Köszi szépen! Képek azonnal jönnek majd fel! Szerencsére sikerült egy ruhát is hozzáalkudni kis felárért, de remélem nem kell majd "hasznát" vennem... Viszont kupakot" újat kell vennem, mert a régi nincs a toppon. Csizmát meg ahányat próbáltam nem érte körbe egy sem a vádlimat, pedig nem olyan hatalmas... Szal aki tud olyan helyet, ahol minél több csizmát próbálhatok, szólhat nyugodtan! Előre is köszi!
sziasztok!
látom egész jó kis vita/beszélgetés alakult ki, így gondoltam 1 nap késéssel beleszólok én is, megosztva a tegnapi utam tapasztalatait. barátnőmmel kimentünk Nagyváradra, vettünk ezt azt, meg motoroztunk egy jót. a z, amire kitalálták tökéletes: 130as utazóval nagyon kényelmes, még a szarabb román utakat is jól kezelte (sportosabb kanyarokban azért sajna belibeg), kategóriájában a legerősebb, ezért kevésbé kell forgatni és nem is zabál úgy. tegnap például 6.02 l evett 100on,pedig ketten voltunk cuccokkal, és 120 alatt nem igen mentem...
amugy én Z Imivel értek egyet, igazán óriási különbségek nincsenek ebben a kategóriában.
grat DrBig! sok ezer balesetmentes km-t, képet maj rakj fel!
Fiúk-lányok, kicsik-nagyok!
Befizettem az új Z-re! Ha minden jól megy, két két hét múlva már csavargatom Csak hát be is kell járatni... Ennyi legyen a legnagyobb gond
Honnan tudtad Hát, az tényleg király lenne, ha lesz jó áron 1-2 év múlva, simán bevállalom . Úgyis 2ütemű után V-2-re kell ülni, mert az 1000-eseken már igencsak jól kell bánni a kuplunggal, a bika motorfék miatt .Tisztára, mint egy 2T-, csak ott meg a megragadás miatt kell, ami lényegében ugyanúgy blokkoló kereket eredményez Hoppá! Megtaláltam a hiányzó láncszemet a motorok evolúciójában A 2T-k egyenes ági leszármazottjai a V-2 1000-es motorok, csak asszimilálódtak, és kaméleon módjára beleolvadtak a négyüteműek táborába Publikálni fogom az elről a témáról ma délután megírandó könyvemet , és Nobel-díjat fogok kapni Hoppá, de mi van a V-2-es kétüteműekkel A legutolsó evolúciós lépcső 2T-ben(pl.Bimota V-due) A kör bezárult! Huh, agymenésem van Nézegettem, 2.6 az új Tuono, 2 aprókaviccsal, a használtaknak pedig remélem elkezd lefelé csúszni az ára
Ha állítható akkor Kawasaki . Amúgy már 5 éve motorozom, volt 125-ös etz-m, építettem belőle 250-est, jártam vele szerpentinre, voltam találkozókon, beletettem 40.000km-t, van mellette veterán Tropnym, amin megtanultam tisztelni a motorokat, meg is hálálta, néha nyugodtan meg is húzhattam neki akár komolyabban is, még 33 év után is él benne a "harci szellem", máér túlságosan is határon motoroztam a 250-essel, elkoptak a lábtartóim is, előbb-utóbb úgyis összetörtem volna rajta magamat, mert 110%-on kellett vele menni, hogy tartsam a tempót,ennek jegyében vettem hitelre egy használt Hornetet, első nagyobb gépnek meg is teszi, de hiányzik belőle az állati erő, a gumiszaggató nyomaték, hiába 100 lóerő, 1-2 évig meg lesz, aztán ha nem töröm össze(remélem nem ) becserélem valami jó kis V-2-re, annak legalább komoly hagja+nyomatéka van
