Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen moci lett ? ZZR1400 ? mikor ? Pizza
Van injektor szinkron, nem hülyeség. Autókon 1 pillangó van, kivéve pl M3.
igen, ellentétben a 12-es monocoque vázszerkezetével.
A hajabusa is hídvázas?
Nem nagy baj, mert inglisül még annyit se tudok mint dojcséul. :)
Egy rövid gyertyakulccsal hozzá lehet férni anélkül, hogy a blokkot előre kellene borítani. Nekem legalábbis sikerült. Kicsit macerás volt, de nem vészes.
Nem kell kibuktatni a blokkot, mert vannak ügyes emberek akiknek megy az simán is

Húúú Marcipán! Ma megyek motort venni Ha minden rendben lesz a papirokkal, akkor pár nap és a legszebb zöldség fog a tesó mellé állni.
Ikrek
nem tudom, nekem Hayabusám van, ott még akkor se kell kivenni, ha nagy hengert akarsz rátenni.
ezt nem mondod komolyan!
Akkor a szelephézag állításhoz ki kell buktatni?Mert néztem már hogy lehet kivenni a gyertyákat de nem jöttem rá!Akkor a szelepfedél levétel is blokk kivétellel történik?
hivatalosan a gyertyacseréhez ki kell buktatni a blokkot a vázból, de hallottam már olyat, akinek sikerült anélkül is. . .
itt a link:
ez az
tegnap töltöttem le egyet és az angol!Mindjárt megkeresem a linkjét!
Nekem van inglis, csak amelyik gépen tartom az most behalt.
Átküldeném emilbe, de ez most halott ügy.
Ez igaz, az injektor szinkron tényleg baromság.
Nem akartam senkit megbántani aki ismer az tudja, hogy néha kiakadok.

A szívósoron van négy luk, hengerenként egy. Ezen lukak átmérőjét, tehát a rajtuk keresztül a motorba jutó levegő mennyiségét, pillangó szeleppel, a gázkar segítségével szabályzod.
Ezen pillangó szelepeket, hogy egyforma mennyiségű levegő kerüljön a hengerekbe, kéne szinkronizálni.
Nem csak az alapjáratra van kihatással, de a fogyasztásra, és a fordulatszám esésre is.
Mielőtt a szinkron mellett döntesz, érdemes a gyertyákra is rátekinteni, sőt a szelephézagot is be kéne lőni, mert csalóka eredményt hozhat a szinkronnal kapcsolatban.
Akkor bocs ha van ilyen tényleg nem hallottam róla!Az alapjáratommal semmi gond nincs!Szép egyenletes!Szelephangot sem hallani csak a füstölésből lehet rá következtetni hogy nem árt!Meg tényleg az a biztos amit te csináltatsz meg rajta!Gyertyát is lehet hogy ha kivenném megnézném hanyatt is vágnám magam!De amúgy azt hogy lehet kiszedni?Hogy lehet hozzáférni?
majd, ha lesznek 1,2 literes 180-190 lóerős, vagy 1,3 literes 202 ( )lóerős autók, akkor majd időnként azokon is kell a pillangószelepeket szinkronizálni.
én szerintem, ez a jimmy, nem egy hülyegyerek.
olvass eggyel visszáb, leírtam, miért kell a szinkron.
de a jim is leírta, ha nem zavar, az alapjárat egyeletlensége, akkor ne törődj vele.
az meg, hogy nem hallottál róla, az nem a profizmust tükrözi.
Basszus, tudtam, hogy meg kellett volna tanulnom Németüüüüül!

No mindegy, azért köszi. Majd kiokoskodok valamit.
Na majd utánakérdeklődöm, hogy mikor rakjuk rendbe ezt is a masinán. Bár a jót nem tudom lehet-e még fokozni. De inkább mintsemhogy kehességet kapjon.
Miért spórolnék a motoron?Ezt szerintem te se gondoltad át hogy mit írsz!2 hónapja van nálam a motor és szerintem nem én hanyagoltam el!Előző motorjaimnak is mindent megadtam!És ha láttad volna akkor mindent amit leírtál azt tavasszal megakarom csináltatni!Amúgy ekkora hülyeséget még életemben nem hallottam hogy injektor szinkron!Az autókon is állítani kell szerinted?
Na mind1!Mindenkinek meg van a maga okossága!Nem ismertem még ki ezt a típust ennyi idő alatt de szerintem ezek egy elnyűhetetlen gépek!Ha karban vannak tartva normálisan!
azért kell szinkronizálni a pillangó szelepeket, hogy egyszerre nyissanak.
vágod?
ha nyélen mész akkor mindegy, de ha csak kicsit nyit akkor nem.
Itt keresgélj.
Nem, nem hülyülünk. Amit a gázbovdennel húzogatsz, na azokat kell szinkronba hozni.
Hülyültök? A befecskendezésünket nem az ECU vezérli?

Nem hiszem, hogy az enyémen akármikor elvégeztek volna ilyesmit, de az alapjáratommég ma is tökéletes.
Igen szokták!