Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az érzésem, hogy nagydoktort babusgatjuk az új Z-jével, ahelyett, hogy valóban hasznos és érdekes dolgokról szólna a csevej (mintsem hogy mennyit is fogyaszt a gép és hogy számoljuk ki, hisz ezek szerint nincs is igazi érdemleges infó, bocs...)

Viszont érdekes a tutis-sal folytatott diskurzus, mégha nem is (értjük) osztjuk egymás véleményét. Igen ültem már nakeden, volt is, és teljesen igazad van abban, hogy a gépemen még 150-nél is egyenesen ülve elég jó a szélvédelem, DE már ne is haragudj, nehogy már holmi -4 lóerő és +3 newtonmeter és teljes szélvédelem hiánya a fogyasztást megnövelje 4 literrel 100 km-en... és a legutóbbi infók alapján (nem hajtom csak néha, meg van benne 200km/h is...) nem lenne csoda a 9 lityis fogyasztás. Azt is be kell kalkulálni, hogy egy új motornak kell azért pár ezer km, hogy beálljon a fogyasztása (ha már nüanszokon lovagolunk). Sanyi-nak nakedje van, és hasonlóan fogyaszt mint az enyém, Solt-tól is ilyen infóm van, szóval azt gondolom vagy a gép nem stimmel valahol, vagy pedig a tények(?) amiket doki mond.
Szóval teljes tisztelettel értelek tutis és igazad van a szélvédelemben, de a (sok kicsi sokra megy) mértékkel azt gondolom még így sincs arányban a fogyasztás.

Az én gépemen az utolsó benzinjelző vonalka 5 litert jelez, ha ez már villog is akkor 4 liter van a gépben, ami azt jelenti, hogy átlagos használat mellett is megyek még vele vagy 70km-t nyugodtan. Tehát ahogy tutis is mondta, attól hogy 190 km-nél villog a jelző még messze nem üres a tank szóval igazából nem tudom miről is beszélünk (azonkívül, hogy iszonyúan sürgünk forgunk doki körül és ezt egyáltalán nem bántásból írom, nem ér megsértődni!)...
Inkább arra figyeljünk, hogy ésszel menjünk másokra és magunkra vigyázva (főoldal... ) minket is várnak otthon.
Hali Jürgen!

Sajnos akkor nem kapizsgálod mit mondok. Sok kicsi sokra megy.. El sem tudod képzelni hogy egy fejidom mennyit meg tud spórolni benzinben...Nem kell sehova összekuporodni..Ültél már naked bike-on? Ha nem, próbáld ki hogy 150-el mész azzal, majd ülj rá a tiédre. Meg fogod érezni a külömbséget. Na és ráadásul Te csak pár percig mész majd szélvédelem nélkül, de az új Zé mindig ilyen...
drbignek is: ez hogy 190 km után kigyullad a lámpa az nem azt jelenti hogy elfogyott a benya...
Nálam a gsr-nél akkor gyullad ki amikor 5 liter vagy alatta van benne. Tehát 17,5 liter - 5 liter = 12,5 / 190 km x 1000km = 6,5 és láss csodát, máris csak 6,5-öt evett meg százon nem 9-10-et...
Ja és az új Zé 3Nm-el többet tud...
Fogyasztással kapcsolatban nekem is teljese ugyanez a tapasztalatom mint Jürgen-nek 1,2 személlyel tartós 200 al stb, pedig enyém nem fejidomos.
Sajnos Coro nincs tapasztalatom a külföldi rendelésekkel kapcsolatban.
Tudod hogy kell mérni a fogyasztást? Hát elmondom! Tankold csurig a motorodat, hogy majdnem a tanksapkán follyon ki a benga, akkor az a teli tank, 17, vagy 17,5 liter az új Z-nél(750-es), nullázd le a napiszámálót. Menjél vele 100 km-t, vagy 150-et, tök mindegy, és újra tankold csurig, vagy addig, amíg a nullázáskor volt tankolva. Nézd meg a bezinkút kijelzőjén, hogy hány liter ment bele. Na, annyit fogyaszt az x kilómétrern, ammennyit a tankolásig mentél. Innen már gondolom menni fog a 100-as átlag, de a gyengébbek kedvéért oszd el a benzin mennyiségét a megtett kilóméterrel és szorozz 100-al
Összefoglalva tehát: 1.Teletankolni 2.napi számlálót nullázni 3.menni 100 kilómétert 4. megint teletankolni 5. kiszámolni a megtett kilóméter alatt hiányzó benzin mennyiségéből és a kilóméterből az átlagfogyasztást Jó motorozást, és számolgatást Remélem segítettem és nem zavartalak össze
Ugye nem mondod komolyan, hogy ki kell ürítsd a tankot, hogy megtudd mennyit fogyaszt?
Sanyi!
Nagyon szépen köszönöm!

