Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És én még most akarok használt Z-t venni.... Azért jó tanulni mások hibájából! Bár a "tanulópénzt" kihagynám....
sziasztok!
én is mesélek egy sztorit:
aki már nézte a reg lapom, az biztos észrevette azt a piros z-t... elém fordult egy pali(kicsit be is volt baszva), én meg motorostól és barátnőstől átrepültem felette! a mocinak elgörbült a váza(vagy 15 cm-rel lett rövidebb) eltört a villa, elgörbült a villanyak, kiszakadt a blokk, elmozdult a hengerfej, letört a hátsó váznyúlvány és még mondhatnám... szóval totálkár!
én eladtam a roncsot vezetett szervízkönyvvel egy palinak, aki összekalapálta, és eladta mint karcmentes, vezetett szervízkönyves motor! hát nem szeretnék egy ilyen vasat kifogni, mert mondhat bárki bármit, de az a gép már sose lesz az igazi!

szóval figyelni kell az árulkodó jelekre!
nah ott a pont
Sziasztok,

én valahogy úgy gondolom, hogy motorvásárlásnál legjobb esetben is magadra meg valami szaki haverodra hallgathatsz. Okulásként két történet:
1)
Amikor az első motoromat vettem kiolvastam az egész internetet, és bebarangoltam ungot-berket. Mondanom sem kell elég sikertelenül. Hirdetésben gyönyörűnek (sérülésmentesnek!) titulált motor a megtekintéskor igencsak sérültnek hatott (nem volt bal oldali lábtartó. magyarázat: amikor hozták be külföldről lelopták. Persze. Meg azért van az idomnál is fél centi illesztési hézag ). Ahol szép volt a motor ott vagy az ár nem volt megfelelő vagy a gazda. (Jéghidegen 8-9e -ig huzatta, hogy megmutassa milyen szép hangja van a dobnak. Na mondom ez sem kell). 3 hónapot utaztam keresztül kasuk az országot autóval (nem kevés benzin költség). Az agyam már teljesen el volt szállva, így vettem egy sérülésmentesnek titulált (aztán a megnézéskor kiderült, hogy ez nem állja meg a helyét) 600-ast. Az eladó bevallota, hogy 2x eldölt vele, de higyjem el semmi komoly nem történt. Megalkudtunk, persze láttam, hogy azért csúszott ez rendesen de jónak tűnt. Miután kifizettem a vételárat és aláírtuk a szerződést ismét megkérdeztem a gyereket, hogy ugyan árulja már el mekkorát csúszott a motor mert szeretném tudni (a saját megnyugtatásom miatt). Válasz: Semekkorát. Hmmm...

Hazahoztam, szerviz, stb minden rendben volt, de a villán a fordulás gátló újra volt hegesztve, meg 1-2 dolog újrafényezve. Nem nagy kaland. Több mint 10.000 km-t raktam bele utassal is meg anélkül, stiftgázon meg laza túratempóban. Soha semmi bajom nem volt vele. Eladásnál én szépen elmondtam a leendő vevőnek, hogy így vettem, én ezeket a hibákat láttam rajta.. Ő ragaszkodott, hogy vigyük el egy szakszervizbe átnézetni. O.K. Na ott 10 perc múlva kiderült, hogy a váz vissza lett húzva (mondjuk irdatlan profi módon, mert a szervizes gyerek mondta, hogy nem nagyon látott ennyire szépen rendberakott csúszott motort). Pumpa kicsit felment bennem...
Ez a kis malőr nekem súlyos pénzekbe került, mivel igen lementem az árral (viszont így a vevő is tudta mit vesz, én sem sunnyogtam el. Mellesleg alá is irattam a vevővel, hogy ő ezt tudomásul veszi).

Konklúzió: nagyon sok rohadék van aki el akarja sózni a vasat, úgy hogy "ez a legszebb legjobb stb" aztán ha nem vagy szemfüles jól beszívod. (mellesleg nekem egy fillért nem kellett ráköltenem, és semmi bajom nem volt vele. Emberileg viszont hogyismondjam... kevés a korrekt eladó. És nagyon finom voltam.)

2)
Elmentem megnézni a Z-t. Srác segítőkész, motor sérülésmentes. (Tényleg az!). Sokat beszélgettünk, többször visszamentem, elmeséltem a bizalmatlanságom okát. Megértette, nem hőbörgött stb. Megalkudtunk, kifizettem megvettem. Ő volt az egyetlen(!) olyan ember aki nem tukmálta, nem fényezte a motort, nem beszélt mellé, nem talált ki történeteket stb. Minden gyári cuccot becsomagolva(!) adott a motor mellé, az egy hete megrendelt új lábtartó gumit meg ajándékba (a régi eltört). Marha kevés az ilyen ember!

Barátom 2x csúszott a motorjával. Bármikor megvettem volna a javított gépet. Ismertem az előéletét, láttam mekkorákat csúszott vele, tudtam hogyan lett megjavítva.. Ilyen szempontból én nem félek a csúszott vasaktól. A lényeg, hogy hogyan van rendberakva.

