Nah, hogy valaki védje is a Z-ket :
a rázkódás, mivel zsír új vázat kapott az új Z, nem hiszem, hogy megvan, a kinézte full szubjektív, vagy bejön vagy nem. DE: Semmivel sem lehet pótolni a plusz 150 köbcentit sztem... Nagyobb nyomaték, nem kell annyit váltogatni. Szoktam néha együtt gurulni egy 600-as fazerrel és míg csak átlagos túránál is ő váltogat, hogy tartsa a lépést előzésnél, én csak a gázt húzom és megyek... szal ez komfort... Summa summárum ebben a közép kategóriában az egyetlen ekkora nyomatékú és teljesítményű gép. A hátsó ülés az S típuson megfelelő, bár még nincs új belőle, csak 2006-os
Az új Z750 szerintem is nagyon szép, eszméletlen szép motort hoztak össze.
Én is eléggé sokat hezitáltam míg megvettem a az új motoromat. 3 versenyző volt. Az új Z750, az új Hornet, és a GSR.
Legjobban a Zét akartam, de mivel a GSR-re immár másfél éve semmi panasz, inkább a bevált dolgot vettem meg, minthogy belevágjak az újba, mivel azoknak még nem tudni a hibáit. Bár lehet hogy nincsenek. De én több évre vettem motort, kicsit csalódott lettem volna ha kiderülne az újról hogy valami nem stimm. Mint pl a "régi" Zék-nél a 7000 körüli rázkódás.
Bár szerintem ma már nem csinálnak rossz motorokat, nyugodt szívvel lehet válogatni, nem lő az ember mellé. De én szeretem a jól bevált dolgokat, amiket már mások rendesen kipróbáltak.
(második indok a GSR mellett az utascipelés nálam, a Zék sose voltak híresek a hátsó ülésükről, inkább hírhedtek)
Itt jópár hátrányt felsoroltak, de ezek a hátrányok szerintetek az újnál is megvannak (itt főleg a futoműre gondolok)?
Csak mert én is motor vásárlás előtt állok és vagy a Z, vagy a GSR.
Ma láttam élőben az új Z-t, iszonyat szép.....
Előre is sorry a tudatlanságomért, de szívesen venném ha egy hozzáértő felvilágosítana. A kérdés hogy az új Z750 injektoros-e, tehát kell-e babrálnom bármit is hidegindításkor vagy sem? , illetve az örök kérdés a szélvédelem. 120-130 as tempo még elviselhető? (192 cm magas vagyok)?
Tegnap legyalult egy oreg holgy hatulrol mikor megalltam , hogy beengedjek valakit oldalrol [autost].
Van valakinek ilyen tapasztalata? Hazavittem sajat laban de a jobb oldalon eleg sok minden deformalodott, mennyi ido alatt csinaljak meg?
Elonyei:
jo kobcenti (teljesitmeny) / ar arany; viszonylag nyomatekos motor; nagyon fordulekony, varosban, szerpentinen nagyon elvezheto; fogyasztas normalis; hutes valoban ok; csinos design; pici csomagtarto; igazan sportos naked bike;
Hatranyai:
elkepesztoen szar futomu (ezen 2005-tol csiszoltak, de felek csodat nem tudtak csinalni) hintazik, lodorog, ivet teveszt. en 100kg vagyok, egyedul, rossz uton csak elvezhetetlen, utassal halal; hatso ules utasnak egyebkent is mindig halal; pontatlan, zajos valto, ami meghibasodasra hajlamos (finom labmunkat kivan, nem szabad gyotorni); nehany okadek megoldas (csak szepseghiba) itt-ott kilatszo szigszallaggal bettekert vezetekek, lotyogo kipufogo, ami idovel rohadni is kezd, stb. matrica felirat :]]] A szelvedelem minuszos, ha egyaltalan nem lenne jobb lenne. Nem erted? : ] Megfejtes: az ek alaku lampamaszk hatekony: Csinal egy kis lyukat a tank folott de a fejet mar nem vedi, sot: az osszes levegot a fejre tereli azt is, ami egy korlampas mocinal testre menne. Nyaktoro tud lenni.
A felsorolt hatranyokat egy CBF 600-ason biztos nem fogod tapasztalni (banditot nem ismerem). Ha 2 meteres 100 kilos jeti vagy (mint en), akkor nem ajanlom a Z750-t mert tul sokszor keseritene meg az eleted a sz..r magyar utakon. Ha zsoke tipus vagy, akkor viszont a hatranyok csak mersekelten erintenek majd es szeretni fogod. arban vitathatatlanul jo, de nem veletlenul olcso.
