Honnan tudnék venni olyan patentet ami a gyári fékcsövet a sárvédőhöz fogja
Nem a gyári méretben kellene, hanem attól kisebbe ami egy fékfémcsövet megfogna, mert ugye az jóval véknyabb
Nekem healtech van Ago Motors-tól és tökéletesen müxik.
Tényleg csak össze kell dugni az egyetlen nem bekötött csatlakozóval. Utáltam 7.et 8.at rugdosni hosszab túrákon, illetve a váratlan 1es motorféktől is megment, ha véletlenül elbambulsz.
Megkisérlek egy tökéletesen tré minőségű képet becsapni, mert eddig még ilyet nem próbáltam. Ha szarul sül el akkor bocsesz.
Hmmm, lássuk a medvét...
Köszönöm szépen Borso, ez igazán részletes volt.
Félni nem félek, de persze nagyon izgulok, attól nem tartok, hogy elkap a hév és highside-al fejezem be a napot, viszont nem örülnék, ha valaki szélárnyékot keresne mögöttem miközben ráharapok a fékre...
Mindenestre ott a helyem, régóta szerettem volna kipróbálni.
Megérkezett a Kawasaki Z750/Z1000-be fokozatkijelző!
Healtech LED-es
Kék, Piros és Sárga színben
Kompakt kis méret (2*3cm)
Egyszerű beszerelés - csak rá kell dugni a szervízcsatlakozóra
Brutto: 18.800HUF
a.) casco-t kötni teljesen felesleges, hiszen ha végigolvasod a nyilatkozatot, abban az is szerepel, hogy mindennemű kártérítési igényedről lemondasz a pályán keletkezett balesetek kapcsán
b.) ha félsz, ne menj. legyen benned egészséges izgalom és várakozás, de félni sosem szabad CSAK magadra figyelj és menj a legjobb tudásod szerint. hogy a többiek mit csinálnak, teljesen mellékes. ŐK akkor fognak téged megelőzni, kikerülni, ha tényleg ki is tudnak és már van akkora rutinjuk (99%nak), hogy a te kisebb hibáidat korrigálni tudják mögötted.
c.) a tükröket, ha van lehetőséged rá, vedd le. ha nincs, akkor leginkább hajlítsd be annyira, hogy ne tudj belenézni. csak elvonja a figyelmedet magadról és a motorodról.
d.) ha ismersz olyasvalakit, aki már többször volt a pályán, akkor kérd meg, hogy menjen veled pár kört lassan, hogy valamennyire megmutassa az íveket. csak előtte menj magadtól is pár kört
e.) ha elfáradtál, vagy csak kicsit is úgy érzed, nem vagy ott 100%ig, gyere le inkább. 2 óra rengeteg idő. pihenni, regenerálódni, átgondolni kell időt hagyni magadnak. szinte mindig a "megyek még egy kört!"-ből van a gond
ÉS! mindenki gondoljon, amit csak akar, de TE saját magadért motorozz
remélem, hogy kellemes élmény lesz ha nem is az első 5 kör, mert csak leszédelegsz a pályáról, de egy kis pihenés megteszi hatását és sokkal magabiztosabban motorozol majd utána utcán is
Nekem is kordura van, és mindíg megfelelt. Az jó. Cascót ezért felesleges kötni, mert ide nem érvényes. Ha itt töröd, akkor fújhatod. Mindíg van kinnt biztosítós. Nem kell félni. Van lassú és gyors csoport. Az első körben van egy felvezető is, aki megmutatja az íveket. Gyere csak ki. Élvezni fogod.
Sziasztok,
Esti Motorozásról szólnátok egy kicsit bővebben.
Életemben nem jártam még pályán így be vagyok szarva rendesen, viszont nagyon szeretném kipróbálni. A honlapon csak protektoros ruhát írnak kötelező felszerelésként, de a nyilatkozatban már bőrruha szerepel. Akkor proktektoros cordura kabát és gatya elég vagy sem? Szokás ilyenkor alkalmi Cascot kötni, ami érvényes a versenypályán vagy ez csak az én agyszüleményem?
előre is köszi...
Hozzá lehet szokni a nagyobb sebességhez nakeden. Először nekem is furcsa volt a Fészer után, még a 130 is zavaró volt rajta. Most meg...inkább le sem írom.
Azért, hozzátenném, hogy túrázni, nem 170-el szoktak, nam max 120-150. Addig jól ki lehet bírni a Z-n. De valóban aki száguldozni akar, annak egy félburkolatos túragép kell, nehogy kikezdje a melkasát a szél.
Ugyan má,r ez legyen a legnagyobb problémánk a világon Remélem hamar megoldódik ez a kis kellemetlenséged, és a régi fényében fognak pompázni a számok Nyitok is egy sört
Huh srácok tökre köszi a segítséget MINDENKINEK!
A sok lehetőségből nem is tudom hirtelen mi lenne a leghelyesebb
Egyébként érdekelne ez az átforrasztás dolog. Tud valaki segíteni ebben?
