Hmm akkor google a barátom? :D Hosszított villa :D Majd rákeresek. :D Huh hála istennek elvállalja a srác 6ezer forintért megcsinálja a két kis pöcköt ami letört meg a két hátso tarto konzolom is 4ér :D Annyit megér minthogy vigyem 140km-t hgoy megcsinálják meg 20 ezerért rendeljek tarto konzolt :D
Sziasztok!Tavasszal kèszülök èn is ,hogy megpályázok egy ilyen gyönyörűsèget.Tudnátok valami tanácsot adni,hogy mire figyeljek oda ha megvan a kiszemeltem?Zx 6 ról kèszülök váltani tudom ,hogy jó nagy ugrás,de egyszerűen levett a lábamról ez a gyönyörűsèg,na meg a mèrete a gèpnek....190 magas vagyok a kis hatos már igy 5 èv után kicsit szűkös nekem.Kèrlek nyugtassatok meg ,hogy jó választás lesz:)üdv
Az utángyártott biztos, hogy nem 100%-os az illeszkedés terén, de egy gyári idom rohadt drága. Mondjuk bontóból olcsóbb.
Magyar oldalakon is lehet már venni villához toldatokat, de akár hosszított villát is tudsz keresni.
semmi olyasmi.. csak optikai akarok. Utángyártot az nem biztos hogyugy illeszkedne nem? Nitro stb nem akarok bele csak optikailag. amugy ez afeketet hosszitot villa nekem tetszik csak a nagy chrom acélfelni az nem... jo lenne maradni annál amim van csak kicsivel lehetne hosszitottabb a villa. :D Van olyan oldal ahol ilyen hosszitott villákat árulnak?
Én csak azt nem értem, ha át akarod fújni az idomokat, akkor miért veszel rá gyárit?
A moci egyébként disznó a képen Hosszított villát is akarsz bele?
Nitro? Hmmm...
Hát a bajaiakkal dumáltam. Sugo motorosokkal. Annyit mondtak ahogy számoltam hogy az alkatrészek 150ezer.. meg van nekik tán egy gyári idomszetjük 150 ezerért csak ugye nem az én gyári szinemben ami volt a mocin,de az nem gond mert igyis leakarom festeni. tehát lényegében 300 ezer lenne csak ha a mai nap rámondja az áment a srác hogy meghegeszti nekem. Mert az alkatrészeket én is rátudom dobálni de viszont elkell vinnem szerelöhöz mert a cuccokat gyertya fékbetét olaj stb ezekkel nem akarok én magam bajlódni majd ö megcsinálja. És mit szólsz a mocihoz a képen? Nekem valamiért tetszik . :D Olyan kis vadas. Nekem a piros fekete tetszik. Szerintem akkro megcsináltatom :D
Ezt csak akkor lehet érdemben megmondani, ha kiszámolod a megvásárolni kívánt cuccok árát. Az biztos, hogy kapott a mocid egy kis pofont. Meg lehet szépen csinálni, és amikor olyan őrölt a tulaj, mint mi akkor sokszor az ész felett diadalmaskodik az érzelem
Idomot ebay-en is lehet rendelni, de a régit is meg lehet csinálni és azt is lefényezni. Tükröket, indexeket szintén neten lehet bogarászni de sokszor már itthon is találni jókat, vagy utángyártottakat. Gyári dobot hajítsd el a kert végébe, jó lesz neked a yoshimura
Én a helyedben biztos szépen téli projektként megcsinálnám a gépet!
Bird akkor inkább jobb lenne ha ujjáépitetném a mocim azt mondod? XD Lényegében az enyémre kell egy jobb kormány ami kettétört egy fejkonzol segédváz két hátsólábtartókonzol a bal váltokonzol bal oldaldekni és egy indomszett ja meg tükrök. Nekem megvan a gyári dob meg vagy egy yoshimura rs-3asom. nem tudom én ugy beleszerettem a mocimba.Lámpáim elöl hátul meg az indexeim nem sérültek .. hogy hogy ne kérdezd még az elsö bal indexemröl csak a sárkga burkolat pattant le :D Még el sem tört. két ponton a bal lábamnál ahol váltok meg a fejtarto konzolbol a felsö ponton ott tört le. Megtudod nézni a használtauton felraktam a mocim a tnakom meghorpadt habár az nem gáz most megy bele 2-3 decivel kevesebb üzemanyag XD Csak mert részben ugy vagyok vele hogy lehet megkellene csináltatnom,mert igyis ha megcsináltatom akkor veszek rá ugye olajat ami kifolyt belöle. Átnézetném. De kapna uj fékbetétet DID láncszettet metzeller mtech5-ös gumit, motul 10w40es olajat,egyedi festést,gyertyákat uj akksit. Tehát ha megcsináltatom én adok rá. Nem sajnálnék 1 milliót rákölteni csak nézzéttek már meg a képeim amit felraktam ott láthatók a hibái. Ezen agyalok már 1 hónapja hogy megcsináltassam vagy sem. :D Én ilyenre szeretném a mocim lefestetni és van egy srác aki azt mondta hogy megtudja nekem csinálni. Na meg ma beszélek mert van egysrác aki megtudja javitani a vázam ami a két kis pöcök letört.
