látom nem olvasol Bike-ot
Nemrég voltam a Duki Streetfighter sajtóbemutatóján, a motorokra Corsa III-at raktak, hidegen 2,17-es nyomással (elöll-hátul). Ez a Ducatinak 17 motorjába került, míg nekem egy ujjpercembe... a legtöbb embernek féktávokon esett ki az eleje, nekem egy gyors balosban kanyarból kifelé – 4.-ben stiften... hát ennyi röviden...
Sziasztok!Talán hallottátok,hogy április 24én egy fiatal 21 éves fiú meghalt motorbalesetben pinnyénél Győrvári Dániel! A temetésén több mint 250 motoros kísérte el utolsó utjára! Köszönjük a jelenlétet minen motorosnak!
Most elkészült róla egy emlékvideó kérlek nézzétek meg,a társatok volt...
Vkinek itt a totyikban véletlenül nincs megfúrva a katalizátor a gyári kipufogóban? Most voltam egy motorosboltban, ahol felajánlották ezt a lehetőséget, így nem kéne 100ért másikat vennem, ha morcosabb hangot szeretnék, ráadásul a pillangószelep is megmaradna.
hello! nagyon sokat! 160-ig nem kell lehajolni se nagyon, 200 felett kicsit ledőlsz előre és annyi. de hasalnom még sose kellett. szóval nagyon jó! üdv billy
636-oson nekem 10 700 km-et ment el, bár addigra a közepe full slick lett (a vászon még nem figyelt...) én esôben és télen is szerettem, mások nagyon fáznak tôle... (fôleg pályán).
Ez az egész gumikérdés legalább annyira szubjektív, mint maga a motorozás...
Én például Corsa III gumát látni sem akarok az elkövetkezô 30 évben...
Csak erős idegzetűeknek!
Poroltót a kocsikba.