Így van Elvoltam ügyet intézni motorral, mire hazaértem, kificcent a szövet a hátsó gumin (maradok a Rosso Corsa-nál, jóféle gumi), tankban van még talán 2 liter anyag. Idén már tényleg nem lesz motorozás
Mind a 2 gyártótól lehet még rendelni újat, mindenféle variácóban titán, rozsdamentes, sokféle véggel Csak alaphangon Akra rendszerre is félmilla a legjobb ajánlat. Bár a minőséget nem adják olcsón
De semmien gyártóról nem tudsz ami esetleg teljes rendszert csinált volna a ZX12R-hez? Nekem egy RS-3-as van rajta de mint kiderül keresztmetszetileg nem volt rávaló igy egy kis átalakításon esett át. sokkal brutálabb lett a hangja. :D
Csak kipufogódobot csinál hozzá sajnos a Yoshi, rendszert nem. Gyári rendszerre lett felcsavarozva, ahhoz kompatibilis és a katalizátor nincs benne. Itthon rendeltem neten, sajnos nem nagyon találom már a helyet, lehet be is zárt, mert csak akkor nyitott ki, ha jöttek rendelésért, amcsiból hozták, 72000ft volt 4 évvel ezelőtt. Szűkítőt is kaptam hozzá, hiteles papírokat, szép Yoshimura fa dobozban De akkora volt a doboz, hogy egy csóri Twobrothers karton dobozba kellett elhoznom, nem tudtam kézbe vinni Német vagy angol e-bayen nézz körül, szerintem ott találsz ilyen árban dobot, ha itthon rendeled kereskedésből, 110000 alatt nem úszod meg még a rozsdamenteset sem
Yoshimura triovál 12-re nincs, de fogsz egy gixer 1000 vagy zx10r triovál slip-ont és egy kis alakítás, ha kell és rámegy. A 12-höz csak RS3 bolt-on-t csinált a Yoshi. Az enyémről videó
Sziasztok!
A következő ügyben érdeklődnék. Idén nem fogok már többet motorozni, legalább is terveim szerint. A műszakim szeptember végén lejár, viszont a project miatt KPM-hez kéne amúgy is vinni hivatalos nevén "összeépítés" miatt, így nem igazán akarom megcsináltatni. Kéne is rá költeni, hogy átmenjen, mert zokni a fékmunkahenger és amióta egy vén f@sz felrúgta a járdán (nem volt neki elég másfél méter), nem égnek a jobboldali indexek. Ideiglenesen nem akarom semmiképp sem kivonni a forgalomból, mert nem pörögne a bónuszom. Ez eddig a rizsa. A tényleges kérdésem pedig az lenne, hogy ha nem műszakiztatom le a motort annak ellenére, hogy nem használom, megvághatnak valamilyen bírságra? Vagy amíg a garázsban áll, addig védve vagyok...
ahh köszi szépen a segítséget Bird. Amugy utcai mindenféle képpen.Nekem nem jönnek be az ien versenyzések. :D Jobban szeretek a közuton száguldozni csavarogni. Utcai változatra gondoltam.
Mit hol érdemes beszerezni? Attól függ, hogy mit is szeretnél. Az olyan sallangok, mint tükör és stb... van utángyártott és gyári motyó vagy pedig bontó. Pár hely ahol érdemes szétnézned vagy kérdezned: agomotors, steelhorsemotor, sugómotor.
Turbo esetén el kell döntened, hogy utcai vagy verseny változatra gondolsz. Egy 350 lovas megoldás sacc 2-2,5 millió Ft a külföldi oldalakat nézve. Van aki itthon is csinált már turbós motort, de azok anyagi költségét és főbb jellemzőit nem ismerem.
