Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értékegyeztetéssel...
Ez is tetszik: kitűnő állapotú Honda SP1/SP2 vagy Aprilia RSV 1000R csere érdekel
3 milkás motorokért akar adni egy 1,9 milkásat

Biztos mindenki ilyen cserére vágyik.
Bocsi drbig, nem fikázni akarlak,csak kicsit megmosolyogtató a hírdetés..
Tévedés! Nem eladó, csak feltettem puszta kíváncsiságból pár napra! Ha vki ad érte annyit, akkor had vigye, meg is érdemli... Én meg akkor nyerek rajta valamennyit. Már volt egy csomó telefonom... Steve, te meg kicsit legyél értelmesebb, hanyagold a bunkó beszólásokat! Köszi...
biztos kiszámolta hogy mennyi lenne a hitel lejárat végén az összköltség...
Csak óvatosan megjegyzem hogy 100 hogy így nem fog elmenni ha feltünteti az árat...
Úgy kellett volna meghírdetni hogy az ár az amit vissza akar vele kapni amit befizetett + hitelátvállalás..
vazee...szalonban max 2 milla a moci, ez mit akar 2,5-el?
drbig,

már eladó az mocid?
link
Én is az óra visszaállítása felé hajlok, már csak olyan embert kell keresnem, aki ezt megcsinálja.

Ha keresztbe állok is nekem jött volna nő, mert elbambult. És ez ellen nincs védelem.
Ja ééértem... Ok.

CoR
én az óratekerést választanám, mert 12ezret ment a motor ugyanazzal az olajjal. Így ha valami gond van gariba megcsinálják..

Az elütéshez: Kicsit kereszbe állj mindig. Így ha lefulladsz, nem akarnak kielőzni mert nincs hely, és az elinduláshoz is látni fogják hogy több idő kell mert egyenesbe kell hoznod a motort...
Huh, akkor ezt szerencsésen megusztad! nekem is volt 1 ilyen esetem egyszer, én akkor szemböl koccantam bele 1 polskiba, szerencsere nem dobtam el, hanem letettem. Pesten mondjuk, sztem rémálom közlekedni motorral, bar hamarabb odaér az ember, mint autóval az tuti
Úgy tűnik én is jól jártam a vasammal.
Elértem a 18e-es szervízt, de a szervízkönyv nincs kitöltve. Felhívtam a váci szervízt (az elöző tulaj ide hordta), de ott csak az 1000-es és a 6000-es szervízt tudták igazolni. Kiderült, hogy a tulaj simán benézte a szervíz-intervallumot. Szerinte 8000 és 16.000km a kötelező, én 14.000-nél vettem. Tehát a 12.000-es nagyszervíz kimaradt.
Most 2 dolgot tehetek: vagy keresek valakit aki vissza tudja állítani az órát 12e-re, vagy buktam a garit, viszont olcsóbban megúszom a szervizeltetést.

Ráadásúl ma reggel elütöttek! Budán fordultam volna rá az Erzsébet hídra, de a lámpa megfogott. Nem fértem el a sorok között, így megálltam a sáv közepén. Az indulásnál sikerült lefulladnom, de mire újra indítottam volna, a mögöttem jövő elbambúlt (szőke nő...), és belémjött. Sikerült megfognom a vasat, így nem borultam fel, és szerencsére a kocsi csak a rendszámomat hajlította be egy kicsit. Soha nagyobb buktát!
Hát szerintem be lehet perelni, de nem tudom mi lesz belőle. Ha aláírtad, hogy megtekintett állapotban vetted és ismertette az eladó a gép hibáit, akkor....
Én is megszívtam az előző motorommal, így a mostaninál beleírtuk az eladóval, hogy garantálja, hogy a motor sérülésmentes (mivel első tulaj volt ez bőven elég).
Én mindenkinek azt javaslom, hogy mielőtt megvesz egy vasat csengessen ki 5 ezer pént egy átvizsgálásra és akkor nyugodt a lelke...
Sajnálom, hogy átcsesztek, de itt ilyen mocsok emberek élnek
Viszont a májusi 600-as tesztben már csak 2. lett a Tripla szerintem sírva gépelték le a cikket, mert a CBR 600 RR még azt a -75 köbcentit is lfeledtette De a gixxer csak 3. lett Jövőre talán már csak 3. lesz a Triumph, és a végén kiderül, hogy nem is olyan jó motor
Mondjuk annyi pénzért nem kéne a bimota sem , pláne nem az elsővilla nélküli Tesi ! Viszont az új Ducati blokkos nakedjük már igen fincsi , a pannónia ringen lefigyeltem, csak az is 5 milla. Elég nyomós érv, hogy lehúzzák. Szerintem A Superbike-ról meg annyit, hogy Mo.-n szerintem a legolvashatóbb, hozzám legközelebb álló újság, igaz a szerkesztő-tesztekő váltás után visszafogottabb lett, de még mindig nálam ők a No.1. elvégre mégiscsak 90 százalékban speed és naked gépek vannak bent+ érdekességek. de mondom, ez csak az én véleményem . Elvégre a Z-k se túramotorok, olyan kis ördögi motorok, mindig biztatják az embert egy kis huligánkodásra
Azt, hogy a superbike mit ír az nagyban függ attól is, hogy melyik gyár pénzeli öket. Nagyon jó példa a tavalyi 600-as sportmotor teszt, amibe természetesen a Triumph daytona 600 vitte a pálmát, megjegyzem nem széria állapotban. Az, meg hogy az uj Z1000 ről mit írnak... hát ne haragudjatok, de ez az ujság a Bimotát is lehordja... akkor mit vártok?
Hi!

