Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért arra rásogetettünk jóőran.
Hello,
ismételten próbálkozom a motor értékesítésével (felbuzdulva Marcipán 'sikerén'). Segítsetek belőni az irányárat (szempont: nem minden áron).

Tudnivalók a motorról:
* 2005-ös, amerikai változat (nem csak papíron, dobozban jött be az országba), fekete
* 43.000 km
* extrák: Power Commander III., sportlégszűrő (Ago-nál hangolva), Raptor dob, Puig plexi és index, Goodridge fékcsövek, egy-két karbon okosság, apróságok (GIVI tanktáska tartó, emelőszem, stb.)
* állapota kiváló, gyakorlatilag minden kopó alkatrész új: EBC tárcsa és fékbetétek (elől-hátul), Yuasa akksi, új csapágyak (kerék és kormány (gyári), gumik (Michelin 2CT)
Törésmentes, garázsban már borítottam fel, de ez előfordul 6 év alatt. A vevőjelölt nyugodtan szétbonthatja (bizonyos határokig ), bevizsgálhatja.
Mi a véleményetek, mi a reális?

Üdv,
Domi
Nekem van !
Tom! Az utálat erőssé tesz
Jó reggelt urak, Ezt ne csináljátok, én megusztam 1 hónapja, Ő nem, és tényleg áldom a jóistent, hogy ruhába voltam, és viszonylag könnyen megusztam ugyanezt
Sziasztok!
Végre újra itthon! Ennyi volt a nyaralás :)
Eddig 112 KM-t tudtam beletenni, amíg hazahoztam, de holnaptól végre hajthatom a szörnyet
Egyre jobban utállak Nagyon szép a kisöreg
Jaaaa. Pedig zsír kis gép lehetett!
Múlt idő
Dik má'! Mizu? Fajintos a gép? Vetted, eladod vagy mifene?
Na és ez?
Ránézésre megkímélt darab, de majd a puding próbája az evés
Igazából utcára megvan a 12-es rombólóm, ezt pedig megtartom az utókornak
Akkor sikerült egy megkímélt darabot kifognod! Nekem még karbisort kellett cserélnem mert falsot szívott a fojtószelep tengelynél! Egy olaszból behozott törött tuningolt ZXR 750 ről mentettük le ! Csak próbaképpen akartam rárakni de kiderült hogy 41-es ZX-9R karbi volt rajta így rögtön lecsaptam rá!
Akkor rendesen átnézted a gépen a cserés dolgokat! Majd télen én is szétszedem, jelenleg a gép simán indul, szép a hangja, veszi a fokozatokat és nem füstöl. Idomokon pici karcok azt polírozom majd, kipufogón és vázon a csizma nyomai látszanak, azt majd vhogy eltüntetem. Idomok rendben, lámpák, indexek okésak. De majd ha szétkapjuk kiderül, hogy van vmi rejtett baja vagy sem. Két tulaja volt idáig, az utolsó 65 éves fickónál volt 12 évig. Szerintem a végét se nézte meg
De ebből a topicból lassan kizavarnak a 12-es banditák
A hengerfeje nagyon kényes!Hamar gátrepedéses lesz ha megforralja a vizet! Nekem is kellett cserélnem de nekem azért mert szét volt fagyva!Csapvíz volt benne és egy féltető alatt állt 2 évig! Majd megvettem és nálam állt 5 évet !Cseréltem rajta hengersort dugókkal ha már szét volt szedve mert ahhoz is fillérekért sikerült hozzájutnom egy jobb állapotúhoz!Ha már szét volt szedve kapott új főtengelycsapágyakat! Kellet még egy első lámpa ,fejidom, Ram air rendszer meg apró sallangok!Idomtartók ,csavarok stb. Csütörtökön ment műszakira!Azóta mentem vele 230 km-t!
Én majd télen fogom feltupírozni. Átnézem és szépen felpolírozom, amit kell olaj, szűrők stb kicserélem. Lehet, hogy majd szétnézek a neten, mert egy gyári dobot majd beszerzek azért.
Az új szerzeményed neked is szép! Itthon tényleg csak kókányolt példányokat találni!
Nekem is 5 évbe telt míg talpra állítottam! Rengeteg alkatrészt az Ebay-ről rendeltem!Angliából potom pénzekért az itthoniakhoz képest!Nekem is Akrapovic rendszer volt rajta de eladtam mert gyárit akartam! Meg igy tudtam pénzt kivenni a projektből!
Ja kérem, így könnyű!
Ez így igaz!
Itt maradt helyben! Tesom haverja vette meg!
Hááát akkor csak szép volt
De az egyik legszebb szín a bordó-ezüst-fekete!
Nem alkudoztak semmit!
Már csak volt ! Most vitték el!
500 ért!
Szép a géped Basi! Rengeteg gépet megnéztem Mo-on és meguntam a sok kókányolt vasat. De amint látom vannak még szép gépek!
Ilyen nekem is van! Igaz már nem sokáig!Ma el is viszik!
5 év alatt mentem vele 230 Km-t!
Laza! Meglesz az is! Még télen De nekem a 98 v 2000-es évjáratok tetszenek. Azok nagyobb méretűek és nekem számít az is
, mert hát kilókban jól állok