Ennyi jó kis motortesztszerű írás után, már szinte elkap a vágy, hogy eladjam a 2006os Z1000-resemet és vegyek egy idei 750-est!
Kérdés, szerintetek akik ültetek már a régebbi Z1000reseken mondjuk 2006oson, mennyivel jobb az idei ezres (zImi?) vagy hogy jobb e az idei 750es a tavaji 1000-reshez képest (?)
Egyébként meg nálam 5500 környékén van egy kisebb rázás mint a 750-esnek 8000nél, de sztem azért annyira nem zavaró, mert ez a tartomány nálam szinte kihasználatlan.
Az 2007es kis Zéket valóban full optikai tuningal adják azért az árért?
Neo (és ha ráérsz, Solt)!
A vasárnap úgy néz ki jó lesz koradélután, ha tudunk Orosházán találkozni úgy 2-3 körül, majd egyeztetjük a pontos helyet és időt!
Micron dob: sajna nem bírja a fülem (pár éve egy betegség miatt nagyon érzékeny a hallásom) hosszú távon a micron dobot, hiába a nem túl ordítós hang. Ha valakit érdekel akkor valszeg megválok tőle... 55eFt-ért. A lábtartónál való felfogatásnál van a tartó mellett a dobon egy apró horpadás, felrakva nem látszik, csak ha leveszem róla a tartó gyűrűt.
Most vettem meg a motorrevüt, benne az új Z-k tesztjeivel. Bárcsak gyorsteszt, de jókat írnak, a rezonancia megszűnt. A teljesítmény picit csökkent az euro3-as szabály miatt 5 le-t (bár ez csak a csúcsteljesítménynél érződik, tehát majdhogynem mind1), viszont az első futómű állítható. A súly meg több 20! kg-mal az ABS! (széria) miatt . Szóval én ha most döntenék nem tudom melyiket választanám az újat, vagy a 2006-at . A dizájn nagyon tetszik, meg a futómű, de nekem egy picit sok már a nagyobb súly asszem, a 200 kg is pont határ. Az ár viszont nagyon jó, az ezres 2,6M Ft, az sem rossz példul az FZ1-hez képest. Szóval mindenkinek jó gondolkodást...
Egyébként az általatok vitázott motorok egytől egyig jó gépek, valamiben erősebbek, valamiben gyengébbek, mint a másik, de sztem ha csak az ár-érték arányt nézzük akkor a kawa befutó, műszakilag és főleg dizájn tekintetében pedig motorosfüggő .
Gondoljátok el, mennyi motoros, hogy örülne bármelyik gépnek, mekkora álmavalósulna meg vele, mi pedig itt csak valóban apróságokon évődünk...
ha kihívást akarsz, miért nem veszel egy 1000-es Gixxert Amúgy meg a Z-750 kezesbárány menet közben, csak forgolódni, meg szűk úton lassan szar vele manőverezni, a +10 lóerő meg nem sokkal nagyobb kihívás, viszont a Hornettel már rendesen menni kell, ha lépést akarok tartani a Kawával, 10.000 körül kell tartani a fordulatot, így már azért van bent némi kihívás, meg 200 körül ugyanúgy kihívás menni minkettővel, ha kanyarok is vannak, mert nagy tempóval már szarakodik a futómű-váz konstrukciójuk
Szép hozzászólások!
Tényleg vegyen mindenki olyat ami neki bejön. Lehet hogy nekem az új Z nem is fog annyira tetszeni vezetési élmény szempontjából, majd kiderül. Én mondjuk nagyon bírom az enyémet, a futóművét is, persze fel lett keményítve elöl-hátul de így nekem totál bejön. Én a 9000km 90%-át 2 személlyel tettem meg. 2-400 kmes túrás is voltak és nem volt reklamáció hátulról. Úgylátszik szerencsés vagyok ebben :)
Ja meg mellékes,de ne bízzatok mindíg a fordított telókban ám, az nem garancia a minőségre hogy fordított. a régebbi Z ezresek fordított telóit többen lecserélték zx6 ill. 636 telókra mert nem voltak megelégedve vele. Ezt csak úgy mellékesen.