Amúgy ha lenne lóvém, simán vennék Z-1000-et, fekete-pirosat, tennék rá két jó dobot(tiszta V-2 hangja lesz tőle, ha nincs közösítő), sportlégszűrőt, power commandert, meg Pirelli diablo supercorsát, aztán király gépem lenne, ami után má" nemigen lehetne jobbat venni, esetleg gixer 1000-et, vagy V-2-es dögöt. De sajnos nincs annyi pénzem, ezért fényezem inkább a Hornetet, hátha elhitetem magammal, hogy a világ legjobb motorja, de amikor megyek vele rádöbbenek, hogy mire is csinálták . mert 180-nál kanyarban már jár az egész motor, 220-nál meg már alig akar menni, egykerékre is csak 10.000 körül szándékozik állni. Amúgy menetszél ellen venni kell egy fullos sisakot(shoei,vagy v.milyen japánt, a lényeg hogy jó drága legyen , aztán 200-nál is vígan nézegethetünk . Mondom én a 30ezres Agv-mel
Hát, akkor akár vehettél volna 250-es Mz-t is, ha 140-nél nem bírod tovább Ott kezdődik csak a móka, mert akkorra már 6-ban is életre kel a ménes. Az a +80 lóerő dolog meg megint szubjektív, megdobhatnád vele a hornetomat, legalább nem kéne visszaváltanom rajta . Amúgy tényleg szinte ugyanaz az összes 600-as naked, csak más ruhában, más specialitásokkal. A fordított villáról meg annyit, hogy 2005-től tettek a Hornetre is, de csak jobban néz ki, nem állítható, egy szinten van a régi elsővillával, az is puha , úgyhogy a Z-n is csak dizájn, minimálisan lehet jobb sz.tem. Az a bajuk ezeknek a motoroknak, hogy túl lágyak, puhák, de a profi cuccért meg le kell szurkolni+1 millát(V-2 es nakedek) a Z-1000 meg alul nem megy annyira, meg azon sincs profi első villa sajnos, hiába a jó az ára, nem a kategória legjobbja , viszont legolcsóbbja . Talán a 2007-es felveszi a kesztyűt, mert a nagy Z megérdemli, hogy még jobb legyen
Valóban egy fekete 750-es ( azt nem láttam, hogy volt-e lilás beütése ) és rajta egy hölgyet. De akkor nem veled találkoztam. Viszont ezek szerint van még 1 hölgy a Z-k táborában.
Nos gyerekek... Asszem lehet gratulálni! Úgy néz ki, befizetek egy 2007-es Z-re Nekem megjelenése óta kedvencem és nem hagyom, hogy akárkinek a kritikája eltántorítson! Én ezt választottam. Ha nem jön be, majd eladom. Mindenkinek kell valamennyi tanulópénzt fizetni! Miért választottam így? Hát ami miatt vacilláltam a nakedek között és nem azonnal a Z-re esett a választás az az első futómű volt. De ez a gond a fordított villával megoldódott! Remélem... A plusz nyomatékról meg szerintem nem kell sokat mondanom... Ha összejön élménybeszámolót kaptok!
remelem olyan jo lesz, mint amilyen szep en nagyon szeretem az enyemet, biztos te is boldog leszel vele!
látom egész jó kis vita/beszélgetés alakult ki, így gondoltam 1 nap késéssel beleszólok én is, megosztva a tegnapi utam tapasztalatait. barátnőmmel kimentünk Nagyváradra, vettünk ezt azt, meg motoroztunk egy jót. a z, amire kitalálták tökéletes: 130as utazóval nagyon kényelmes, még a szarabb román utakat is jól kezelte (sportosabb kanyarokban azért sajna belibeg), kategóriájában a legerősebb, ezért kevésbé kell forgatni és nem is zabál úgy. tegnap például 6.02 l evett 100on,pedig ketten voltunk cuccokkal, és 120 alatt nem igen mentem...
amugy én Z Imivel értek egyet, igazán óriási különbségek nincsenek ebben a kategóriában.
grat DrBig! sok ezer balesetmentes km-t, képet maj rakj fel!
Befizettem az új Z-re! Ha minden jól megy, két két hét múlva már csavargatom Csak hát be is kell járatni... Ennyi legyen a legnagyobb gond
Lenne egy z-1000-es em jó állapotban,új gumikkal eladó
érdeklődni:70/360-7565
Ami viszont verhetetlen az az 5 év gari, Kawára is "csak" 3 van
Neked legalább van mivel menni ....
fejidomos Zvolt?
ha igen, akkor az a baratnom
Biztosan nem, sajnos dolgoznom kellett
Mit lattal arrafele?
Létezik, hogy téged láttalak ma délután, 16:30 környékén a Lajos utcában?