Köszönöm! Igazából a Kawa-klub szükségessége lett volna a fő kérdésem.
Az a baj, hogy a kawasaki. hu-t nem nézem túl gyakran ezért nem volt tudtom róla. Kissé káosz van szerintem azon az oldalon, a többi nezetközi kawa oldalhoz képest.
Regisztrálva vagytok náluk? - van KAWA-klub, de ez nem feltetele. az ingyen palyazasra megerte elore regisztralni. ha sokan vannak, akkor a regisztraltak elsobbseget elveznek.
Hogyan szerezhetnék ezekről tudomást? - internet, kawasaki.hu
Milyen feltétellel lehet részt venni? - a palyamotorozas feltetelei szerint.
Na a Z kupa nem lenne rossz Sztem akkora buli lenne, nem is az eredmény számítana, hanem a feeling, hogy egy versenysorozatban vagy több azonos géppel együtt, marha jó lenne .
Örülök, hogy többen jöttök, mint ahogy eddig látszott
a szervezes megint nagyon jo volt!
en hasznosnak tartom, hogy korbeviszik az egesz tarsasagot a palyan, es kanyarrol-kanyarra elmeselik, mit is kene csinalni. ami nem tetszett, de mondtam is neik, hogy osszeeresztettek a kezdoket a haladokkal.
JO HIR! hogy jovore talan lesz Z-kupa! a ZX-ek kozott semmi keresnivalonk, viszont biztos lennenek paran, akik szivesen osszemernek a tudasukat masokkal. a tobbit majd meglatjuk...
Szia Cápa!
Nem kell megijedni, az első napomon az Euroringen még a box utcában haladók is megelőztek...
Pedig ez a pálya nem túl gyors. Nem mintha ma sokkal jobb lennék , tény és való, amire már utaltak a többiek, annyit szabad vállalni, amit el is bírsz, nem szabad azt hinni az embernek, hogy a jövő szezonban övé a MotoGP! Nekem nagyon sokat jelentett a pályázás a motorkezelés és a határokkal való ismerkedésben, szerintem mindenkinek kellene mennie még tanulóidőszakban.
Ha minden jól megy csatlakozok én is vasárnap.
A tegnapi Hungaroring milyen szervezésben volt?
Így van!
Egy ideig mentem előtted ( ez pár pillanat volt) utána mentem mögötted és figyeltem a technikát , utána meg kiintettek a baleste miatt.
Engem nem zavartak a "nagyok".Igaz volt pár pillnat, hogy majdnem leestem a motorrol ijedtemben, de szerintem ezzel nincs gond és még ha úgy előznek, hogy van alkalmad nézni az iveket,technikát stb.... Rendesen élveztem, amikor (szerintem 1000-rel ) döntök a kanyarba és a gumi már csak újheggyel kapaszkodik, erre a külső íven a srác a tankon könyökölve és szotyizva leelőz miközben engen néz és ásítozik.... Én nagyon élveztem az biztos és csak ajánlani tudom mindenkinek.
a srac az er-rel ivet modositott a kanyar kozepen es a zx (veloszinuleg) eppen mellette volt...
de h pontosan mi tortent, nem tudom. csak a zx-tulajjal beszeltem, aki elegge el volt keseredve. az er-tulaj meg eleg bubanatosan nezet...
Engem igazából nem zavar, ha vannak profibbak, vagy akár lábtartón kanyarodósak, vagy pályagépesek, de amikor a mansell előtti egyenesben heten mennek el mellettem csúnyán 10k feletti rpm-el, akkor néha elgondolkodom, h jó-e ez nekem. Nekem kicsit sokan voltunk a pályán.
Addig nincs baj, amíg valaki be nem nézi a kanyart velem együtt, mert én mondjuk (éreztem is) olyan 60-70%-on vettem a kanyarokat ahhoz képest, amit a moci bírt volna.
Tényleg, a balesetet látta valaki? Én már csak a motort láttam felállítva, utána meg a boxban darabokban. Mi történt és ki volt a hibás?
ez teny!
en kertem oket tegnap, hogy ha lehetne bontsak meg a tarsasagot, mert igy a "mazsolaknak" sem valami nagy elmeny... sot, inkabb csak elmegy a kedvuk tole.
igertek, hogy legkozelebb megszervezik!
Borsó, vagány dolog a Z-vel csapatni, néztem is, h mintha lány lennél... a bőrszerkós Z-vel...
Az egyik mazsola az ER6-tal én voltam (nem a balesetes), új a gép, még erősen szokunk össze, előtte meg 250-esem volt, az azért egy picit másképp viselkedik.... Lehet a későbbiekben a szintbeli különbségekre figyelemmel kéne lenni és kettészervezni a ringes próbákat kezdőkre és térdkoptatósokra...
Bp. tényleg ilyen sok idő mire átveheted a mocit? Pedig Énse keveset vártam az átvételre: 12 hét~negyed év az igért 2 hét helyett, jó mondjuk hozzá kell tenni, hogy nekem a 25kw-ot is elkellett intézni (2szer vizsgázott a motor+papírok...) Ezért is gondoltam, hogy lehet jobb és gyorsabblett volna Pesten intézni, mint Szegeden de ezekszerint nem...