Szerintem a sportos vonalat a 12-es testesíti meg, a "kicsit" túrásabb verziót pedig a 14-es. Alapból az új ZX14R disznó a blokk erejének szempontjából, de közútra bőven elég a 12-es ménese is!
Vitya jól mondja, csak a blokk kellene a 14-ből
Termetre bőven méretes a 12-es én nem egy kis 600-ason kuporog az ember. Az utcai motoron nekem is csak egy dob van és kész, de bőven sok még ez is. Persze a legendás kávézói húszároknak, akik most jöttek a hófehér ruhájukban 310-el a Balcsiról kevés lesz
A hasznaltauto-n hirdetett narancs 12-esen nem gyári a plexi, az index, a kipufogó dob palástja is érdekes, a fényezés, a matricák (hiányosak is), csavarok, a hátsó féklámpa, fékcsövek, műszerfal számlapjai. Így hirtelen első ránézésre
2003-as jó állapotú példányokért itthon 1,1-1,2 millát simán ki kell köhögni. 8 kilóért első sasolás szempontjából nem rossz, de azért élőben is meg kell azt nézni, ha komoly a szándék.
hmmm Ez jo ötlet jo segitség. Hmm akkor lehet hogy erre visszatérek ..jo mostmár ráérek április fele szezon elött is megnézni. Van egy srác a cégünknél aki foglalkozik ilyen töröt motor vázakkal javitással. Majd holnap felkeresem mert ha azt a 2 letört alkatrészt vissza tudja nekem heggeszteni akkor csak megveszem a szükséges alkatrészeket az csak 150 ezer meg egy idom szettet rá amit leakarok egyedire festetni és már kész is . plusz munkadij persze :D Vagy maradok annál a gondolatnál amit te vetettél fel. Szerinted mennyit kellene amugy ajánlanom azért a motorér? Nem tudom a gond az hogy a mocim ebben az állapotában a kutyának sem fog kelleni :D Jo nekem elfér itt a garázsban. Habár egy dolgot sajnálok benne azért is agyalok hogy megcsináltatnám... NEm szabályoz le 300nál....vagyishát még a régi tipus :D
Annyit még hozzátennék, hogy gyári állapotában durvábbat tol és sokkal pengébb, mint ha PC nélkül ráteszel pl egy Yoshi dobot. Sőt... dobbal nem is biztos, hogy sikerül belövetni rendesen. Gyári dobbal is kitudja ereszteni a hangját és sokkal durvább nyomatéka van. Nekem is csak a hang miatt van fent a Yoshi, bár azt a közvetlen gázreakciót és harapós stílust visszasírom
Mondanék egy jobb tippet, nem olcsó mulatság, de már jó ideje ott áll a Hilczéknél (Mazda Hilcz Kakasd) egy fekete utolsó évjáratos 12, ha kitartasz a típus mellett. Rosszul rakták fel a hirdetést, így viszont a kutya se néz rá, teljesen gyári a motor, tényleges km-rel. Biztos lehetsz benne, hogy jó a gép, kicsit drága, de szerintem alkudhatsz bátran, mert ennyiért senki sem veszi meg... hitelt ha kell, helyben is tudnak intézni, ha jól tudom. Tavaly nézegettem a motort, mintha a gyártószalagról jött volna ki
hát én 107kg vagyok és 190 cm nekem meg azt mondták vegyek inkább egy 400ast aztán 600 750 900 1000 stb.. Persze mert magyarországon van is az annyi pénz hogy a lépcsöket megmássza az ember. Én elsöre zx12r-t vettem. Ültem már más motoron suzukin is ,de a kawasaki egyszerüen mikor elinditottam az udvaron melegedni bejöttem egy cigi kávéra és mikor kinéztem a mocira egyszerüen felment az adrenalin szintem... meg hogy ez megint egy kemény harc lesz. :D Lényegében a zx12r-re azt tudom én mondani hogy nagyon kényelmes számomra az. hossz a kezem stb nekem termetre nagyon kényelmes volt. Nem fáradtam el rajta sose.Hihetetlen erös hangja mint egy fenevadé és formára megjelenésre is eléggé domináns volt. Zx14r-re azért gondoltam mivel eléggé böhömnagy testre. Meg nekem az első lámpájai tetszenek na meg a farokidom üléspuppal. Engem annyira a teljesitménye ugy nem vonz,mert a zx12r már böven tulszárnyalta a képzeleteim,söt sokkal de sokkal többet tud mint amit a magyar utak körülmények nyujtani tudnak. nem tudom filózok,na de viszont árban is vannak böven különbségek. zx12r szerintem az egyedüli "SPORTMOTOR" ami termetes. busa meg a zx14r inkább turásabb. suzuki mint márka sem tetszik. kawasaki imádom azt az egyenletlen járását a motornak na meg azt érzem hogy egyszerüen ERÖ van benne kiakar szakadni az idomok alól a motor annyira vágyik arra hogy induljon és húzva legyen a szarva :D Nekem speciel a fekete fehér vagy piros fekete mocik jönnek be. zx14r nekem feketébe bejön de viszont zx12r-be a piros fekete a sima fekete bejön. Néztem vitya a te gépedröl is képeket videokt. Látszik hogy adva van a bestiára.mindenböl a legjobbat kapj. Tetszik jól néz ki. Ha megtennétek nekem egy szivességet légyszives srácok. Használtauton van fenn most egy ujjab model zx12r narancssárga. ujravan festve mivel nem gyári fényes. véleményeteket szeretném kérni hogy a képek alapján ti mit vesztek le róla? Nekem szimpatikus árban meg hogy ujjab model.egyértelmü hgoy átfestetném vásárlást követöen... Picsába a mocimon letört a fejtarto konzolt tarto pöcök meg a váltó tartó én is felraktam 350ezerért a mocim a használtautora... elég ratyi állapotban van szegénykém nem tudom szerintetek megcsináltassam vagy inkább vegyek ujjat?