Vagy kedves freon úr, ha neked az műszerfalad van, ami nekem jó lenne, akkor én vevő is lennék a cuccocskádra :)
Kiegészítésként csak annyit Bituman-nak -s persze utólag beismerve, hogy-
ha jól megnézed, akkor láthatod, hogy az általam bevágott két képnél még az a különbség, hogy ahol piros a számlap, ott jóval kisebb/rövidebb a fordulatszám tartomány. Esetleg ez okozhat eltérést (ez az én véleményem). De amúgy igazad van, mert béna voltam és félre értettem lenti levelet, miszerint nem a 06-os 636-os műszerfala egyezik meg a 06-os z1000-resével, hanem a 03-as évjáratúaké.
Nem a gyári méretben kellene, hanem attól kisebbe ami egy fékfémcsövet megfogna, mert ugye az jóval véknyabb
a kép tényleg nem a legjobb, de jól mutat a vason...:)
Tényleg csak össze kell dugni az egyetlen nem bekötött csatlakozóval. Utáltam 7.et 8.at rugdosni hosszab túrákon, illetve a váratlan 1es motorféktől is megment, ha véletlenül elbambulsz.
Megkisérlek egy tökéletesen tré minőségű képet becsapni, mert eddig még ilyet nem próbáltam. Ha szarul sül el akkor bocsesz.
Hmmm, lássuk a medvét...
Félni nem félek, de persze nagyon izgulok, attól nem tartok, hogy elkap a hév és highside-al fejezem be a napot, viszont nem örülnék, ha valaki szélárnyékot keresne mögöttem miközben ráharapok a fékre...
Mindenestre ott a helyem, régóta szerettem volna kipróbálni.
Healtech LED-es
Kék, Piros és Sárga színben
Kompakt kis méret (2*3cm)
Egyszerű beszerelés - csak rá kell dugni a szervízcsatlakozóra
Brutto: 18.800HUF
b.) ha félsz, ne menj. legyen benned egészséges izgalom és várakozás, de félni sosem szabad CSAK magadra figyelj és menj a legjobb tudásod szerint. hogy a többiek mit csinálnak, teljesen mellékes. ŐK akkor fognak téged megelőzni, kikerülni, ha tényleg ki is tudnak és már van akkora rutinjuk (99%nak), hogy a te kisebb hibáidat korrigálni tudják mögötted.
c.) a tükröket, ha van lehetőséged rá, vedd le. ha nincs, akkor leginkább hajlítsd be annyira, hogy ne tudj belenézni. csak elvonja a figyelmedet magadról és a motorodról.
d.) ha ismersz olyasvalakit, aki már többször volt a pályán, akkor kérd meg, hogy menjen veled pár kört lassan, hogy valamennyire megmutassa az íveket. csak előtte menj magadtól is pár kört
e.) ha elfáradtál, vagy csak kicsit is úgy érzed, nem vagy ott 100%ig, gyere le inkább. 2 óra rengeteg idő. pihenni, regenerálódni, átgondolni kell időt hagyni magadnak. szinte mindig a "megyek még egy kört!"-ből van a gond
ÉS! mindenki gondoljon, amit csak akar, de TE saját magadért motorozz
remélem, hogy kellemes élmény lesz ha nem is az első 5 kör, mert csak leszédelegsz a pályáról, de egy kis pihenés megteszi hatását és sokkal magabiztosabban motorozol majd utána utcán is
Esti Motorozásról szólnátok egy kicsit bővebben.
Életemben nem jártam még pályán így be vagyok szarva rendesen, viszont nagyon szeretném kipróbálni. A honlapon csak protektoros ruhát írnak kötelező felszerelésként, de a nyilatkozatban már bőrruha szerepel. Akkor proktektoros cordura kabát és gatya elég vagy sem? Szokás ilyenkor alkalmi Cascot kötni, ami érvényes a versenypályán vagy ez csak az én agyszüleményem?
előre is köszi...
besz@rok GRATULÉSÖN
A sok lehetőségből nem is tudom hirtelen mi lenne a leghelyesebb
Egyébként érdekelne ez az átforrasztás dolog. Tud valaki segíteni ebben?
Vagy kedves freon úr, ha neked az műszerfalad van, ami nekem jó lenne, akkor én vevő is lennék a cuccocskádra :)
Kiegészítésként csak annyit Bituman-nak -s persze utólag beismerve, hogy-
ha jól megnézed, akkor láthatod, hogy az általam bevágott két képnél még az a különbség, hogy ahol piros a számlap, ott jóval kisebb/rövidebb a fordulatszám tartomány. Esetleg ez okozhat eltérést (ez az én véleményem). De amúgy igazad van, mert béna voltam és félre értettem lenti levelet, miszerint nem a 06-os 636-os műszerfala egyezik meg a 06-os z1000-resével, hanem a 03-as évjáratúaké.
sryy
Nem, nem a vezeklés miatt, hanem a régi adatok, az új műszerbe való átmentésénél :)