Majd pont te mondod meg mit csináljak.
Ágóval elég sokat beszélgettem már és még nem volt velem gondja.
Attól meg, hogy lehülyézel te nem fogsz okosabbnak tűnni legfeljebb bunkónak.
na jól van okoskodjál jozzád hasonló hülyékkel.
én a helyedben 1 kicsit cikinek tartanám, hogy ennyire nem értesz hozzá, mégis beszélsz róla.
de itt van pl. az Ágo.
beszélges vele.
lehet, hogy neki elhiszed ,hogy tényleg segg hülye vagy az egészhez.
inkáb rollerezzél. talán ott nem vaszel el annyira a részletekben.
ebben igazad van, a karburátor így működöt. állítani kellet.
az befecskendezést a cpu vezérli, különböző adatok alapján, pl. be áramló levegő mennyiség.
Egy injektor hangolásnak és a szelephézag és más dolgok megcsinálása két különböző dolog.
Nem tudok nekes most monsani semmi akciós árat februárra. Mondjuk ha garantálod addigra az USD árát, a VÁM, ÁFA meghatározását, bérleti díjak, víz, gáz, villany árát meg a benzinét, akkor talán tudok mondani árat...
ennyi : akkor beszéljünk arrol hogy mibe fájna nekem ez a müvelet? mert akkor február környékére be is idözithetnénk? ilyenkor szét is kapjátok a vasat vagy csak ráhajitod a pc-t és belövöd, szétkapás alatt azt értem hogy lejön a szelepfedél vagy sem? szelephézagokat ilyenkor kell e állitani ilyesmik érdekelnek, gyertyákat mindenképp cserélek , és a hézagjaimat is le kellene ellenörizni van valami AKCIÓS ajánlatod?
PC-vel általában javul a fogyasztás. A Danger Dani R1-e egy nagyon extrém példa, de neki 2 literrel javult.
Általában fél literekről mesélnek az ügyfelek.
Miből is van ez:
Mi a motorokat a legoptimálisabb égésre állítjuk be, amitől dinamikusabb, jobb gázreakció, erősebb és nyomatékosabb lesz.
Egy jól beállított morot könnyeben pörög fel, ami motorozás közben hamarabb éri el a kivánt fordulatot/sebességet, illetve ott a legoptimálisabb égéssel halad. Ha egy motor elsokal, akkor feleslegesen több üzemanyagot használ el, ha egy motor elkevesel, akkor viszont "nehézkesen megy", ami megint plusz energiába kerül neki.
ok, megértettem, akkor nem te raktad bele a pc-t, tudomásul veszem megvezettek, én naiv el is hittem, pannonia ringezetta gép sokat, mind1 a másik kérdésem a fogyasztásal kapcsolatban igaz lehet, mert akkor el kell gondolkoznom egy PC-n, és olyat is hallotam hogy az eredeti ECU-t is meg lehet iratni hogy kissebb legyen a fogyasztás ebben lehet valami? vagy a pc-s váltzat az igaz vagy egyik se?
Sportlégszűrővel azért érzik jobbnak a motort a motorosok, mert általában a közép tartományban (közép gázállás, közép fordulatszám) a motorok elsokalnak, igy ott a több levegő segít a jobb égésen. Fent általában elkeveselnek, de ott nem érzik, mert eléggé erősek ezek a motorok.
Amúgy felmerül, miért sokalnak el középen a motorok.. Ennek is meg van az oka. A motort az üzemanyaggal hűtik ott. Ennyi.
ezzel sajna nem tudunk mit kezdeni 1200 cc etetni kell, bár a haver 1000 gixerje elmegy 5-8 literrel és kicsivel marad le tölünk, de azt mondta hogy 10 föött még sosem evett,
ez igy van, nekem agyári légszürövel meg kipufogóval nem nemt mégis fogyasztott, most legalább megy, egyébként az elektronika szerintem valamelyest biztosan szabállyozza a befecskendezés mértékét, ahhogy jani irta, mert a sporlégszürötöl ugyan jobban megy de többet is fogyaszt, nem tudom nektek mennyi, de én 7 alá még sosem tudtam vinni viszont volt hogy 110 kmeren megette a tankot
akkor se beszélj arról, amíről fingod sincs, mert lejáratod magad.
téma lezárva.