Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Injektoros blokkokat is szoktak szinkronizálni nem csak karbisokat? Erről még nem hallottam. Sajna nincs hozzá gyári úúnnser manuál kéjzikönyvem, az asszem ez első gazdájánál maradhatott, mivel akitől vettem annak se volt már meg.
Hali!
Ezeknél a szuper motoroknál semmit soha nem kell megnézni.
Kivéve szelep hézag 12 ezer km-enként, a gyertyát 6 ezer km-enként, illik megnézni.
Olajcsere fél évente, vagy 6 ezer km-enként.
A légszűrőt meg akár ki is dobhatjátok, minek ha nem cserélitek, vagy mossátok.
Szinkron 12 ezer km-enként, de ha nem zavar az ugra-bugra alapjárat akkor nem kell, vagy a túlzott fogyasztás oka is lehet.
Hűtő folyadék kétévente csere.
Fékfolyadék, és az összes többi fékfolyadékkal érintkező alkatrész, két évente csere.

Mondjuk az a köcsög japán paraszt amelyik tehéntrágya hordás közben megálmodta, majd kőbaltával sárból, agyagból, és szalmából megformázta, a motorotokat, biztos csak unalmában írta az user manuált.
Gondolom a hasatokon is annyit spóroltok, mint a motorotokon, hisz amit meg kívántok arról lemondotok és inkább szart esztek.
Hááát,pedig azt 25 ezrenként cserélni kell asszem...
Ez a füst idegesít csak mert szerintem nem kéne hogy nyomja!De lehet hogy valamelyik gyertya akarja megadni magát!Előző tulaja nem lehet tudni mikor cserélt benne szóval lehet hogy még gyárik!
Nem hiszem, hogy kellene cseréljed. Nekem 50.000 km-nél néztünk szelephézagot, és mindent gyári értéken találtunk. Ezeket a blokkokat nem egyszerű széthajtani, kivéve ha direkt csinálják.
szép álom de ilyen a mesében sincs
Ja és KÖSZÖNÖM a segítségedet!
Most lettem vele kész!Nem kaptam hozzá ilyen menetű csapot így "kiheréltem" a szelepet!Most már nem füstöl annyira de még mindig jön feketés szürkés füst!De viszont eddig olyan 6ezertől nyomta most már olyan 9-10től!Tavasszal tervezem a szelephézag állítást mivel a közelemben lévő szerelő kiment külföldre dolgozni!Gyertya cserét is gondoltam neki ha már ott van szerelőnél mert nem tudom mikor volt benne utoljára cserélve és még azt akarnám hogy átnézze a szelepszár szimeringeket is!51500km van a mociban és nem lennék meglepődve ha kéne azokat is cserélni(bár ne kéne )!Az olajban 2000km van azt majd 4000-nél akarom kidobni belőle és Motul 5100 10W-50 et rakok majd bele!
Ja és ha van rá lehetőséged, egy szelepellenörzés sem árt, mert ha egy picit is eltér az érték, akkor ez a jelenség .....
Az újabbaknak más már az inyektora, más a benzinpumpa is, és azoknak csak egy cső van már.... külföldi oldalakon, forumokon olvastam utánna ...
én 2 éve használom így a motort ....
Ez a szelep nyomásra nyílik elvileg hogy a tankból ne menjen vissza rajta benzin!Na most az nem lesz baj hogy ott "teljes átfolyás lesz"?
Most szedtem ki a szelepet hát nem tudom milyen nyomás kell neki vagy valami de nem tűnik szarnak!Vagy az összes többi évjáratnak már átfolyós és nincs bennük ilyen szelep?
A tankba van ez a szelep, a visszatérő cső ami az inyektorbol jön vissza, " ez csak a 2000-2002 " modelleken van így, erre a szelepre megy rá a gunicső, ezt csavard ki a tankból, és cseréld ki olyanra, amiben nincs semmi, tehát szabad átfolyás legyen ... a fogyasztásod is kevesebb lesz...
Úgyanis a probléma az, hogy a visszatérő űzemanyag nem megy vissza a tankba, hanem megragad a csőben túlnyomás lesz ....
Marcipán igazad mondott ismét
Ettől az olajtól nem kell, hogy füstöljön a motorod. Mindenki esküdhet olyan olajra ami neki jó volt, és ez természetes, de egy Motul 300V-re semmiféleképpen nem mondanám, hogy rossz lenne a motornak. Én már nem is tudom, hogy hányszor cseréltem olajat és szintén Motult tolok bele. Nem mondhatni, hogy nem szoktam megcibálni , de idáig semmi negatív észrevételem nincs.
Marcipán és ez házilag orvosolható vagy inkább vigyem szerelőhöz?Hol található ez a szelep vagy mi az isten?Vagy maga a cső van bedugulva?
Csavar!
Neked is ilyen
tárcsáid vannak?
Nem az olajtól füstöl más a hiba .... " nekem is ez volt a gondom " a 2001-es szériánál van csak .... én motul-t használok 10-50w már a 4 olajcserém volt ezzel az olajjal ... elötte volt repsol, castrol, mindegyikkel csattogott a váltó, és hangos volt a kuplunk " kosár " rajtam kivűl pár versenyző is ezt használja igaz Bird? vajon miért ... a füstölést egy szelep miatt van, ami a tank visszafolyó csőve inyektorból megy vissza, be van ragadva.... nekem úgyan ez volt a jelenség...
Merci 3000 ccm- 88 le 8600 ft/év, Kawa 1000 ccm-95 le 1600 ft/év
Én sajna még csak most fogok B1-et kapni.

Ez van ha túl fiatal vagy a túl nagy gépedhez.

Gondolom én... Vagy nem tudom miért hagytak ki a szórásból eddig.
Az én autóm 2500 ccm2 117 le, 1600 kg kisteher és még csak b3-ba vagyok. 20300/év
Nekem is sokkal kevesebb lett, viszont átmentem Alianztól K&H-hoz Az Alianznál 10.000,- el emeltek volna. Most 21.700,- körül kell majd fizessek. Köbénél lett volna 13.000,- de az már kurvára gyanús volt.
Azt hogy csináltad
neked meg se volt kötve, ennél, hogy leeht olcsóbb
Biztosítást néztétek már jövőre?
nekem pont feleannyi lett mint eddig .
Csakis 10W-50. Ne 10W-40. Hogy milyen márka,azt már embere válogatja,én csak a Castrol-t használom,azt is öntjük mindenbe,eddig 3 ember jelezte,hogy nincs megelégedve az olajjal. Mondjuk jó az arány,mert kb 30 kartonnal kilocsoltunk a nyáron,az 30X12=360/4=90 motor. Na ebbe azért a 20-50 GP-től a 10-50-ig minden volt,és csak a 10-50-re volt panasz.
Szia majd dobok,hónapok kérdése ,sehogy nem alakítom át a gyárit mert lecserélem valamire,lehet maratok hozzá újat .