Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes módon nekem is puhának tűnik az első futómű, de én nem mertem hozzányúlni. Majd holnap megkérem a szervízen a srácot, hogy egy kicsit kemyényítsünk rajta mert bazira bólintós a gép így.

CoR
Kérdés:
valaki áttekergette már a Z1000 (03-06) futóművét? Nekem igen puhának tűnika gyári beállítás. Tapasztalatok? Ha van valakinek, ne hezitáljon megosztani velem
Fogysztás:
Tegnap 6,1-et mértem a BP-Szfhv-BP távon. Nem pályán mentem, viszont vagy 10-15 km-et sikerült megtennem olyan zuhéban, hogy a csizmámban állt a víz. Nem toltam a gépnek, eléggé óvatosba mentem. Ezt aztán tényleg normális fogyasztásnak tartom.
Sajnos mindenkit el kell hogy szomorítsak, mert se nem az enyém a Z1000-es (ami a legnagyobb baj) meg se nem a haveromé. A videón Benzsó van, motorinfós srác, tesztmotorral. Teszt is olvasható a motorinfón, kicsit meglepő véleményel. Elnézést ha valakit megtévesztett a vidi, csak szerettem volna mindenkivel megosztani itt is a vidit aki nem látta volna a motorinfón..
Tutis! istentelen jó aza kawás videó! haverodé a gép? 1. motorja ?
nem a posta hozza általában hanem futár
Ui! Na, ilyen az amikor valaki felbuzdulva a látottakon máris téves gondolatokat formálva a fejében beír valahova vagy kimond dolgokat!

Tutis, közbe leesett, hogy ez a moci lehet hogy nem tied és lehet hogy te készítetted a haverokkal a videót

"Mert hülye azért nem vagyok!"

CoR
"Éljen a briciklisekk és a motorosok örök és megbonthatatlan virágzó barátsága."

Tutis, nagyon irigylésreméltóan tutis az 1000-resed... Vigyázz magadra és rá is!

Mikor láthatom élőbe?

CoR
Sziasztok.
Vasárnap voltam Baján ,vagyis Baján tul egy 10km-el Pörböny felé.
A fogyasztásom Békéscsaba-Baja+kb 10km=210km 100KM/ 5.3l-es fogyasztás jött ki 120-130-as temponál.
Ugy érzem elég jó.?
Ha lövöm neki 200-240 akkor kb 9-10l.
Azért irtam kb 9-10l mert csak egyszer probáltam ki akkor is csak,rövidtávon.
Igazábol szerintem ennek a motornak max 170-es tempó elég.
Drbig!
Enyém is 0-3000 KM-ig 5.6-6l elég sokat fogyasztott de,most már igy 7500 KM fele elég jó lecsökkent.
Gondolom már csak összekoptak az alkatrészek.
Hmm. Elgondolkodtam.

Nekem olyan 7-7,5-8 körül jön ki átlagra ha nem nagyon tolom neki. Mondjuk pályán sem evett meg 10-et. De sikerült 9-et csinálnom egy 600-as GSX-R-el két személlyel. Szerintem a 6-8 l/100km közötti fogyasztás teljesen normálisnak mondható, kinek milyen a jobb csuklója (vö: egyenletesen megy valaki 120-al, vagy hullámzik 140 és 100 között gáz-fék-gáz-fék témával. Nem mindegy ) Én beletörődtem, hogy egy tank benzin kb 200 km-re tart ki. Ez van, ennyit "kell" fizetnem a hobbym-ért . Ma lemegyek egyet Fehérvárra oda vissza oszt jól lemérem mennyi az annyi
Nekem egy 3 napos túrán -asszonnyal, csomaggal- 4.8l jött ki fogyasztásra. Igaz csak előzésnél csúsztunk 140 fölé...
Lehet én vagyok figyelmetlen, de nem látom hogy hol van leírva a 4 literrrel több átlagon felüli fogyasztás..
Én azt találtam hogy 190km után gyullad ki a lámpa.. Többször leírtam és kiszámoltam hogy ez kb 6-7 litert jelent százon..
Tehát ha ebből levonnánk 4 litert akkor 2-3 literrel kellene mennie százon.. De szeretnék ilyen motort...Vagyis nem biztos..

