nincs bla bla elöl voltál elismerem, de csak azért mert idióta vagy csoda hogy nem száltál el kiscsákkó, de szerintem ezt a problémát a RINGEN fogjuk tisztázni, jöhet a "fűnyiró" is
Legalább lesz témánk tavaszig .addig összeáll az enyém is.a Gpz-m,a Dt-m árát ráköltöm még és jó is lesszzz.De ha felidegesitem magamat,és nem lesz jó pc-vel sem akkor rendelek egy csomagot az ámirikánszkíj államokbúl ,és akkor menni fog a gép rendesen.Addig meg ne fényezd a gyárit,mert tudom ,h jobb alul.De azzal is dicsekedj,h a kanyargós szakaszokon mennyit vertem rád . .De tudom,most fogod,irni h 2személy meg blablabla . .
Az tuti, h alacsony fordulatról nyomatékvesztésed lesz. Pl egy kipufogórendszer hossza is számít. Ezért nem értem, azokat akik levagdossák a dobokat. Max hangja lesz, erőből meg veszítenek...
mondjuk egy probát megér eksön megveszi és ha müködik akkor én is de tényleg érthetetlen számomra hogy mitől huzna alul jobban ha hosszabbak a csövek a légszürőben ,
Hát én ezt kétlem. Mitől húzna jobban alul? Attól, h felgyorsulna a levegő? Vagy többet szív? Az elektronika meg lefogja a másodlagos pillangószeleppel...
Majd elviszlek én kanyarogni titeket, csak győzzetek követni...
Hát ez az elméleti szövege. Aztán gyakorlatilag megnézném én azt...
4 tölcsér annyiért? Annyiba adok neked én is. Reszelek otthon...
alsó és középtartományban lehetne vele növelni a nyomatékot.
de 300 euróért még meggondolom.