Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Gondolom, hogy nem azért fórumozol, hogy a felgyülemlett feszültséget rajtun vezesd le, holmi szelephézag áálításos vitával , de TÉNY, hogy régen(?) a Kawák eléggé gyengék voltak ezen a téren és nem eg yolyan beszámolót halottam/olvastam amiben azt panaszolták el, hogy emiatt mentek tönkre gépek, lettek NAGYON zajosak (bár a Kawa amúgy is zörgőket csinál, jóh... nem Ducatikat ), sokat romlik a teljesítmény, stb. Én ezt a gépet zsír újan hoztam el és ez volt minden vágyam. Akkor megfogadtam, hogy igyekszem a legjobban csinálni vele a dolgokat beleértve a szervizelést is.
Azért szeretném beállíttatni mert a 12000-res szervíznél szeretném, ha megnéznék, hogy a hengefej bal oldalán miért szivárok az olaj és a jobb oldali deklinél alul lent (olaj nézőke ablaknál). Ill, számomra is érzékelhetően picit durrog a kipuff (a gyujtás jókor jön----csak a bejáródás miatt üzemi értékekre való szelepkorong kopás miatt van pici utógyújtás(?)). Kap még új fasza gyertyákat és egy K n"N légszűrőt namármeg, ha így megbojgattatom, akkor megnézetem és ha kell, akkor után is állíttatom, ennyi

Nemtom, hogy így a szervíz mennyibe fog kerülni, de már most spórolok mint atom, de 30-40 biztos lesz.

CoR
Távol álljon tőlem, hogy vitatkozzak veled, tőlem naponta is megbonthatod a blokkot, csak azért szerettem volna tisztán látni, mert van egy user manual a gyár által kiadva ami leírja, hogy mit mikor kell csinálni! Nekem ez a szentírás mert azok adták ki akik gyártották a motort. És igen én is hallottam, hogy van olyan szervíz ahol ennek ellenére (k-bikers) 12.000km-nél akarnak szelephézagot állítani, pedig az ő általuk kiadott szervízkönyv is csak 24.000km-re írja. Akkor minek előbb megbontani? Ezért szeretnék tisztán látni, hogy kiderüljön nem-e csak lehúzás!
köszi a képeket!

Klassz megoldás nekem legalább is tetszik!
A hátsó dobozt az utas ülés helyére tettem ,mert így bármilyen sebességel mehetek nem szitál be a légörvények miatt.A két oldaldobozzal viszont már utassal is tudok menni,plusz a hátsó kapaszkodóra /amit szintén én csináltam/egy kis csomit fel lehet csavarozni és felköthető rá egy táska.
Mindenkinek a saját dolga mikor mit szervizel a mociján.Nekem tökmindegy mikor mit csináltok a gépen.De aki ismer az a karbantartás terén nem vitatkozik velem.Ezért nem veszek használt mocit mert sz.-ul vannak szervizelve.Minden esetre nálunk.A doboztartó az én gyártásom.szenvedtem vele,de jó lett.Van benne 10000km és bírja.
Nem kell!
fektitibi a kawádon milyen megoldással vannak fent azok a dobozok?

tudnál képet küldeni rola! Hálás lennék érte!

Előre is köszi!

corser@freemail.hu vagy msn: Szeglet@hotmail.com
Mert kell!
CoRo_Z!

Miért akarsz 12.000km-nél szelephézagot állítatni? A user manual szerint azt csak 24.000km-nél kell!
hát az lehet de olyat nem árusítanak már
zzr1400 van de az már messze nem ez az árkategória.

Még az 1052 köbcentis ZZ-R 1100 is odaveri, a szélvédelemről nem is beszélve
Kakasdi motorbontó
Ne izgulj! Ránéztam arra a modellre is! :) 3700fordulaton adja le a maximális nyomatékát! 108Nm! És 96.5Le/7500 fordulaton! Na és fejidomos! 2098000Huf. (GSF 1250S)


Z750 750ccm, 106LE/10,500ford, 78Nm/8,300Ford. nyújt a legtöbbet. 1919000Huf.
Köszi! és ez a bontó merre van? Elérhetőség? Mert nem árt ha begyüjtöm a cimeket
Srácok/Lányok!

Én a motoromat a Kawasaki Vácnál (Duna Autócentrum) vettem és elég bajos nekem oda kijárkálni szervizelni meg ilyenek------ elhatároztam, hogy inkább a DMC főhadiszállására vinném a gépet ezentúl, ahol állítólag jóval olcsóbban szervizelnék és még ráadásul szakszerűebben is! Eddig 24+ volt az 1000-,6000km-res szervizem, ami egy olaj-és olajszűrőcserét foglalt magába, de most mivel 12000-res jön, szeretném a gépet átnézetni, gyertyát cserélni, sportlégszűrőt rakatni bele meg szelephézagot utánállítani.

Szóval akérdésem az lenne, hogy mi a DMC Kft pontos címe? Sehol sem találom...

Köszi!

-COR
Túramotornak vegyetek Bandit 1250 et. az jól húz mindíg :)
Nekem volt egy borulásom, így részben bontóhoz fordultam: lábtartó, fékkar kellett onnan, de bármit tudtak volna hozzá adni egyből. Kintől hozzák be a bontott alkatrészeket szóval van minden.
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat!

