Na neee komoly? Árulnak ilyen csíntalan simson beütésű kis kerek tükröket a kormányvégsúlyra, de annak párja 15 EZER HUF na, a héten akkor irány a TESCO hol keressem? a játékosztályon?
Szerintem ha valaki esztergáltatni akar bukógombát akkor danamitból csináltasson!Az nem törik,rohadt erős,és nem kopik el 10méter alatt! Én tuti h abból csináltatnék!
Ami nem görbűl el az többnyire beletörik, de lehet kapni olyan gombát, amit adapterek segitségével a blokk oldalára lehet szerelni. Jól is néz ki és elcsúszáskor megvédi a dekliket a kilyukadástól, míg az amit a vázhoz kell csavarozni max csak a hűtőt óvja egy kicsit. Z
Szerintem használj Castrol r4 sbk olajat+prolong adalékot,aztán 1-től fölfelé mindig kuplung nélkűl válts,erős határozott mozdulattal közben tartsd egygázon! Nekem ez vált be, bár ritkán 8-10 000ford-ná eldobja az ötödiket.Egyébként az összes Kawasakinak zajos a váltója. Z
Tisztelt Látogatók!
A félretájékoztatások elkerülése végett a DMC Kft. az alábbiakat szeretné nyilvánosságra hozni:
A DMC Kft. mint a Kawasaki gyár által elismert egyetlen magyarországi disztribútor, a márkakereskedői hálózatának építése során a K-Bikers Kft.-vel nem kötött márkakereskedői szerződést. Ezáltal a K-Bikers Kft. nem tartozik a Kawasaki márkakereskedői hálózatába. A DMC-től korábban vásárolt és készleten lévő motorjainak értékesítésére továbbra is lehetősége van (a készlet erejéig), de ezeknek a jótállása a DMC Kft. pecsétjével érvényes. Az üzembe helyezés, a "O"-revízió, a központi regisztráció DMC Kft. által történő elvégzése a jótállás megkezdésének elmaradhatatlan feltétele.
Esetleges kérdésekre a kawasaki@kawasaki.hu email címen válaszolunk.
Még egy fontos kérdés
Helyi esztergályos csinál nekem frankó bukógombákat
De egy fontos kérdés felmerült gyártás közben
a bal oldalon egy helyet találtunk aholva fel lehet rögzíteni (a hűtő mögött) de ha oda rakom akkor eséskor pont megnyomja a hengerfejen a forszámmérő jeladóját ahogy elgörbül felfelé.
Mi a megoldás?
A 2-est néha nekem sem veszi be. De valszeg én vagyok a béna és nem elég határozottan rakom be sebességbe, mert elég ritkán történik. Most van a vasban 17e km.
Úúúú vazz...! Hát nemigen örülök ennek... De majd a 12000-res szervízen a DMCbe megnézetem. Merem remélni, hogy csak a bowden nyúlt meg, avagy béndzsa voltam és nem tudom rendesen beállítani.
ugyanilyen problémám volt a CB-vel. 1 éves koráig teljesen jol mukodott a váltó, aztán kattogott, illetve kidobta sebességből. Nekem mint utólag kiderült az volt a baj, hogy mivel sokat használtam városba a 2. és 3. fogaskerék széle elkopott... valahogy úgy nézett ki, mint mikor az autók megnyalják a gumit, a rossz futomubeállítás miatt. Fogaskerék cserével megoldódott a dolog.
Sziasztok!
Sajnos már hónapok óta küzdök egy problémával a motoron... Az a bajom, hogy kb a 4000. km után, a váltásom, 10-ből 7x csattanósan/kattanósan sikerül és nem érterm hogy miért?
Megvan a 2-3mm holtjáték a tengelykapcsoló karon és mikor még nem mentem a géppel 10-15kmert addig nagyjából szépen is lehet váltani vele, de utánna kattan...
