Sziasztok!
Megint kipuff téma, mert már nagyon unjátok látom . Szóval, ki tudná nekem megmondani, hogy ebben a leírásban "Kawasaki Z1000 (2003-06) Slip-On - Dual M-5 Carbon Fiber canisters" az M-5 az mi?
Merthogy van ebből a dobból M-2-es is!
Egyébként sikerült 3 dob típusra szűkíteni a kört : DeviL, Shark és TwoBrothers.
Most a youtuberól hallgatom zene helyett ezeket a hangokat felváltva és nemtudok napirendre jutni. De az biztos, hogy DUAL SLIP-ON lesz!
28000, de az első lánckereket már cseréltem vagy 3000 km-rel ezelőtt. Amúgy lehet kapni belőle patentszemest? Vagy spéci szerszám kell hozzá? (a lánc összeszereléshez)
520-as és lánckerékkel együtt cseréld!Ha kell segítek a cserében.Bár én 525-öst tettem rá ha már kicseréltem a kerekeket is.A zx 9-es 2002-3-as kerekek jók csak z750 fogszámút kell venni.Hány km van a láncban?
azért az se rossz nekem mindkét barátom kiesett sajna
de Matusik Andi azért megmutatta a csabai virtust, kiváncsi vagyok, az 1000es v2-eseknél hogy végzett
Ahh... Értem... Lehet akkor nem veszek bele hülye sportlégszűrőt, mert nem nagyon akarok vele maceráskodni, de dobokat azt muszáj kapnia!
Egyébként a kipufogó szelepre csak az a dob káros annyira, amelyik lángcsóvákat lövell kifelé, de mondjuk meglehet hogy egy "jobb" dob is képes rá... Na mind1, inkább égjen be a szelepem 50.000km múlva, minthogy valami vezetés közben telefonáló, rúzsozó, szendvicset zabáló és a maradék végtagjával gyereket pelenkázó anyuka kivasaljon.
Ne aggodj ha jó szervízbe viszed akkor ellenőrzik a hézagot és csak akkor állítanak rajta ha szükséges!Egyébként a Kawák szívószelep problémások voltak.Az én Z-nek a kipufogószelepje jön felfelé.Ez több okból lehet,de az biztos,hogy a nyitott kipufogó nem tesz neki jót.Ha teszel bele sport légszürőt arra figyelj,hogy soha ne száradjon ki mert kinyírod a blokkot!
Hagyjátok már a kurva motort a fenébe, menjetek ki és inkább használjátok, minthogy itt össze-vissza aggodalmaskodtok holmi szelephézag faszságokon. Coro bazd, te meg mit akarsz szervizelni egy 2006 os Z-n? Ezeket a motorokat arra tervezték, hogy bírják a kiképzést! Ha mennél vele 30.000 Kmert azt sem érezné meg! Az enyém 2003 as és még nem lett megbontva a blokk és képzeld nem hullik szét alattam!
Megint kipuff téma, mert már nagyon unjátok látom . Szóval, ki tudná nekem megmondani, hogy ebben a leírásban "Kawasaki Z1000 (2003-06) Slip-On - Dual M-5 Carbon Fiber canisters" az M-5 az mi?
Merthogy van ebből a dobból M-2-es is!
Egyébként sikerült 3 dob típusra szűkíteni a kört : DeviL, Shark és TwoBrothers.
Most a youtuberól hallgatom zene helyett ezeket a hangokat felváltva és nemtudok napirendre jutni. De az biztos, hogy DUAL SLIP-ON lesz!
CoR
Ki tud Pesten olcsó boltot ahol lehet kapni? Előre is köszi.
istenkirály vidi :)
megnéztem a üléspúpod egyébként, facca nagyon
de Matusik Andi azért megmutatta a csabai virtust, kiváncsi vagyok, az 1000es v2-eseknél hogy végzett
Solt
Krisztián 4. lett , nem bírt a tuningolt gixerrel
az etanolos drag kegyetlen jó volt!
Tibi! azért az a seggfej kicsit erős volt...
Egyébként a kipufogó szelepre csak az a dob káros annyira, amelyik lángcsóvákat lövell kifelé, de mondjuk meglehet hogy egy "jobb" dob is képes rá... Na mind1, inkább égjen be a szelepem 50.000km múlva, minthogy valami vezetés közben telefonáló, rúzsozó, szendvicset zabáló és a maradék végtagjával gyereket pelenkázó anyuka kivasaljon.
CoR
CoR
CoR