Ez nem igaz! Mindenki el van tőle hűlve, de én ennek ellenére aktívan használom! Csak szokás kérdése. Amikor megvettem csak bal oldalon volt tükör rajta. Igaz méretében egy behajtani tilos táblával vetekedett és akkora panorámakép volt hátrafele, hogy ha valamit nem vettem észre túra közben még maradt 10 percem a tükörben
Sziasztok!
Épp most készülnék venni egy z400-ast. Találtam egyet ami állítólag gyári állapotú. Mit tudtok az ilyenöreg gépesekről.? ez speciel 81-es. Mire számítsak vele kapcsolatban? Motor milyen időközönként adja meg magát? Mik a gyenge pontjai? A földutat lightosabb terepet hogy viseli stb.?
Előre is nagyon köszi.
Szia CorO!
Nekem eddig Metzeler Sportec M1 volt rajta (két garnitúra egymás után), s maximálisan elégedett vagyok vele. Következőnek tervezem kipróbálni az M3-at.
Kipufogó kapcsán én a Muzzy-ra teszem a voksot, mivel az a brigád elsősorban Kawára fejleszt, persze elfogultság is van bennem .
Találkoztam már Z1000-el Micron illetve Akrapovitz rendszerrel is. Felettébb ütős volt mindkettő.
Ha gondolod összefuthatunk valamikor s megmutatom a Muzzy rendszert, mert mesélhetek én irásban bármit, úgyis csak, ha magad tapasztalod, akkor tudsz majd dönteni .
Neharagudjatok az Off-ért, de már megőrülök a sok elleninformációtól gumi és sportdob ügyben...
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok segítségért, hogy Ti, mint tapasztalt Z1000-res tulajdonosok, milyen jól tapadó (esőben is és száraszon is) gumit tudtok nekem ajánlani? Az élettartramot feláldozom! De azért ne legyen olyan nagyon gyurmagumi...
És még annyit szeretnék, hogy a Z1000-resnek a tapasztalatotok szerint, melyik sportdobbal van a legÖBLÖSEBB/mélyebb hangja? Én a gyári teljesítménnyel meg vagyok elégedve, úgyhogy tényleg csak a hang számítana.
tud valaki segíteni nekem?
Egy megbízható hozzáértő kawa szervízt keresek!
Hallottam már a Szavu-ról, a Papp motors -buda- -ról, a Big-bang-ről, meg a Naked motors-ról hogy léteznek, de nem tudom, melyikbe érdemes mennem!
Esztétikus, sportos "Bologna névre keresztelt" matt fekete, karc- és sérülés mentes tükrök eladók.
Természetesen minden motor típussal kompatibilis, de igazából a nakedeken mutat jól!
A használata nagyobb körültekintést igényel, mivel mérete kisebb a gyári "elefántfüleknél", így nagyobb holttérrel rendelkezik.
A pár bolti ára (SHOX) 21.000 Ft, ami persze lényeges hasznot tartalmazott:(.
Irányár: 16.000 Ft
Nagyon szép motor! Bár szerintem a képek a felét se adják vissza a látnivalónak, élőben biztos szebb a fekete. Jó a képminőség, csak kicsit egybe van minden, élőben meg látni minden részletet.
Persze hogy szívesen meghallgatnám a hangját! Ja meg persze a véleményedet és a tapasztalataidat
Majd egyeztetünk akkor, mert mostanába az életem egy gyalogkakukk verseny. Mikor lenne jó neked?
COR
Megnéztem a gépedet, jó látni, hogy te sem látsz a tükrödben
Valamikor mi is összefuthatnánk már! Szekunder levegőt még mindig nem csináltam meg ...
Igaz sokat menni sincs még mindig időm.
Épp most készülnék venni egy z400-ast. Találtam egyet ami állítólag gyári állapotú. Mit tudtok az ilyenöreg gépesekről.? ez speciel 81-es. Mire számítsak vele kapcsolatban? Motor milyen időközönként adja meg magát? Mik a gyenge pontjai? A földutat lightosabb terepet hogy viseli stb.?
Előre is nagyon köszi.
pont ezt írtam volna én is. Jelenleg Sportec M-1, tervezett az M-3 vagy Rennsport. Muzzy rendszer
Nekem eddig Metzeler Sportec M1 volt rajta (két garnitúra egymás után), s maximálisan elégedett vagyok vele. Következőnek tervezem kipróbálni az M3-at.
Kipufogó kapcsán én a Muzzy-ra teszem a voksot, mivel az a brigád elsősorban Kawára fejleszt, persze elfogultság is van bennem .
Találkoztam már Z1000-el Micron illetve Akrapovitz rendszerrel is. Felettébb ütős volt mindkettő.
Ha gondolod összefuthatunk valamikor s megmutatom a Muzzy rendszert, mert mesélhetek én irásban bármit, úgyis csak, ha magad tapasztalod, akkor tudsz majd dönteni .
Kérdésem lenne... A hasidomot nem adod el külön? Ha nem, akkor hol vetted és mennyiért?
Köszi.
CoR
Neharagudjatok az Off-ért, de már megőrülök a sok elleninformációtól gumi és sportdob ügyben...
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok segítségért, hogy Ti, mint tapasztalt Z1000-res tulajdonosok, milyen jól tapadó (esőben is és száraszon is) gumit tudtok nekem ajánlani? Az élettartramot feláldozom! De azért ne legyen olyan nagyon gyurmagumi...
És még annyit szeretnék, hogy a Z1000-resnek a tapasztalatotok szerint, melyik sportdobbal van a legÖBLÖSEBB/mélyebb hangja? Én a gyári teljesítménnyel meg vagyok elégedve, úgyhogy tényleg csak a hang számítana.
Köszi a türelmet!
CoR
köszi szépen!
én Fehérvárra hordom le. Ha kell tudok kontaktot adni. Ismerem a srácot, jól dolgoznak.
--
frts
tud valaki segíteni nekem?
Egy megbízható hozzáértő kawa szervízt keresek!
Hallottam már a Szavu-ról, a Papp motors -buda- -ról, a Big-bang-ről, meg a Naked motors-ról hogy léteznek, de nem tudom, melyikbe érdemes mennem!
Előre is köszi az infót!
Széles utat!
hider
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Esztétikus, sportos "Bologna névre keresztelt" matt fekete, karc- és sérülés mentes tükrök eladók.
Természetesen minden motor típussal kompatibilis, de igazából a nakedeken mutat jól!
A használata nagyobb körültekintést igényel, mivel mérete kisebb a gyári "elefántfüleknél", így nagyobb holttérrel rendelkezik.
A pár bolti ára (SHOX) 21.000 Ft, ami persze lényeges hasznot tartalmazott:(.
Irányár: 16.000 Ft