Igen, minden gyari a motoron elvben. Csak azt tudom elkepzelni, hogy valami rossz benne. Lambda-szonda - computer - injector trio valamelyike nem jol vegzi a dolgat. Minden inject motornal erezheto (ennel is), hogy melegben gyengebb de az enyem abnormalisan gyenge :( Az lenne jo, ha valakinek lenne konkret otlete, hogy mit ellenorizzek illetve, hogy hol mennyiert tudjak megkeresni a hibat. Ertelmetlennek latom a tuningolast, amig a vezerloben bibi van... vagy power commanderrel tuningoljam vissza a mocimat a gyari szintre? - nemar!!! 110LE-vel szemelyautok repesztenek 200-at, ez meg szenved mint egy oszver... : ( Tovabbra is varom az otleteket...!
Hali.
Ilyet még nem hallottam amit írtál h csak 205 megy 6. elég furi, haverom vasa 246ot megy igaz mastek dob van rajta meg ő csak 75kg, lehet ezért!
Neked gyári dobod van?
A csillapításra ő is panaszkodott, meg mások is, na és még a utas kénylme sem ideális.
Egy 2004-es Kawasaki Z750 tulajdonosa vagyok (es mostmar friss sportmotor.hu tag is.) Ket problemam van a zetorral:
1. A hatso futomu csillapitasa nagyon gyengus (a tesztekben az elsot szidjak, pedig az egesz jo). 100kg vagyok, barhogy allitom (pl. kisebb rugoelofeszites, maximalis csillapitas) sehogy sem jo. Hintazik, kanyarbol kilibeg... :( Nagyobb rugoero - elpattog....
2. A motor egyszeruen tul gyenge, biztos vagyok benne hogy nem teljesiti a gyari 110 LE-t. Tipikus pelda: kb. 22 fokban (nem dogmeleg) 5. uveghang - kb. 220km/h. Gazt alig vissza, dobom a villamhatost, csuklofajas es a moci ahelyett hogy gyorsulna, visszalassul olyan 205-re :( Mit lehet tenni? Nem a tuning erdekel most, eloszor a gyari ertekeket teljesitse! Gyertya, legszuro volt cserelve, kipufogo tomitesek tisztak, szpen zarnak. Kiprobaltam egy Suzuki GSX-F 750-et (ugy 7-8 eveset), durvan ugyanannyit tud, mint az en zetorom. Ez pedig keveske.... :(
Aki tud kerem segitsen vagy adjon otletet barmelyik kerdesben! Elore is koszonom!
Van közöttetek olyan aki ment Z750-nel és ER-6n-nel is? A két vas között rágódom, de Z750-et még nem volt lehetőségem próbálni. A teljesítményen kívül mi a különbség? Elsősorban viselkedésben. Fazert is teszteltem, jó gép az is, de ha egyszer zöld a szívem...
Sziasztok!
Nekem Z1000-en ugyanez van, több tesztben említették ezeket ugyanezeket a tüneteket, nagyon úgy néz ki hogy ez a motor egy konstrukciós hibája.
Szintén 2004 óta birtoklom a "járművet", a megtett 13000 km után csak jókat tudok mondani, bárhol is mégy vele túrán, városban vagy pályán.
Mindezek ellenére én is fájó szívvel fontolgatom azt, hogy megválok tőle, igaz az oka rendkívül prózai: a hátsó ülés és a barátnőm feneke közti ellentét. El kell döntenem, hogy motor- vagy csajcsere legyen...
Lehet hogy valamilyen alkatrész rezonál rajt. Igaz nekem nem kawám van , de 7-8ezer között olyan hangosan rezonál a kuplugkar, hogy a menetzaj ellenére hallom. Hasonlót hallottam 636-os kawánál is. Lehet , hogy nálad is ez a baj. Vagy kérdezd meg a szervizt, lehet hogy fejből tudják , hogy xy alkatrásszel van a baj.
Üdv Mindenkinek!
Nekem 2004 június óta van egy 750-es Zém. Beletekertem 36000 Km-t, probléma vagy hiba nélkül.
Városban nagyon jól lehet használni, hosszabb túrákra is simán el lehet vele menni, utasnak szokás kérdése. Kanyarogni is príma, jól lehet döntögetni. Hibátlan paripa.
Ennek ellenére tavasszal lecserélném, ha valakit érdekel esetleg használt akkor szóljon.
Gomez
Végre lett fórumunk! Már próbálkoztam a zzr-nél, de eredménytelenül. Junius óta van egy egy éves 750s-em, 6000 km-rel vettem, kb. 2000 km-t mentem vele. Az udvaron sikerült eldönteni, amikor toltam be agarázsba az első napon, a fékkar harmada letört és az olajteknőről a szintézerezés lekarmolódott. Szerencsémre más baja nem lett. Azóta sikerült a kerekein tartani. Annyi gondom van csak vele, hogy 6500-7500 közt berezonál az egyész vas. Ez egyedi, tipusos, vagy használati hiba, mivel általában alacsonyabb fordulaton használom?
hát lehet hogy az enyémnek is ez a baja?...Hejbélitől vettem,bár én nem tom hogy ment vele,állítólag gyakran huzatta 1-2ben.Lehet a paraszt tényleg kinyirta a kuplungját,mert a kiemeléssel van bajom...lehet lamellát kellene cserélnem?
hát komoly hajtás után én nekem szarakodik a váltom,pedig alig van benne 6300 km...lehet csak egyedi probléma.Más motorokkal nekem ilyen sosem fordult elő!(gsxr 1000,r1,akármi...)Amugy jo kis dög
Még rosszat soha nem hallottam róla, na meg én se tudok rosszat mondani róla: Hála az égnek volt szerencsém kiprobálni, de már csak tavaszig kell várnom és nekem is lesz!
hál istennek létrejött!Na srácok lehet tolni a tapasztalatokat!Én május óta hajtom a Z750-t,nem rossz kis gép.Beletekertem 3000 km-t és tetszik a kis dög!Pozitívan csalódtam benne,mivel igazából én sportmotor beállítottságú vagyok.Városba tökéletes,igaz messzebb nagyon nem mentem vele...
Igen, minden gyari a motoron elvben. Csak azt tudom elkepzelni, hogy valami rossz benne. Lambda-szonda - computer - injector trio valamelyike nem jol vegzi a dolgat. Minden inject motornal erezheto (ennel is), hogy melegben gyengebb de az enyem abnormalisan gyenge :( Az lenne jo, ha valakinek lenne konkret otlete, hogy mit ellenorizzek illetve, hogy hol mennyiert tudjak megkeresni a hibat. Ertelmetlennek latom a tuningolast, amig a vezerloben bibi van... vagy power commanderrel tuningoljam vissza a mocimat a gyari szintre? - nemar!!! 110LE-vel szemelyautok repesztenek 200-at, ez meg szenved mint egy oszver... : ( Tovabbra is varom az otleteket...!
Koszi: Capa