Az hogy 8.9-et evett meg százon 180-as átlagtempónál, hát az egyáltalán nem magas eredmény..
Nem egy 125-ös YBR-ről beszélünk hanem egy 750-es gépről...
Asszem ezt a vitát nem nagyon tudjuk lezárni az infók pontatlansága miatt
tutis-sal egyetértek (számításokkal), de most már tudjuk a pontos mérési eredményt is. Na már most az átlag sebesség nyílván nem 180 km/h, hisz ez max úgy jöhetne ki, ha tankolás után kimégy a sztrádára és ráálsz 180-ra míg ki nem fogy a benya, nyílván nem ez történt... ha egyenesen ülsz szélvédelem nélkül és valóban tartósan mész 180 körül akkor elképzelhető a magas (akár a mért értékű) fogyasztás is, de átlagos használat mellett nem hiszem, hogy normális lenne, de nagy tempónál lehet ennyi, szal most próbáld meg big 120-130káemhával a tartós menést és úgyis mérd meg. Ha így 6 körül kijössz akkor jó a gép, csak Te nem úgy hajtod, hogy normálisan fogyasszon. De a márkatársak is hasonló fogyasztást jeleznek mint én, pedig az ő gépük szélvédelem nélküli, tutis olvasd vissza az uccsó hosszászólásokat lécci, itt írták. Ezért próbálok ragaszkodni az álláspontomhoz, nem azért mert kötekedő egoista típus vagyok . De újra mondom, igazad van a szélvédelem sokat számít, de az itt elhangzott infók alapján (az én fejidomom és a márkatársak gépein ennek hiánya) a fogyasztás csupán talán 1 litert tér el, de nem 4-et, na
Sztem lépjünk túl a témán. Tetszik nekem is a big által bőrjakóra varrt neve, lehet én is utánakérdezek
Sikerült kontaktot szereznem az óra visszaállításhoz (15e pénz). Ehhez még majd hozzá jön ügye a 12e-es nagyszerviz. Akinek volt, annak mennyibe fájt? A 18-ra nekem 30-at mondtak, a 12-es ettől mennyivel lesz több vajon?

Juhéj...
Srácok. A hétvégén egy kisebb gurulás?

CoR
Énis Banditról (400ccm) ültem át 06-os Z1000-re, de komolyan mondom hogy megváltás volt!

CoR
Nagyon szép az első fék!
A Z1000 sosem volt 1 oltári nagy dög. Szal hosszra nem nagy, de magasságra igen. Mivel rövidebb, könnyebben kezelhetö. Az, hogy nem veszélyes... a látszat azért csal. 124LE (07) ebben a tömzsi kis motorban azért eléggé félelmetes tud lenni ;) 250-es bandit utan hihetetlen nagy váltás, de jó alapot ad a kis bandit. sztem hamar hozzá tudnal szokni, csak az elején azért megfontoltan. Nekem 2 generációval elött vot 250es banditom. Havernak adtam el, aki a képen van.
eeeeeez nagyon faja
kell!
nemtom, én eddig egy dobot vettem csak ebayről
akkor 25eur volt a dob +20 a posta
tegnap vettem ott barátnőmnak egy bőrrucit 50.000ft- ért meg 4indexet+rendszámtartót 6,6 euróért :)
Ahány motor, annyi féle fogyasztás Haverom Z-750-e 6.5 fölött még nem evett 2 személlyel 200 fölött se . ha elmegyünk motorozni a Hornetem 7 alatt ritkán áll meg a karburátorok miatt, de a Kawa 6 körül eszik neki, pedig az ő stílusában 2ezrenként gumicsere
"és teljes szélvédelem hiánya a fogyasztást megnövelje 4 literrel 100 km-en..."

erre két dolgot említenék: Az egyik amit már leírtam, a számolás:
Ha 17,5 literes a tank (ehhez megemlíteném hogy 99%-ban sose tankoljuk tele mert van a tank nyílásának egy felső pereme mérceként hogy addig ajánlatos tankolni,és utána még fél liter simán belefér)
Big említette hogy 190km után kigyullad a lámpa. Ha 4 liter van ekkor benne:
17 liter - 4 liter = 13 liter /190 km x 100km = 6,84 liter százon
Akkor ez most hol 9-10 literes fogyasztás?
vagy ha 17,5 literrel számoljuk: 17,5 - 4 liter = 13,5 / 190km x 100 km = 7,1 liter. Ne ez se 9-10 liter.
Kicsit utána kellene számolni és utána levonni a következtetést.
A másik példa a szélvédelemről szólna. Bratyus régi motorját sokszor használtam: CBR 600 FS
Utána egy szőke picsa kihajtott elé, motor eleje összetört. Csak egy kis streetfighter fejidom lett rá, ami 0 szélvédelemmel bír. Arra lettem figyelmes hogy a fogyasztás megugrott 1-2 literrel. Úgyhogy saját példámból tudom, mivel ugyanarról a motorról van szól szélvédelemmel és anélkül.
Minden motoron ki kell tapasztalni hogy mikor mennyit eszik. Az enyémnél 7000-es fordulat a választóvíz....
Ja és nem doktort babusgatom, csak én utána számoltam...
Hi all.
Ma láttam élőbe is először ezt a gépet és nagyon meglepett.Mind a 750-es és az 1000-es is.Az ezresről azt hittem valami nagy batár dög erreföl kiderül hogy viszonylag kicsi és egyeltalán nem félelmetes.Amúgy hány pacit rejtettek el ebben a gépben (1000)?
JA meg szerintetek egy 250-es bandit után ez túl nagy váltás lenne.(hozzáteszem 1 év mulva valószínűleg, addig marad a kicsi)
Hihetetlenül megtetszett.Eddig a 600-as gixer melett voksoltam de ez a Z1000 hihetetlenül elnyerte tetszésem.Aki tud néhány dolgot illetve tapasztalatot írjon már.Nagyon kíváncsivá tett a gép.
Na, hogy lezárjam ezt a témát is 100km=8.9liter a mai mérések alapján kb. 180-as átlagtempónál! Ebbe mondjuk úgysem nyugszok bele, de majd meglátjuk..... Még csak 2000km-nél járok.