Attól függ mi a célod vele. Az is egy állat, de én nem cserélném el a régebbi 14-re a mostanit, sőt az új 14-ből is csak a blokkot! Ha csak fiatalabb motort akarsz és ragaszkodsz a Kawához, nem fogsz benne csalódni. Ha teljesítmény orientált vagy, de mindenképp újítanál, inkább egy k8 busát vennék, egész jó ára van, a bikája meg . Bird se (feltételezem ) véletlen 12-vel megy gyorsulni egyébként és nem 14-gyel . A 12 egy nagyra nőtt sportmotor, a 14 meg sport-túra gép. Ez az én véleményem. Én a helyedben kipróbálnám a kiszemelt gépeket és úgy döntenék. Amikor előálltam én is a 12 vásárlással, próbáltak lebeszélni, hogy egy 170cm-s emberke ne vegyen ekkora állatot, vegyek inkább 1000-t. Azóta se bánom, hogy nem hallgattam másra
a picsába XD majdnem egy millába lesz a mocim öszerakása XD Jo de akkor kap ujat mindenböl... jo itt nem csak az alkatrészekröl dumálok amik modnjuk károsodtak. :D Hanem uj gumik gyerty akksi fékbetét lánc olaj stb :D Megcsináltatom ugy hogy egy jo ideig ne keljen csak olajat cserélni :D
Ferrarit még úgy sem vezettem, támogatom az ötleted az utcai elfogóvadásznak meg van hely bőven a garázsomban, nehogy szegény olasz paripa megfázzon a szabad ég alatt
Jah, csak egyik nap azt gondolom, hogy megveszem. Aztán a másik nap meg, megkérdezem magamtól, hogy minek? Aztán 3-ik nap a kisördög meg súgja, hogy csak
Turbóhoz meg felesleges. Vagy inkább ZX14R?
A picsába inkább veszek egy Ferrarit
Magyar oldalakon is lehet már venni villához toldatokat, de akár hosszított villát is tudsz keresni.
A moci egyébként disznó a képen Hosszított villát is akarsz bele?
Nitro? Hmmm...
Idomot ebay-en is lehet rendelni, de a régit is meg lehet csinálni és azt is lefényezni. Tükröket, indexeket szintén neten lehet bogarászni de sokszor már itthon is találni jókat, vagy utángyártottakat. Gyári dobot hajítsd el a kert végébe, jó lesz neked a yoshimura
Én a helyedben biztos szépen téli projektként megcsinálnám a gépet!
Vitya jól mondja, csak a blokk kellene a 14-ből
Termetre bőven méretes a 12-es én nem egy kis 600-ason kuporog az ember. Az utcai motoron nekem is csak egy dob van és kész, de bőven sok még ez is. Persze a legendás kávézói húszároknak, akik most jöttek a hófehér ruhájukban 310-el a Balcsiról kevés lesz
A hasznaltauto-n hirdetett narancs 12-esen nem gyári a plexi, az index, a kipufogó dob palástja is érdekes, a fényezés, a matricák (hiányosak is), csavarok, a hátsó féklámpa, fékcsövek, műszerfal számlapjai. Így hirtelen első ránézésre
2003-as jó állapotú példányokért itthon 1,1-1,2 millát simán ki kell köhögni. 8 kilóért első sasolás szempontjából nem rossz, de azért élőben is meg kell azt nézni, ha komoly a szándék.
Turbóhoz meg felesleges. Vagy inkább ZX14R?
A picsába inkább veszek egy Ferrarit