Pont ezaz,hogy Z750 ben megfogott valami. :) Z750S még nincs a 2007es modellnél.
Én szeretek döntögetni!Lepencén is pl.
Fazer a fejidom miatt jön be!
És alkatrészileg mint mondtok? Ár? minőség? Szerviz?
Beszerzés,bontó?

Azt tudom,hogy a Fazer kényelmes, és nekem is az a bajom,hogy kapcsolgatni kell :) Tehát akkor Z750! :) Eladó a boci ha valakit érdekel.
Ha a kényelemre mész rá, akkor szerintem a fazerrel jársz jól. De ha intenzívebb motorozásélmény számít, akkor a Zét ajánlanám. Annyira fontos a fejidom?
Z750 egy plexivel? Bár úgy kicsit csúnyább, de én inkább azt választanám mint a fazert.
Valahogy a fazer olyan se-motor. Semmi se tűnik ki belőle, nem tudnék olyan részletet mondani ami megragadna benne.
Albri: Z750 S az fejidomos és a hátsó ülés is kényelmesebb túrára (párom még nem panaszkodik két tankolás között 300 km után sem)
Albri!
Épp eddig ezt ecseteltük, hogy melyik a jobb, az szubjektív dolog. Sem a fazer, sem a Z nem pályagép, ha arra szeretnéd használni, ne közülük válassz. Az más kérdés, hogy amatőr (hobbi szinten, ha nem tervezel köridőmérést, csak döntögetni szeretnél a pályán) szinten bármely géppel lehet körözni a pályán és élvezni fogod. A Z-vel példul az én amatőr szintemen is a gyári gumival, gyári guminyomáson (igaz azért van mögöttem már pár motor és megtett km) is a lábtartót karcolom (persze szigorúan csak pályán, jó tapadás mellett, és biztonságos körülmények között). Egyébként mindkét gép jó, de fazeres barátommal ha megyünk neki váltogatni kell tempós haladáshoz, nekem meg csak nyomatékból kell gázt húzni (jó az a plusz 150ccm).

Neo!
Akkor vasárnap délután fél 3kor tali Orosházán mondjuk a tesco parkolójában (Orosháza vég felé a szegedi úton), és szólok ma Soltnak is telefonon (biztos sok melója van és keveset van itt). Durván 2 órám lesz, aztán go haza, de nézünk valami jó kis utat , Te is tervezz valamit, én is és egyeztetünk, Soltnak nem osztunk lapot .
Hívlak, ha van valami, ha nem akkor tali
Hellosztok!

Nagyon bejön nekem a Z750, kérdés mennyire kell pörgetni? A futómüve milyen? Jó vele pályázni, kanyarvadászni,túrázni (hoszabb). Melyik kényelmesebb? Yamaha FZ6 Fazer vagy Z750?
Teljesitményben melyik jobb?


Egy bajom van,hogy nincs fejidom.
Elnézést, hogy idepofátlankodok, de szeretem a Z1000-t és egy kicsit informálódtam iránta.
Abban igazad van, hogy lóerőre kevesebb lett, de nyomatékra több.
( új: 125 Le, 10.000 f, régi: 127Le 10.000 f | új:98,7Nm 8.200 f, régi: 95,6Nm 8.000f )
Előre showa telót kapott. A végsebességtől eltekintve minden menetteljesítménye jobb.A motort tartó vázrész immár a hengerek mögött, és nem előttük csatlakozik, közelebb van a motor tömegközéppontjához, és ez a vibrációkat is csökenti. Radiális fékpumpát kapott. Rövidebb áttételekkel látták el a váltót.
A kinézet már ember kérdése, de remélem az er-5 után egy ilyen jön
Üdvözlet!
Hát nézd: a 2007 Z1000 sok szempontbol jobb, de más szempontbol roszabb... Én nem mentem vele, de egy békési haverom már igen. A 2007-es sokkal nehezebb a 2006 osnál, hála EURO bácsinak. Alsó és középtartomány-beli erötlenségét javították a régi Z1 nek, de a felsö tartomány rovására. Meghát ugye ottvan a dezigne... A váz, amivel csökkentették a számomra egyáltalán nem észrevehetö rázkódást. Brutális fékek (tuningnal erre gondoltal?): mart tárcsa, radiális fékkar, mégjobb futomu. Ha én választhatnék... hát nemtom. Mit is mondja, ezek az ujítások nagyon faszák, de engem nem hoznak annyira lázba, mert a tudásom sehol sem van, szal én nem tudnam ezeket kihasznalni, illetve élvezni.

Az én Ezresem 1.2mill Ft volt: és ha mondjuk veszek hátra 1 nagyobb lánckereket, akkor az alsö/középtartomány megvan oldva, illetve a futomuvet/féket is meg lehetne butykölni... szal ha akarnam azert enis, meg mas is meg tudna venni a stock gépére azokat a cuccokat, amik a 07 es Z1 en vannak.

A z750... Hát igen :) mindennel feltuningolták... nagyon szupi, de én nem cserélnék el egy Z1 est 1 750esre, hiába uj és szép... De mindent tud, amit a 03-06os Z1 ek tudnak (gondolok itt a futomure fékre stb... nem a teljesítményre)