Hát barátom, ha elalszol egy Horneten nagyon sajnállak, mert 8000 ezer felett hiába a plusz 150 köbcenti, egy jól belőtt Hornet tartja a Kawával a lépést, és arról meg hadd ne beszéljek, hogy a Hondát olyan egyszerű vezetni, mint egy biciklit, leér róla az ember lába-20 kg, meg nem az első keréken ülsz+ 2-szer annyit lehet vele menni egy seggel, mint a Kawával. nekem ez a véleményem, miután mindkét motorral elég sokat mentem. Amúgy meg nem az első villán van a hangsúly, az csak 4 dugós, komolyabb fékeknél lenne probléma, hanem a hátsó rugós tag szar az összesen(Kawa, Hornet, FZ-6, Gsr) ja, és blokkzörejről meg ne is beszéljünk, a Kawa az Kawa , a Honda meg Honda
Szal a rázkódás dolog a z750 esetében tényleg igaz (90%-a a tulajoknak észrevette), mondjuk voltak olyanok akik szar régi V2-eskröl ültek át z750 re és ök nem éreztek semmit De visszatérve: a régi Z futomuve tényleg egy rakás szar... most vitatkozhatunk rajta napokig de ez így igaz. De mondjuk nézd azt, hogy a GSR mennyivel ujabb kiadás és hol van róla a fordított villa? Utast a z750 esetében elfelejtheted, mert 50 km utan ugy fog fajni a picsaja mintha szetrugtak volna, ellentétben a GSR-el aminek ülése "turásabb" és kényelmesebb. Szal a 2 motor, ha már szörszalat hasogatunk, nem egyforma: A GSR turásabb, lazább, egyszerübb joszág, de ez nem azt jelenti hogy roszabb! A Z inkább, mint a típusa is mondja a katalógusban "super naked" inkább sportosabb, nem ad annyirra a konfortra, sem a kényelemre, hanem inkább a brutál teljesítmény és a régi kawasaki-kat idézö primítív barbár erö jellemzi.
Az uj Z teljesen más mint elödje. Minden full-fullos cuccal fel van szerelve, a rázkódást kiküszöbölték az uj vázzal, futomuve egy álom (fordított elsö villa!) Szal sztem ennyi pénzért a lehetö legjobb vétel, és ezt nem azért mondom, mert Z1000 tulaj vagyok, (2 honapja még CB400 asom volt) hanem mert énis nagyon sokat nézegettem a gépeket és tényleg ez tünik nekem a legjobban! Szal aki kicsit erösebb gépre vágyik, de nem akar sportmotort és nem ad annyira a kényelemre (mint én se) annak sztem a legjobb választás!
Tutis!
Szolnok - kecskemét vonzáskörzete!
Na, hogy én is hozzászóljak a témához... Én ugye új motort akartam venni. Kipróbáltam egy tavalyi gsr-t, több régi" z750-t, (az újat is) a hornetet meg az fz6-ot (n-t és f-t)! Szerintem a z-t hülyeség ebbe a kategóriába helyezni, mert elég sok téren alázza a többit! Az én stílusomnak, az én elvárásaimnak sokkal jobban megfelelt! A gsr-t igencsak alázza (szerintem)... Honda említésre sem méltó ebben a kategóriában, ugyanis egyszerűen elalszol rajta. Fz6-nak magasabb sebességeknél meg már minden baja van, ráadásul pörgetni kell, mint az őrült! A z-nek egyedül az volt a hátránya, hogy tükörben nem sok mindent láttam Nem is folytatom tovább hiszen órákig lehetne mesélni róluk, na meg mindenkinek másak az igényei! Én viszont megköszönöm a kawasakinak, hogy ilyen áron meg lehet kapni az új z-t! Majd, hogy végül jól választottam-e kiderül pár ezer km után... Az biztos, hogy a bejáratásra gondom lesz!
Sziasztok.
Szia Jürgen!
Nekem jó a vasárnap ha jó neked akkor Orosházán találkozhatunk, de majd még egyeztetünk.
A számom:06 20 480 0096 a cimem : sasjozsef@mail.globonet.hu
UI:lehet,hogy már az e-mail cimedre elllküldtem nemtudom mert ,valami hibát jelzett ki a Outlook Express.
Fogadni tudok csak küldeni nem valamiért.
