nagyon sajnalom plane, h egyike voltal azoknak, akik engem biztattak. vegulis veled esett meg a szerencsetlen manover. talan egy nagyon gyakorlottra es egy kezdore erdemes hallgatni - en, mint elso palyazo azt mondom: a celegyenes vege az Euro-ring legnehezebb resze. nekem is meggyult a bajom vele , tobb alkalommal is. egyszer meg a kavicsagyba is sikerult beb...szodni : ] hiaba, aki bedobja 4.-be a Z750-t az egyenes vegen az kosse fel a gatyat: arrol a temporol s-kanyar kozben fekezni nem konnyu, bar nem lehetetlen - a vegen mar be tudtam fordulni igy is, de mondjuk kereszbe tobbet mentem, mint hosszaba... : ] ami megint nem jo, altalaban olyankor eloztek meg mikor supermotoztam...
nem dobtam, de biza beledőltünk a kavicságyba... a célegyenes után nem tudtam az ívre menni, mert mellémjöttek (köszi utólag is a "rutinos ügyes" 1000-es gixeresnek, akit a célegyenes előtt külső íven megkerültem...) - rázókő megdob - utána már hiába a fék nagy volt a seb. a kanyar bevételéhez, inkább egyenesen továbbengedtem a kavicságyba fék nélkül ahol szépen lassultam is, de megfogni nem bírtam így (már kis sebességgel) de jobbra oldalra feküdtünk a géppel. A gomba nagyon nagy szolgálatot tett, meg az is hogy a lábamra feküdt a gép hátulja, így csak a fejidom jobb oldala lett nagyon karcos, meg a blokk jobb oldalának alja és a kerekek jobb oldalán van jó pár kavicsnyom. A fejidom normális (alig karcos kinézetre) polírozható, a tankon van 3 mély kavicsnyom amit majd kis festék eltakar, majd télen leveszem az oldalsó idomokat és a kis pöttyöket el lehet majd tüntetni. A lényeg, hogy nem repedt, tört a motoron semmi, így max pár 10e Ft-ból mindenestől gyári állapotra hozható majd télen, addig pedig majd a polír normális kinézetűvé teszi (pár karc szinte minden mocin van...)
Jó volt a ring, de azért lesz dolga a mocimmal a karosszériásnak a polírozással...
Tettem fel két db néhány mp-es külső vidit a videók közé, az onboardból majd készítek kivonatot és felrakom majd amint lesz több időm.
Köszi, akik eljöttek, akik nem tudtak, azoknak legközelebb nincs választásuk jönniük kell
majesty! Ha találsz valakit, aki tud segíteni neked akkor plz szólj már nekem is. Én TBRs-t akartam venni de nem jött össze, így maradt a Devil! És én még a gyárnak is írtam, de mivel nincs Mo.-on distributor így nem tud nekem küldeni... És még 6 distributort kérdeztem meg (német, osztrák, olasz, svéd, lengyel meg a svájcit) és egyik sem tud nekem küldeni ilyen dobokoat...
A számom 30/ 932 97 59, ha énis tudok valamit szólok neked, ha adsz elérhetőséget.
Na akkor gratula!Vigyázz rá tölts sok időt vele, meglátod egésszen kiteljesit! Én viszont már tolom magam aludni, mert még a tegnapot se birtam kipihenni de lehet mert csak puding vagyok.
Sziasztok.Biztos tuti jó volt a pályán.Sajna én lemaradtam róla,de szívesen mennék,ha lesz következő.Ez azt jelentené,hogy én is már boldog Z 750-es tulajdonos vagyok múlt péntektől!Ha érdekel v.kit dobok fel képet.Hát nem akármilyen élmény húzni neki,én életemben először csináltam,de borzalmasan jó érzés.És még ha tudnék motorozni...
Na hát üdv mindenkinek!
6-ban az még csak 100 vagy annyi se.Én 7000-ren utazom 150-nnel v ha sietős 170-180nnal afölött csak ha felbasszák az agyam de tartósan nem lehet birni. Én főleg túrára használom de csajokat behúzni is jó,állatkodni inkább egy sm-et viszek ki.
Hi nekem minkettőből a régebbi tetszik,talán csak az új 750-es forditott elejét irigylem de valszeg sokmindenben jobbak az idejiek(nyomaték fék-futómű) azért a 03-mas z1000 brutálabb! A fogyasztás meg kb igy 4000 fordnál 4,5l 10 000 körűl úgy 8-9 l de a 07-es lehet h takarékosabb .
és mégjobb lesz ha Te is ott körözöl majd! Először majdnem becsokiztam mikor a pálya 2végén hosszú jobbosokban picit leért a koptatócsavar majd elmúlt az ijedtség és jött a széles vigyor meg egykis önbizalom. ja és a májerek tényleg odafigyelnek a kisgyökerekre miközben egy futamban 2-3× körözik őket h ne f*ssák le a combjukat ijedtükben.
Ave! Csatlakoznek Zriderhez, nagyszeru volt a palyanap! Koszi mindenkinek! Kar, hogy Borsoka nem maradt velulnk , majd legkozelebb!?! Jo dolog ez a palyazas...
Csákó Mindenki! Zsir volt a mai nap az E-ringen! Köszi mindenkinek aki kezdeményezte meg aki eljött és előadta, hogy Zvel is lehet lapján fordulni. Nem akarok itt elájulni de király volt nézni meg persze menni is utánnuk. Én 2hét múlva ismét megyek, mert bőven van mit fejlődnöm! Z
Hali! Akkor készűlt mindenki? A Bp-iek feldobhatnának reggel 7-ig üzit ha netán esik arrafelé, aztán meg már midegy, mert úgysem olvassuk! Tankoltam, lánc lefújva, rendszám felhajtva reggel talizunk! Jó éjt!
Nekem nem jönnek a beígért nem Z-s haverok, szóval csak a hátsó ülésen kapaszkodó barátommal megyek. Úgy néz ki jó idő lesz, a tankkamerát valahogy rákókányoltam a tartóra (megfelelő csavar híjján), lesznek felvételek
Én igyekszem odaérni 9 re, mert azt nem tudom milyen megosztásban lesznek majd a fél órás menetek, nehogy picit is késsek az elsőről
Joreggelt!
Holnap ki jonne Pestrol?
Arra gondoltam, hogy 8kor talalkozhatnank az M5 kivezetojen levo OMV-kutnal, aztan indulas 8:15kor a palya fele.
Ki jonne oda?
nagyon sajnalom plane, h egyike voltal azoknak, akik engem biztattak. vegulis veled esett meg a szerencsetlen manover. talan egy nagyon gyakorlottra es egy kezdore erdemes hallgatni - en, mint elso palyazo azt mondom: a celegyenes vege az Euro-ring legnehezebb resze. nekem is meggyult a bajom vele , tobb alkalommal is. egyszer meg a kavicsagyba is sikerult beb...szodni : ] hiaba, aki bedobja 4.-be a Z750-t az egyenes vegen az kosse fel a gatyat: arrol a temporol s-kanyar kozben fekezni nem konnyu, bar nem lehetetlen - a vegen mar be tudtam fordulni igy is, de mondjuk kereszbe tobbet mentem, mint hosszaba... : ] ami megint nem jo, altalaban olyankor eloztek meg mikor supermotoztam...
Cap