Blazeb! Ha már régebb óta motorozol, vegyél Z 750-et, mert a kategória legjobbja, árban ugyanott van, mint a 600-asok, injektor+a Z-1000 hűtőrendszere, a 600-asok pl. felvonuláson hamar forralják a vizet, a Kawa nem. Viszont az új Cbf 600 csak 75-80 lóerő, ami inkább kezdőmotor. Az új Hornet drága, meg nem is szép, a használtak közül ez van a legjobb áron(1 millió körül) Z 750: 1.4 körül, Fazer 600 -2004-es verzió-: 1.4 körül, Bandit 600 meg nehéz, gyengus, inkább 1200-est éri meg venni.
Ha 750-es, akkor hogy lehet 600-as naked . Amúgy haveromnak Z750-e van, nekem 600-as Hornetem, a Kawa tényleg veri nyomatékra, gyorsulásra, végsebességre, de nehezebb vele motorozni a magas ülés, és a majdnem 200 kilós súly miatt(Hornet 175). Ha küldi a Kawának az ember, először a futóműve adja fel, a blokkját utcán már nem is lehet maximálisan kihasználni .
Moha! Békéscsabán már eladtak egy feketét, igaz a tulaj még nem vitte el a szalonból, gondolom a papírjaira vár.
Blazeb!
nem akarok elfogult lenni, de szerintem mindenképp a z a legjobb választás, csak olvass el néhány összehasonlító tesztet, mindenhol a kis z jött ki győztesnek! amúgy a hornet sem rossz gép, én is vaciláltam rajta, de érezhetően gyengébb, futóműve és a féke szerintem nagyábból egy szinten van. a banditot viszont szerintem elfelejtheted, múltkor cseréltem egy ismerőssel egy körre, úgy hogy Ő még utast is vitt a z-n, én meg mentem a banditjával, de még így is ott hagyott.... a kis fazer is jó gép, azon is érdemes lenne gondolodnod! sok sikert a keresgéléshez
A segítségeteket kérném.
Motort vennék, a kört 3 gépre szükítettem: 650-es Bandit, Honda Cbf600, Kawasaki Z750. Persze a forumokon mindenki dícséri a saját motorját...
A véleményetekre lennék kíváncsi a 3 motorral kapcsolatban.
Előre is köszönöm!
2004 Kawasaki Z1000. Fekete. Ha viszont kozelrol nezem nem fekete, hanem fekete-szurke gyongyhaz metal. Tehat a feketeben ezustos pottyok vannak. A kerdesem az, hogy ez gyari fenyezes-e? (A farokidomon van matrica, az ugyanilyen szinu. De ebbol meg nem kovetkezik, hogy gyari.) Biztos gyari, lehet hogy gyari, biztos nem gyari - ez a kerdes. Tudja valaki a valaszt?
Nah! Utána érdeklődtem a kék szépségnek! A csávó részben a kihasználatlansága miatt adja el! Ez magyarázza a kevés km-t! Gazdájáról ítélve jó motor! Esélyesnek tartom, hogy megveszem!
Ez tűnik a legjobbnak egyértelműen. Ennek a blokknak az a 26000km semmi. Az én elméletem az egyébként, hogy minnél gyáribb az állapot annál jobb! Ahol már felni festegetés meg mókulgatásokat látsz az mindenképp minimum gyanus...
Reggelt"! Természetesen! De azért köszi az infót! Egyébként azért nem kelt el, mert el k***a magas áron akarja eladni és annyit azért hülye lenne akárki is adni érte. Nem akadt még igazán határozott vevője... De majd én! És ehhez mit szólnak az urak (és hölgyek)?
a rázkódás, mivel zsír új vázat kapott az új Z, nem hiszem, hogy megvan, a kinézte full szubjektív, vagy bejön vagy nem. DE: Semmivel sem lehet pótolni a plusz 150 köbcentit sztem... Nagyobb nyomaték, nem kell annyit váltogatni. Szoktam néha együtt gurulni egy 600-as fazerrel és míg csak átlagos túránál is ő váltogat, hogy tartsa a lépést előzésnél, én csak a gázt húzom és megyek... szal ez komfort... Summa summárum ebben a közép kategóriában az egyetlen ekkora nyomatékú és teljesítményű gép. A hátsó ülés az S típuson megfelelő, bár még nincs új belőle, csak 2006-os