes kényelmes 1 személynek turázásra. Egy vadállatot kerestem. És csak a zx12r az amit találtam.... Hayabusa is tetszik de tul gömbölyünek tünik... 2008as busa egy 2008as gsxr farokidommal nekem az is tökéletes lenne de az átalakitási költségek brutálisak lennének szerintem. meg a ZZR 1400 van munkatársamnak... Szép meg iszonyat dinamikus de külemre kárnak uj meg minden mégis a ZX12R jobban sugalja számomra a sportosságot... a mértéktelen eröt dinamikát...
Mikor rá adom a gyújtást nem hallok semmi szokatlan hangot minden úgy megy mint mikor el hoztam. De ha haza viszem akkor mindenféle képen meg kell nézetnem nehogy nagyobb baj legyen.
Másik kérdés a gyertya ellenőrzéshez vagy cseréhez mennyire kell lebontani a motort mert az idomokat vettem már le nézegettem is jobbról is balról is de aztán vettem egy sóhajt és itt ki merült a dolog mert nem mertem neki ugrani elsőre.
Valami hirtelen nagy áramfelvétel a gyújtás ráadásakor, a bizti a gyújtásköré ha jól látom.
Talán a benya pumpa erőlködik vagy annak a jelfogója menetzárlatos?
12r -n van kipuf szelep amit ráadáskor tesztel? Ha igen és szorul akkor annak a motorja is vehet fel több áramot.
Leginkább kipufogó rendszerbe lévő szelep szorulásra gondolok és teszteléskor megugrik az áramfelvétele a mozgató motorjának.
Köszi a gyors választ nem sajnos nem tudom ki mérni kint vagyok én is a németeknél és nincs kint műszerem csak egy pár szerszám itt meg ha nem muszáj nem vinném el szerelőhöz a motort mert lehet nem lenne olcsó de még ugye egy haza utat ki kell bírnia :D akkor marad egyenlőre hogy be vásárolok biztosítékból aztán lesz ami lesz míg haza nem érek vele.
Sziasztok
Tudna valaki abban segíteni hogy a képen látható biztosítékot miért vágja ki két héten belül ma volt a 3. és most már bosszant egy kicsit. Mindig akkor csapja ki mikor meg állok és rá adnám a gyújtást de hiába mert el szált a biztosíték. Valakinél volt ez már probléma? Vagy látott már hasonlót? Köszönöm a segítséget.
Zara!Szép állapotban volt a mocid!Kár érte sajnálom hogy így jártál, de mindenkinél benne van a pakliban hogy behullik egyszer sajna!Igen csak Yoshi dob van rajta nem rendszer!A dob az undertail és a mini indexek amik nem gyári rajta!Ja meg 1bubis plexi!4. éve van nálam cserben sosem hagyott, egyedül kopóalkatrészeket cseréltem rajta eddig meg mikor megvettem szelepszárszimeringeket de azokat is csak azért mert bevásároltam hamis motul olajból és nem tudtuk mi a gondja mire rájöttünk olajcsere után hogy az olajjal volt a gond! Gondolkodj rajta nem sürgős nekem sem eladni főleg hogy nem is nagyon keresnek vele csak komolytalanok meg aki volt komoly vevő az beajánlott 750-et így ahogy a képen van mondtam neki hogy sok sikert a további keresgetésekhez, erre ő hogy de azonnal vinné lehet hogy még 2hónapig se vinné senki meg stb...!Nem fogta fel hogy nem kenyérre kell pénz!Na mind1!
Van a közeledben egy berhelés mentes gyári zx12r eladó!Mezőkovácsházán (45km tőlem Makó )található tényleg patika!És ráadásul az enyém!
Itt a motorról a link!
Garantáltan költségmentesen, rengeteg kopóalkatrészt cseréltem rajta szóval tényleg 0Ft ráköltéssel lehet vele aprítani!
Másik kérdés a gyertya ellenőrzéshez vagy cseréhez mennyire kell lebontani a motort mert az idomokat vettem már le nézegettem is jobbról is balról is de aztán vettem egy sóhajt és itt ki merült a dolog mert nem mertem neki ugrani elsőre.
Talán a benya pumpa erőlködik vagy annak a jelfogója menetzárlatos?
12r -n van kipuf szelep amit ráadáskor tesztel? Ha igen és szorul akkor annak a motorja is vehet fel több áramot.
Leginkább kipufogó rendszerbe lévő szelep szorulásra gondolok és teszteléskor megugrik az áramfelvétele a mozgató motorjának.
Úgyis akartam kérdezni pár dolgot.
Nem is vagy messze tőlem, én motor elektronikával is foglalkozok...
Tudna valaki abban segíteni hogy a képen látható biztosítékot miért vágja ki két héten belül ma volt a 3. és most már bosszant egy kicsit. Mindig akkor csapja ki mikor meg állok és rá adnám a gyújtást de hiába mert el szált a biztosíték. Valakinél volt ez már probléma? Vagy látott már hasonlót? Köszönöm a segítséget.
Jelentést kérek!