Fogyasztásról:
Szerintem megfelelően lett bejáratva, még most sem nagyon rángatom neki(persze előfordul néha), szóval emiatt biztos nem lehet! Akár 120-as akár 150-es akár 200-as tempóval megyek, úgy veszem észre mindig ennyit fogyaszt! Ugye 18.5 literes a tankja.... Nos nekem a lámpa elkezd villogni kb. 190km-nél! Akárhogy nézzük, ez a fogyasztás nagyon sok! A héten meg fogom nézni mennyi km-t bír az utolsó csepp benzinig! Majd utána nyilatkozok.
na gyorsan...
ebay.de (de lehet .com is) a keresőbe beírod a típust és feldob egy csomó cuccot. Az én alsó idomom ilyen lesz:
holnap ha lesz több időm, majd dobok fel direktbe linket is
Tutis:
az új Zé gyegébb az újabb 3-as környezetvédelmi előírás miatt, az enyémhez képest, ergo az enyémnek kéne többet fogyasztania. A fejidom számít, de nem bújok mögé utassal mögöttem, mert akkor a seggemmel lelökném a hátsó ülésről, mert biza majdnem 2 méteres vagyok , ergo egyenes háttal vitorlaként üzemelek utassal (itt jegyzem meg utas nélkül is, hisz van kedve a csudának összehajtogatva utazni hosszú km-en át). Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy egy 106 lovas túrára hangolt gép normális ha 9-10 körül fogyaszt. Persze ha hajtod folyamatosan 200-al akkor normális ha ennyit fogyaszt, ha repülő rajttal indulnék és tankolásig 200-al tolnám, nekem is biztos fogyasztana (összahajtva magam is) 9-10-et, de doki azt mondta, nem teszi ezt, én ebből indultam ki, és nem gyanúsítom fals infó terjesztésével, miért tenné.

Most el kell menjek, de holnap szúrok be pár linket jobb termékekről az ebay-ról.
széles utat Nektek holnapig!
Jürgen! Nekem is alsó idom minden vágyam a kipufogó után így énis találkoztam ezzel a problémával, hogy itthon 53.000ft alapozottan ez a vacak... Ennyit nem adk érte. Tudsz adni egy linket, hogyt ehonnan rendelted? Eddig mindent ebayről rendeltél?

CoR
Jürgen, amit a doktornak üzensz a fogyasztással kapcsolatban, szeritnem tévedsz. Neked tavalyi modell van, ráadásul S változat. A plexi nagyon is sokat számít. Meg ugye ne feledjük hogy az új Zé erősebb, nyomatékosabb. Szerinted ezt mivel lehet elérni? Kevesebb benzinnel? Ugyanmár..
Ha pörög a motor akkor eszik is.. ennyi. Minden csuklófüggő. Jártam én már 5 literrel is százon meg 10 literrel is.
És innen hogy lehet rendelni? Meg mik a tapasztalatok ha innen vagy ilyen módon rendel az ember? Itt mindíg megérkezik vagy itt is fennáll a veszélye annak, mint ha az ebayről rendelnék, hogy a MAGYAR POSTA LENYULJA azt ami neki megtetszik...?

CoR
Mennyiért számítod azt a Micron dobot
Már nem bírom szó nélkül....

A bejáratásnál ami a könyvben van ajánlott, nem követelmény. Hisz hogy lehetne garanciát vállalni a mocira hogy csak úgy használd ahogy könyben van? Hogy ellenőrzi a gyár? Mögéd ül és figyel meddig pörgeted? ugyan, nem kell ennyire fosni már... A lényeg a fokozatosság. A fontos, hogy az első olajcseréig fokozatosan és lehetőleg változatos sebességfokozatban menjetek és azért nem kell maxit húzni. Az olajcsere után is fokozatosan kell a fordulatot növelni. Én mindig így csináltam eddig (ez a 3. gépem amit bejárattam): első 3-400 km fokozatosan a max fordulat harmadáig, majd az olajcseréig a max ford. feléig, utána 100km-ént 2000ford/perc-el növeltem a fordulatot, így a lehető legkíméletesebben és a legváltozatosabban járatom be és nem lesz lusta a gép... Nem cukorból van a gép, ha az olajcsere előtt is megrántod néha a fülét erősebben nem lesz baja. De mikor először találkozik nagyobb fordulattal nem veszi szívesen, szoktatni kell.

