egy német brigád a ZX10/636 hátsó lengővilláját pattintotta bele egy Z750-be ZX10 elejével, radiátoros fékekkel.... nagyon bitang lett. És biztos nem tesz neki rosszat hogy nem a zártszelvény himbilimbi figyel alatta...
Azzal javulna a helyzet? Mibe fájna a hátsó rugóstag? Rakott már esetleg valaki innen a fórumról z 750-be Z 1000 hátsó rugóstagot? (és persze a kérdés: javult vele a helyzet?)
Sziasztok ! Az áttételekkel kapcsolatban kérdezném:
Mekkora változás van egy fog eltérésnél "érzésre"? (Tudom ezt nehéz leírni)
Nekem 2 foggal nagyobb van hátul a szörnyetegen és elmebeteg módon indul el egyesben az én motorozni nemtudásomhoz. Nem tudom hogy a gyárit tegyem vissza vagy még annál is kisebbet eggyel. (a gyári fogszám 16/42 most 44 a hátsó, az elsőt még nem számoltam meg de meg fogom)
Előre is köszi
Csoki
Tudomásom szerint elől 15, hátul 43 a lánckerekek fogszáma.
Ajánlom ezt az oldalt. Rengeteg típus adatai van megadva, illetve könnyen megtekinthető, hogyan alakul az áttételezés más fogszámokkal.
Ez megmaradt bennem,az elsö 800km-t igy tettem meg bejáratás alatt...Kamionosok el akartak engedni én meg csak mentem utánnuk nem elöztem,minden autós hülyén nézett rám
hááát lehet, h rosszul emlékszem nem ma volt a járatás!
és igazándiból arra akartam utalni, hogy a km - fordulatszám arányból
nem derül ki az áttétel, mert kb nekem is ennyit mutat az órám,
és egy foggal kisebb van elöl, de csal az óra mint említettem
8%-al többet mutat
FIGU
Sziasztok,
Meg szeretném kérdezni, hogy a "régi" z 750 (2006) hátsó futóművére milyen beállítási opciók léteznek (tudom, hogy nem sok van). Nem tudom normálisan beállítani, rosszabb minőségű úton (kátyúk, huplik stb) úgy érzem, mintha lapáttal vernének hátba egy-egy "bukkanónál". Már próbáltam az előfeszítést állítani, de nem javult a helyzet...Nektek ezzel nincs problémátok?
Balage
hívj ha még érdekel a kipuffancs azt ha gondolod megegyezhetünk!