Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem állítasz az injektoron mitől fecskendezne be több benzint? Esetleg ha alapból elsokall a motor akkor a több levegő segít tökéletesíteni az égést.
jelzem, sportszűrővel több levegőt kap, és a több levegőhöz több benzint fecskendez be.
innen a nagyobb teljesítmény.
nem nem igaz simábban huz a sportszürötöl, de sajnos nem javit semmit, PC-vel elvileg javul azt mondják sokan , termélszetesen a tojásgázos motorozással, ha huzod akkor szomjas ugyanugy, de a pc-vel elvileg minimálisan csökkenhet.
Mond ezt Vityának is.... Ő akar mindenáron turbót a gépébe.

Az amúgy igaz, hogy egy sport légszűrő javít a fogyasztásomon? Mert ha igen, esetleg arra még beruházok az idén.
egyébként elmebeteg dolog egy 12est tnningolni ilyen szinten, mivel igy is félelmetes darab gyárilag, nemhogy még tunningolva
na ez kb olyan hihetetlen mint a közel 200 lovas 954, amit pontosan AGO állitott hogy nem létezik, a baj csak az hogy ugy tudom Ő csinálta
Háth... Gondolom levettek a hengerfejből, szelepfészkekkel is lehetett valami, vékonyabb hengerfejtömítés, lehet dugattyúk se gyárik már, vezérműtengelyek tuti nem maradtak... :) Bár én se tudom elképzelni, hogy ekkora kompresszió és erő növekedést hogyan lehet elérni.
Ago! Ne bosszantsd őket
bocs... ezt nem ide akartam...
Ezt is találtam nálunk:
http://www.agomotors.hu/websho...
csakhogy legyen idevágó téma is:
http://www.rotrexsuperchargers...
Szépek lesznek. Remélem azért a Tizedesről majd raksz be görbét is.
most két motort építünk:
http://www.agomotors.hu/websho...
Én is most vettem épp egy angol újságot, amiben 230 lovas GSX-R1000 van, mitsubishi turbóval...
ÁÁÁÁ de gonosz vagy! Mindenesetre ha te építetted gratulálok hozzá. Szép munka.
Hát igen..
Hiába a Kawa az ász. Még egy utolsó kérdés ha nem indiszkrét. Hengerűrtartalom?
sima szívó....
Hát ezt hogy? Sima szívó motor? Turbó? Nitro? Kompresszor?
csak hogy legyen min csámcsognotok...

http://www.agomotors.hu/websho...
Köszönöm a szavazatokat .
Ja, és nekem abszolút nem gáz, mivel minden nap használom ha jóidő van, és rajta van általában a nyeregtáska is. Mivel nincs autóm, így oldom meg a dolgokat. Persze ha ez változik, lehet visszateszem a gyári "gombostűket".
féligmeddig házi kreáció, Pesten voltam egy motoros "díszműkovácsnál" érte.

Roppant egyszerű az elkészítése ha van otthon CO-d. Én a hátsó konzolt már inkább csak kamera állványnak használom. Sokáig volt rajta 60 l-es doboz, de sajna a kínai fajtából és tönkrement a zárja. Azon kívül mikor rátettük a konzolt sima 6-os acél csavarral raktuk a helyére, ami a rázkódástól/terheléstől eltört, így a bal hátsó szegecsanyát ki kellett cserélni. Sajnos a csere sem sikerült jól, így kifúrtuk a francba, és hegesztettünk a vázba egy aluminium menetet. Így már fix, hogy bennemarad a cucc. Szal ha ilyenre adod a fejedet, akkor javaslom az erősebb anyagból készült csavarok használatát. Ha kell küldhetek neked közelebbi képeket és még egy kis segítséget is hozzá.
Hello,
a doboztartóddal már szemezek egy ideje.
Ez vmilyen házi kreáció, vagy nem? Mennyire 'gáz' ezen a motoron az ilyen eszköz (menet közben, nem design-ban :-) )

Üdv,
D