Szerintetek mitől lehet ez? Hogy tudnám megoldani? Lassan attól tartok, hogy ha még így csinálom sokáig, elbaXom a váltót (most van benne 10350km és má" bazira idegel, hogy sokszor emiatt váltani se naygon merek ).
Jah, és olyan is szokott lenni, hogy a 2est néha nem veszi be vagy kilöki egyből váltás után.
ilyet viszonylag ritkán raknak ebayre (fél éve kerestem és ez volt az első) de bármikor lehet szerencséd
Elvileg ez gyári kawasaki de az MRA gyártja
Ez van ráírva:
Sziasztok!
Nekem még a gyári van az 1000-resemen, de már nem sokáig . Rezonancia nálam is van még így is olyan 5500-7000 között. Sztem amíg nem ráz úgy mint egy v2-es 650-es SV addig nem kell aggódnunk .
Tájékoztatás
Tisztelt Látogatók!
A félretájékoztatások elkerülése végett a DMC Kft. az alábbiakat szeretné nyilvánosságra hozni:
A DMC Kft. mint a Kawasaki gyár által elismert egyetlen magyarországi disztribútor, a márkakereskedői hálózatának építése során a K-Bikers Kft.-vel nem kötött márkakereskedői szerződést. Ezáltal a K-Bikers Kft. nem tartozik a Kawasaki márkakereskedői hálózatába. A DMC-től korábban vásárolt és készleten lévő motorjainak értékesítésére továbbra is lehetősége van (a készlet erejéig), de ezeknek a jótállása a DMC Kft. pecsétjével érvényes. Az üzembe helyezés, a "O"-revízió, a központi regisztráció DMC Kft. által történő elvégzése a jótállás megkezdésének elmaradhatatlan feltétele.
Esetleges kérdésekre a kawasaki@kawasaki.hu email címen válaszolunk.
tisztelettel:
Balog János ügyvezető
Forrás:www.kawasaki.hu
Helyi esztergályos csinál nekem frankó bukógombákat
De egy fontos kérdés felmerült gyártás közben
a bal oldalon egy helyet találtunk aholva fel lehet rögzíteni (a hűtő mögött) de ha oda rakom akkor eséskor pont megnyomja a hengerfejen a forszámmérő jeladóját ahogy elgörbül felfelé.
Mi a megoldás?
van ismerősnek 42.000 el Z je és még nem volt baja a váltóval
CoR
Sajnos már hónapok óta küzdök egy problémával a motoron... Az a bajom, hogy kb a 4000. km után, a váltásom, 10-ből 7x csattanósan/kattanósan sikerül és nem érterm hogy miért?
Megvan a 2-3mm holtjáték a tengelykapcsoló karon és mikor még nem mentem a géppel 10-15kmert addig nagyjából szépen is lehet váltani vele, de utánna kattan...
Szerintetek mitől lehet ez? Hogy tudnám megoldani? Lassan attól tartok, hogy ha még így csinálom sokáig, elbaXom a váltót (most van benne 10350km és má" bazira idegel, hogy sokszor emiatt váltani se naygon merek ).
Jah, és olyan is szokott lenni, hogy a 2est néha nem veszi be vagy kilöki egyből váltás után.
Köszi a türelmet srácok.
CoR
Láttam MRA-t olyan 110 euro körül, az nem olyan rossz ár.. Lehet, hogy vállalok egyet
Nincs valakinek "kicsi pézé" eladó gyári, hátsó piros prizmája?
Az MRA gyártja a gyári Kawa plekókat is! Az én plekómon is ugyan ez a feliratsor van, mint ezen az átlátszón...
Elvileg ez gyári kawasaki de az MRA gyártja
Ez van ráírva:
Nekem még a gyári van az 1000-resemen, de már nem sokáig . Rezonancia nálam is van még így is olyan 5500-7000 között. Sztem amíg nem ráz úgy mint egy v2-es 650-es SV addig nem kell aggódnunk .
CoR