Nekem új Z-m van és gyárilag valóban himbi egy kicsit (180 felett), meg két személlyel, de elmentem a szervízba, tekertettem rajta egy kicsit és most ZSÍR !
Hi!
Ez szinte biztos nem az a gép, nyugodj meg!
A mocit Eger mellett egy kisfaluban hirdette a baromarcú, piros volt, de csak a féál tank volt újrafújva.
Erről megismerni:
nem gyári villahidak, telók, nem gyári hűtő, kipufogó, a műanyag oldalidomok nem passzolnak a helyükre mert a hátsó váznyúlvány feljebb van heggesztve mint kéne a két blokk fél más-más motorból való (alá kell nészni a karterek festése és a bontós számozás árulkodik, stb....
Jó motorozást! Tasman
Viszont azért az ezresbe illene már beletenni egy jobb villát, igaz, még csak 750-es Z-vel mentem, de a Hornetem után egyszer felültem egy KTM Superduke-ra , na akkor aztán éreztem, hogy a japóknak mennyi lemaradásuk van jó fék+futómű terén. A fékekkel kezdetek v.mit az ezresen, sajna az összes 600-as nakedon csak kétdugós nyereg van, és ezalól az új Z 750 sem kivétel. Az ezres kategóriában, 2.6millió környékén azért már igazán lehetne egy jó kis olasz futóműve, mert az összehasonlító teszteken megint el fogja verni a nagy Z-t a félmillával drágább kategóriatársak mindegyike, mert ha több motort tesztelnek, egyszerre a futómű apróbb hiányosságai fognak feltűnni mindenkinek, a superbike magazinban meg úgyis a Speed Triple-t hozzák ki győztesen, hisz mégis csak angol
De azért a 600-750 allrounder kategóriában még mindig nincs egy jó futóművű motor sem, az új Horneten sem a CBR 600 RR villái , meg hátsó rugóstagja van, mint ahogy a Z-ken sem a Ninja futóműve. Pedig ha ezeket kiküszöbölnék, akkor aztán komoly ellenfelei lehetnének a sportgépeknek , talán így akarják jobban megosztani, kettéválasztani a kínálatot, nem pedig a saját modelljülnek állítanak fel konkurenciát. De figyeljétek meg, ha az egyik nagy gyártó beletenné a nakedjébe sportvillát, a többi is követné
Szerintem sok tesztelő próbálja objektíven leírni mit tapasztal..
Az hogy mindenki ugyanazt mondja az nem leeht véletlen.. De meglepődtem most hogy az új zé-ről is ilyet írtak..Nemtudom..
Nekem még a 04-es van de ennek a vasnak valóban az a gagyi futóműve a gyenge pontja még ha ugyanolyan árkategóriáju mas nakedekhez hasonlitom is. Felbassza az agyam mindig a kanyarban hintázás-pumpálás a kormányszitálás meg a besüppedő pontatlan elsőteló. Igaz ezt az utóbbit kismértékben fel tudják javítani(speedline Db) barátságos áron. Azért kelt belőlle sok, mert megkapó a külseje a motorja faszán tol és a legtöbben nem tudták rendesen megtesztelni!
De nekem 750-re kell és olyan, ami az egész deklit takarja nem az a 2 kis korong. Valszeg arany árában adják.
Tescoba bementek és ingyen át tudjátok lapozni az e havit! Semmi baja a futóművének, egyszerűen arról van szó, hogy a tesztelők túlzottan szeretnek fikázni mindent! Nem veszik figyelembe, hogy nem pályagépen ülnek.... A réginek is nagyon lehúzták a futóművét még anno de ha olyan szar lenne akkor nem kelt volna el belőle annyi...
Nincs scannered vagy digitgéped? Szivesen elolvasnám a tesztet, de újságot azért nem akarok venni
Az e-havi superbike-ban. Sajnos neten nem elérhető...