Srácok! Jövöhonaptol tudok elkezdeni gyüjteni a motorom ujjáépitéséhez. Tudtok valami oldalt ötletet adni arra hogy honnan szerezzek be alkatrészeket a motoromhoz? De ha lehet ne méreg drága áron :D Köszi tükrök,fejkonzol,bal dekli,hátsó lábkonzol a pár,első taposó,segédváz,hátsó űlés,plexi ezekre lenne szükségem :D hirtelen majd :D
Ez így van! Én is mikor vettem a mocim 820ra tartotta a csávó! Mezöberényből hoztam el. Sajnos mint utolag kiderült igy hogy estem vele látszodott hogy utángyártott idom volt rajta meg tiszta gitt.szoval az enyémmel már estek sajnos. Pont az esésem előtt kapot első fékbetéteket 10w40es motul olajat szüröt a k&n légszüröm kilett takaritva teloolaj kormánycsapágy elsö gumicsere...Most agyalok rajta hogy megcsináltassam-e. Mivel motorikusan és elektronikusan tökéletes.A lámpáim nem törtek csak az idomom sérült a segétvázam meghajlot(cserés) a két hátsó lábtartó konzolom a váltókonzolt kell cserélnem meg elöl a fejkonzolom ami a vázhoz van csatlakoztatva két csavarral a felsö letört azt nem tom AVI-val lehetne viszahegeszteni vagy nem tom. meg a kilométer orám amit ugye 2 csavar van rögzítve ott az egyik kiszakadt. Csak mivel az enyém 350es ora és nincs benne tiltás 300nál igy nem tom elég nehéz lesz ujat találni.De ha megcsináltatom akkor már adok rá rendesen mindenböl ujat kap.Meg akkor már egyedi festést meg egy turbot kellene belerakatnom de nem tudom mert Makó környéki vagyok hgoy turbot vagy ien spéci tuningokat hol tudok a leghamarabb hozzáférni... Szeretnék króm cuccokat is rárakni idövel de google-be kerestem és csak amerikában vannak ien gyártók itt magyarban nincs semmi ötletem. Annak örülök hogy itt fenn sok tapasztalt motoros van és zx12r hez hozzáértöek. Pár variációm van. Vagy megcsináltatom. Vagy pedig veszek egy ujjabbat gondolok én itt a 2003as modellekre. vagy marad az hogy megprobálok lizingelni vagy olcsobban hitellel egy zx14r-t venni mert nekem nem kell busa.zx14r busa meg a zx12r amire azt mondom hogy termetben kiválo nekem. :D
Na azaz ami biztos De bízom benne, hogy megéri pénzt és időt áldozni rá! Bird, van esetleg Kawás ismerős, aki újabb típusra használ Yoshi R77 full rendszert? Ha már egyszer azzal van felmatricázva a gép és olyan dob is van rajta, nem hazudtolnám meg magunkat Jövő héttől kezdődhet a spórolás
A következő ügyben érdeklődnék. Idén nem fogok már többet motorozni, legalább is terveim szerint. A műszakim szeptember végén lejár, viszont a project miatt KPM-hez kéne amúgy is vinni hivatalos nevén "összeépítés" miatt, így nem igazán akarom megcsináltatni. Kéne is rá költeni, hogy átmenjen, mert zokni a fékmunkahenger és amióta egy vén f@sz felrúgta a járdán (nem volt neki elég másfél méter), nem égnek a jobboldali indexek. Ideiglenesen nem akarom semmiképp sem kivonni a forgalomból, mert nem pörögne a bónuszom. Ez eddig a rizsa. A tényleges kérdésem pedig az lenne, hogy ha nem műszakiztatom le a motort annak ellenére, hogy nem használom, megvághatnak valamilyen bírságra? Vagy amíg a garázsban áll, addig védve vagyok...
Turbo esetén el kell döntened, hogy utcai vagy verseny változatra gondolsz. Egy 350 lovas megoldás sacc 2-2,5 millió Ft a külföldi oldalakat nézve. Van aki itthon is csinált már turbós motort, de azok anyagi költségét és főbb jellemzőit nem ismerem.