Én is megyek vasárnap, nehogy elfeledjetek! Viszek már egy kis szürke egeret is a sok fekete közé...
latod Borso milyen egy barom vagyok... jogos: ha azert engedem kiljebb mert fosok, hogy sok lesz akkor mindegy. nem nezem a tukrot de ha nezem is, akkor is kiljebb engedem, hiszen bent gond lenne...
szoval tolem mindenki feljen majd! : ]
Nem tudná valaki megmondani hogy a 750-es forgalmijában nány kW szerepel
Az a baj, hogy a kawasaki. hu-t nem nézem túl gyakran ezért nem volt tudtom róla. Kissé káosz van szerintem azon az oldalon, a többi nezetközi kawa oldalhoz képest.
Hogyan szerezhetnék ezekről tudomást? - internet, kawasaki.hu
Milyen feltétellel lehet részt venni? - a palyamotorozas feltetelei szerint.
Örülök, hogy többen jöttök, mint ahogy eddig látszott
Regisztrálva vagytok náluk? Hogyan szerezhetnék ezekről tudomást? Milyen feltétellel lehet részt venni?
a DMC rendezett, ha jol tudom, tesztnapot es utana kibereltek a palyat 2 orara
Nem igazán értem a válaszod...
Úgy értettem kinek a szervezésében zajlott a ringen a pályázás? Sima nyílt nap?
en hasznosnak tartom, hogy korbeviszik az egesz tarsasagot a palyan, es kanyarrol-kanyarra elmeselik, mit is kene csinalni. ami nem tetszett, de mondtam is neik, hogy osszeeresztettek a kezdoket a haladokkal.
JO HIR! hogy jovore talan lesz Z-kupa! a ZX-ek kozott semmi keresnivalonk, viszont biztos lennenek paran, akik szivesen osszemernek a tudasukat masokkal. a tobbit majd meglatjuk...
Nem kell megijedni, az első napomon az Euroringen még a box utcában haladók is megelőztek...
Pedig ez a pálya nem túl gyors. Nem mintha ma sokkal jobb lennék , tény és való, amire már utaltak a többiek, annyit szabad vállalni, amit el is bírsz, nem szabad azt hinni az embernek, hogy a jövő szezonban övé a MotoGP! Nekem nagyon sokat jelentett a pályázás a motorkezelés és a határokkal való ismerkedésben, szerintem mindenkinek kellene mennie még tanulóidőszakban.
Ha minden jól megy csatlakozok én is vasárnap.
A tegnapi Hungaroring milyen szervezésben volt?
Egy ideig mentem előtted ( ez pár pillanat volt) utána mentem mögötted és figyeltem a technikát , utána meg kiintettek a baleste miatt.
Engem nem zavartak a "nagyok".Igaz volt pár pillnat, hogy majdnem leestem a motorrol ijedtemben, de szerintem ezzel nincs gond és még ha úgy előznek, hogy van alkalmad nézni az iveket,technikát stb.... Rendesen élveztem, amikor (szerintem 1000-rel ) döntök a kanyarba és a gumi már csak újheggyel kapaszkodik, erre a külső íven a srác a tankon könyökölve és szotyizva leelőz miközben engen néz és ásítozik.... Én nagyon élveztem az biztos és csak ajánlani tudom mindenkinek.
de h pontosan mi tortent, nem tudom. csak a zx-tulajjal beszeltem, aki elegge el volt keseredve. az er-tulaj meg eleg bubanatosan nezet...
Addig nincs baj, amíg valaki be nem nézi a kanyart velem együtt, mert én mondjuk (éreztem is) olyan 60-70%-on vettem a kanyarokat ahhoz képest, amit a moci bírt volna.
Tényleg, a balesetet látta valaki? Én már csak a motort láttam felállítva, utána meg a boxban darabokban. Mi történt és ki volt a hibás?
en kertem oket tegnap, hogy ha lehetne bontsak meg a tarsasagot, mert igy a "mazsolaknak" sem valami nagy elmeny... sot, inkabb csak elmegy a kedvuk tole.
igertek, hogy legkozelebb megszervezik!
Az egyik mazsola az ER6-tal én voltam (nem a balesetes), új a gép, még erősen szokunk össze, előtte meg 250-esem volt, az azért egy picit másképp viselkedik.... Lehet a későbbiekben a szintbeli különbségekre figyelemmel kéne lenni és kettészervezni a ringes próbákat kezdőkre és térdkoptatósokra...
az honnan jott?
Én is megyek vasárnap, nehogy elfeledjetek! Viszek már egy kis szürke egeret is a sok fekete közé...
max egyutt dolunk be az egyik kanyarba
akkor eppen mindig egy fel palyaval odebb leszek v megyek elotted, bar e-ringen meg en sem voltam soha, uh egyutt tanuljuk majd
szoval tolem mindenki feljen majd! : ]