Hmm.... Én elkövettem azt a hibát mikor az én fogyasztásomat számoltam, hogy mikor villogott a szintjelző akkor megnéztem mennyi km-ert mentem rátankoltam. De ilyenkor én hülye észre se vettem, hogy amikor villog az nem azt jelenti, hogy már csak 2l van a tankba, hanem azt, hogy már csak 4.5l van hátra
Minnyá szebb lett az eredmény 200km 13,5l-rel nem olyan vészes de ha 200km 18l-rel számolom ...
Egyébként nem újonnan vetted a géped? És már benne van 4000km? Merthogy 1000km-ig max 4000-res fordulaton szabad járatni, majd 4000km-ig max 6000-res fordulaton.
Akkor nagyon hajtod! Nekem a bejáratás alatt 5 liter körül volt!
Ma meg téptem neki 200-al, oszt kifogyott a benya !
Kellet szólnom a báttyámnak hozzon mán utánam egy kicsikét!
Az autósok, akiket otthagytam, biztos mosolyogtak, mikor láttak az út szélén
Jajjjj még valami.... Mondjátok már meg nekem, hogy miért eszik 9 litert Néha még többet.... Szalonban azt mondják, hogy lehetetlen, de hát 200km-t bír egy tank max (18.5l)! A gyár szerint 6 liternél meg kell állnia...
:DDDD
Előbb utóbb be kellett következnie! minél többet fogod amortizálni, késöbb annál jobban fogod élvezni a motorozást, mert nem fogsz aggódni, hogy piszkos lesz, vagy hogy lesz rajta 1-2 karist.
öööööö.. továbbá: nézd meg a fékbetéteket. Ennyi km-nél cserés lesz az első (vagy hamarosan cserés lesz). Gumik, lánc (nincs-e megnyúlva). Vázat, váznyakat vizsgáld át. Tankot, nincs-e rajta javítás. (ha borulnak vele a kormány be bírja ütni a tankot rendesen...) Azt nézd meg mi nem gyári rajta és mindenre kérdezz rá. Ha csak díszből cserélte le a kormányvégsúlyt akkor az eredeti biztos megvan . Én sok mindent lecseréltem a motoromon, de minden eredeti cucc meg van hozzá ledobozolva
Így képről nemsok mindent látni, kormánycsutkák nem az eredetiek, azt kérdezd meg, h csuszott-e azért lett-e kicserelve. Nézd meg a lábtartókat, nincsenek-e legyalulva.kuplung és fékkar. blokkon sztem semmi nincs. rugóstagot is nézd meg, nem-e folyik. dettó 1. villa. Tükrök is lehetnek karcosak.
Nem hinném, hogy lenne komolyabb baja. Szinte minden eredeti, kivéve a csutka, meg a rendszámtáblatartó(mondjuk azt szinte mindenki kicseréli)
Csavarfejeket sasold meg mindenhol, főleg a "lényeges" helyeken (kormány és környéke stb.). A kormányvégsúly ahogy látom már nem gyári. Holtjátékok, stb. Menj egy próbakört kapcsolgass végig minden fokozatot. Menet közen engedd el a kezed egy kicsit (ésszel!), hogy egyenesen fut-e. Ha sérülve volt kérd el a számlákat, meg az alkatrész listát. Stb stb. Én azt javaslom, hogy mindig inkább "gyanakodj" mint hogy elsőre beleszeress. Csak egyszerűen legyél egy kicsit bizalmatlan Én már szívtam így be ....
Sziasztok.Közös véleményformázásra közzé adnék egy képet leendő mocimról.2004-es,13e km,kissé karcos,mikron dob.1,350m
Itt a kép róla,ennyit tudok.Vegyétek szemügyre és ha tudtok segítsetek,sokat adok gyakorló z750-esek
meglátásától.
Előre is köszi.Kedden megyek le érte alkudozni.Mit nézzek,mire figyeljek stb.
Köszi,ha segítetek!
Sziasztok!
Kit láttam kék Z750-nel pénteken 18 óra körül Szt. László-Visegrád közti erdős szakaszon? Meg ma, 14:40 körül kifelé a Szentendrei úton (a kempingnél) menni egy 2007-es Z750-nel? Zöldes bukó volt és nagyon integetett nekem a másik oldalról
Srácok! Holnap (vasárnap) gurulna velem valaki? Unom már a magányos farkaskodást :)
Ó köszi Zrider ! Az adatlapodon lévő képről nem gondoltam volna, hogy így van felfogatva, de nagyon jó! Stabilabbnak és még esztétikusabbnak is nézki így, mint az én lemezes elgondolásom szerint, amiről kiderült, hogy nem is nagyon kivitelezhető ennél a gyári végsúlynál. Ha készvagyok, dobok majd fel képeket milyen is lett. Kössz még1szer....
Hát begyüjtöttem jópárat, h ha lezúzom vmelyiket még legyen minek verni. Az apriliákal a lányom tolja, mindkettő 70-es polini csak az RS-t momentán szétk*rta!
Köszi Zrider a közbenjárást,ez nagyon korrekt volt Tőled.Mindegy megvárom a vasárnapot és ha nem,hát tovább böngészek,talán kapok valami normálisabb gépet.Amit meg Stinky írt az magáért beszél,én is megszeretném ezt az érzést ismerni,ezért küzdöttem ebben a pár hónapban.Most meg a mociért.Kösz fiuk mindenkinek!
Na sajna ez nem a Krisztián vasa hanem a "Jolié" csak 2 szám az eltérés a rendszámban az tévesztett meg, és hogy mindkét gép rendben van. Ez utóbbi viszont ott dolgozik abban a kereskedésben ahol hírdetik így valszeg az ár is annyi v csak minimálisat lehet húzni lefelé és valóban van rá komoly érdeklődő. Ma ezt lehetett megtudni. Z
Minnyá szebb lett az eredmény 200km 13,5l-rel nem olyan vészes de ha 200km 18l-rel számolom ...
Egyébként nem újonnan vetted a géped? És már benne van 4000km? Merthogy 1000km-ig max 4000-res fordulaton szabad járatni, majd 4000km-ig max 6000-res fordulaton.
CoR