doktor: A fogyasztás kórosan sok, nézess utána. Szombaton párommal 600km-t mentünk (balcsiztunk egyet szép kacskaringós utakon) 140-150-as utazó 2 személlyel csomaggal, egyenesben néha gyorsabban, le-fel szóval nem kímélve és így volt 5,8 a fogyi... egyszer evett 6 fölött (de jóval 7 alatt), pedig akkor tartós 200 fölött mentem 2 személlyel. Az is igaz, hogy most visszaraktem a gyári dobot (továbbra is eladó a Micron dobom!), de akkor is nagyon jó a fogyasztás.

Az ülésre párom nem panaszkodott (igaz nekem S-em van), a futómű valóban lehetne keményebb, de a jó isten áldjon meg minden nyafogót! túragépről van szó nem pályagépről! amire ki van találva arra tökéletes (itt azért megjegyzem, hogy pályán is lehet menni vele élvezetesen, gyári gumival, gyári nyomáson is lábtartó karcolás mellett sem parázok, hogy kicsúszik). Szóval nem nyafizni kell, mindenki olyan gépet vegyen amire vágyik. Aki sportosat akar az ne ilyet vegyen, de ne is tuningolja, hanem vegyen sportosat. Ez a gép 110 le-vel túrára van kitalálva, a 750-es gixer plusz 40 le-vel sportra, erről ennyit...

Ebay-en mindent lehet kapni, már a 2007-eshez is (csak tudni kell kicsit külföldiül ) Erről Steve is tudna mesélni, látom sikerült megvenned a 2006-os új gyári dobot 73 EUR-ért, gratula! Nekem megjött a hátsó integrált lámpám, úton van az állítható rendszámtáblatartóm és hajózik amerikából az alsó idomom... ez az egész 3 optikai tuning cuccom nem került többe 50-e Ft-nál, aminél csak az alsó idom többe kerül itthon alapozás (nemhogy színre fújás...) nélkül.

Sztem nagyon szép a 2007-es gép, de a fejidomosra kíváncsi leszek milyen lesz (ha lesz belőle), de az én kis gépem, még 3-4 évig biztos megmarad. úgy jó ahogyavan, amire való! Moci vásárlás előtt kell kitalálni mit szeretne az ember.

Hosszú voltam, viszont régen szóltam...

Dr Big itt már találhatsz a mocihoz ezt azt:
link

barracuda exhaust:
link
link
link
Moto gp féle kipufogóval mindjárt jobbat mutat.... szerintem
Nagyon szívesen!
Köszi a segítséget!
Azthiszem 20 volt az egész. 14e a kormány + 6e a kormánysúly. X-bike nál rendeltem, ők a hivatalos importőrök. LSL-Motorradtechnik superbike normal kormány, eliptisch vég.
X-bike
Minta
Sanyi!

Mennyibe mérik manapság a kormányt? (és hol szerezted be?) Nekem is cserés sajnos...
nézzétek meg a superbike idei tesztjeit azoknak a köcsögöknek csak a honda a jó
Engem nem hatott meg a hornet... Belőlük is csak a szponzor beszél!
De ők a hornethez képest horják le! Ezt egyébként nagyon utálom a "bájkosokba" hogy elmondják hogy szar a futómű de ők gyári beállítással mennek, szerintem ez kicsit olyan mintha azt mondanám, hogy szar a kocsim belsőtere mert nyomja a lábam a kormány, mondjuk gyári ülésbeálítással használom... na mindegy. Ettől függetlenül még mindig a Zé-t favorizálom következő motornak.

Köszi a választ!
Egyáltalán nem szar! Pláne ha átlag ember vagy... Ők már mentek sokkal jobb teljesítményű motorokkal és emiatt hordják le annyira! Nem tudnak viszonyítani. Egyébként ott a gyári beállításokat tesztelték, amit még lehet turbózni rendesen, ugyanis elöl és hátul is tudsz állítani! Veszel egy fém fékcsövet és vmivel javul a fék is.... Szélvédelem pedig egyik motornál sem volt vmi fényes, amit plexivel tudsz növelni!