Üdv:Neophyte
ja, én nem arra gondoltam hanem a "régi" Z re, ami már 2003 óta van.
a telókat csak annak írtam aki 2007 est tervezi.
szóval én a régi Z -t hasonlítottam a gsr600 hoz.
Nem tudom pontosan mi az a 7000es vibráció amiről többször hallottam, az enyém nem vibrál sehol jobban mint az normális lenne :) mondjuk az enyém 2006-os :)
Én mondjuk ismerek gsr600 as csajt és dögös duo :)
Azt elismerem hogy az új Zé lehet hogy jobb a GSR-nél, mivel újabb kiadás, és több újítás van rajta, de azért szerintem erősen fogalmazol hogy a GSR csajoknak való meg stb..
Igaz mindenki a saját portékáját dícséri.. A fordított telóval majd megnézem mire lehet menni. A régi Zék eléggé szar futóművel voltak megáldva. Meg a 7000 körüli vibráció sem elfelejtendő. Ezt mind Zé tulajok panaszolták. A GSR-rel másfél év alatt nem volt különösebb problem, majd ha az új Zé is bizonyít az idők folyamán akkor adok csak igazat Neked. Eddig csak elméletben jobb motor..
ezzel inkább ne vicceljetek :)
a hornetről nem tudok mondani semmit (nem is akarok) de azért a z750 meg a gsr600 nem ugyanaz a moci. árban ugyanaz (tavaly biztos annyi volt) és azért a z750 az erősebb,komolyabb vadabb.
a gsr inkább csajoknak való vagy olyanoknak akik max 150el akarnak repeszteni.
Volt szerencsém kipróbálni gsrt 0 és 9000 kilóméteres állapotában is és csak annyit tudok mondani hogy nem semmi köze a Z hez :)
csak suzuki függőknek ajánlom és egyetlen jó dolgot tudok róla elmondani: "sebbességfokozat jelző"
ennyi :)
és mellesleg az idei Z ben már fordított telók vannak tehát tényleg nem tudom miről beszlünk :)
(szvsz a kis gsr ennyit tuti nem ér)
Amikor a GSR-ert vettem, három motor volt kinézőben. GSR, Z750, és az új Hornet.
Mivel nem bírtam várni és a GSR-el megjelenése óta nem volt nagyobb probléma (kommentek alapján)
így a GSR-t választottam. Tudásra nagyjából mindhárom gép egyforma. Mindegyik valamiben jobb, de valamiben meg rosszabb. A saját szempontok alapján (meg a párom hatására is) a GSR-re esett a választás. De azért kiváncsi vagyok a többi vasra is hogy mit mulasztottam
Szevasztoooookkk!
Érdeklődnék,hogy milyen az új Z750es!nagyon tetszik,de akkor cserélném csak le a jelenlegit ha GSRt túlszárnyalja!
Kérném a véleményeteket!Előre is köszi!kykee
Albi!
A héten vagy jövő héten elvileg megjön! Legalábbis nagyon örülnék neki.... Viszont volt már szerencsém az új Z-hez! De azért csak jó lenne már a sajáttal gurulni...
Az idő nagy úr, és nagy szervező munkába kerül valahonnan elvenni, hogy legyen kis idő mocira. A hosszú hétvége most nem jó nekem hosszú kerülőre, mert megígértem anyókámnak, hogy kettesben megyünk egy fél napot valamerre, a többi rész a családé.
Neo! A vasárnap jó lehet kisebb kerülőre, ha meg tudjuk szervezni. Ha írsz emilt, és egyeztetünk benne telefont, akkor sztem menni fog 1-másfél órás kerülő (ezen felül nekem az út majd 1-1 óra odavissza, bár ha valahol félúton találkozunk akkor több idő lenne). Az én címem bonyolult: jurgen@freemail.hu, egyeztessünk, szóljunk Soltnak is nátha ráér .
Kérdés, szerintetek akik ültetek már a régebbi Z1000reseken mondjuk 2006oson, mennyivel jobb az idei ezres (zImi?) vagy hogy jobb e az idei 750es a tavaji 1000-reshez képest (?)
Egyébként meg nálam 5500 környékén van egy kisebb rázás mint a 750-esnek 8000nél, de sztem azért annyira nem zavaró, mert ez a tartomány nálam szinte kihasználatlan.
Az 2007es kis Zéket valóban full optikai tuningal adják azért az árért?
CoR