Nekem a konklúzióm, hogy nem "sérült"/"nem sérült" motort fogok keresni, hanem korrekt őszinte eladót. Én is így adom el. A franc se akar egy pert a nyakába mert valami elhallgatott eladásnál aztán meg valami baj történt belőle. A baj, hogy korrekt eladóból nagyon kevés van. (tapasztalatom szerint)

Ha tudjátok akkor vétel előtt nézessétek meg mindíg egy szakszervízzel. 5-10 rongyot ez igazán megér

Na bocs a szófosásért.

--
frts
Sziasztok!
Az előzményekhez elmesélném az én motorom vásárlását. Amikor vettem, több mint 1 milla különbség volt az itthoni új árához képest. Nekem is "csúszott" motorként volt ajánlva, igazából utólag nem lehetett túl nagy esés vele, de mindenképp többmindenre derült idővel fény, mint amit a vásárláskor/próbakör alatt észre lehetett venni. Miután megvettem elvittem egy márkaszervízbe, hogy megtudjam mire számíthatok még, mert szivárgott kicsit az olaj. Ott a szakember kiderítette, hogy repedt a blokk, jól bevásároltam... (!) Ezek után nekiestünk egy barátommal, mielőtt a hegesztetéshez (Külföldi profikhoz!) elküldik a blokkot. Kiderült, hogy a blokk felső részén volt egy kisebb szivárgás, ami lecsurgott a blokk aljára. A "repedés" nem volt más, mint az öntvényforma minimális illesztési sorjája a blokk alján... Mindezek és a mások által teljességgel feleslegesnek talált esztétikai javítgatásaim eddig kb 100e-t emésztett fel és azóta sincs feleannyi gondom a járművel, mint egyéb megbízhatónak minősített forrásból származó motorjaival egy-két ismerősömnek.
Hát ja! Végülis a karcmentesen is felállhat ugyanez a szitu. Ha azt nézed, a hasznaltmotorpiacon nagyon kevés nem sérült motor van, szal sztem azért (föleg naked bike-oknal) meg lehet állapítani egy motorról, hogy az mennyire volt sérült. Én pl már javíttattam blokkot, és aki ismeri a motort, amit meg akar venni, töviröl hegyire, annak tuti feltunik a sérülés nyoma, mert az enyémet is vihettem akárhova, soha nem lett olyan mint az eredeti(honda cb400)
Lehet élesen fogalmaztam, természetesen nem ennyire törött gépről beszéltem, de ki az a szakértő aki pár megmaradt látható nyomból (és a többi már megjavított és nem látható sérülésből), 100%-ban meg tudja mondani, hogy a gép csak apró külsérelmi sérülést szenvedett. Én csupán azt mondtam, hogy inkább kivárnék egy biztosan nem sérült gépet annyival több pénzért, mint amennyit ráköltenék a látható sérülések megjavítására... (és itt tettem zárójelbe a nem látható sérülések kockázatát) ennyi a véleményem, ami lehet különbözik másétól, de minél több vélemény annál jobb (vagy nehezebb...)
Köszi!
Sanyi

Hello. Gyári púp 30e.Ft körül van.
Jürgen! itt most nem a totálkáros motrokról van szó! amelyik akkorát csattan, hogy még a váz is meg a blokk is megérzi (amikbol kifojolag, ugye elöjöhetnének azok a késöbbi problémák), azok a sérulések egy naked bike-on meglátszanak mindenképp!

Nem ilyenröl van szó! nah ez vagy félmillával az ár alatt: http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Nem akarok kedvet lohasztani vagy lebeszélni, de sztem nem érdemes csúszott, vagy törött motort venni, akkor sem, ha jóval ár alatt van és a megtakarított pénzen nemcsakhogy megjavítabi lehet, hanem extrásítani is. Ha majd hajtod és a sérülés okán csak 5ezer km múlva jön elő valami, ami a sérülés oka, akkor van gáz. Lehet, hogy kipróbáláskor nem veszel észre valamit, mert hát egy 10 perces menet az semmi, de lehet hosszabb úton már észrevehető kis szitálás, nem egyenesfutás stb. Egy boruláskor lehet csak annyira ütődik meg a váz példul, hogy nem csavarodik, de pont akkorát kap, hog soha nem lesz olyan tökéletes,mint gyárilag. Szóval sztem óvattal, megéri kivárni a tökéletes gépet.
Példa: kecskeméti kereskedésben van egy piros 750 s már lassan fél éve 1.690e Ft, nincs benne 4ezer km és tökéletes, micron dobbal, 2005ös. A piaci árhoz képest magasabb, viszont tökéletes. Ezt néztem ki magamnak, de végülis új mellett döntöttem. Szóval én inkább picit drágábbat vennék, de olyat, amire nem kell költeni, és egy ilyen gépet nem1-2 évre veszel, szóval hosszabb távon jobban megéri (szerintem). Ez a gép valóban sokba kerül, de valszeg lehet találni ehhez hasonló jót jobb árban.
Lehet érdemes lenne végighívogatni a kereskedőket, mert sokan maradnak márkahűek és a gépüket becserélik ahol vették újra, így a kereskedő (és a szervízkönyv) is biztonságot adhat.
új kormány van benne már nem a gyári, tank bal oldalán horpadás ha jól látom a képen, de valszeg megfogom nézni, és ha megyünk viszon festékvastagság mérőt ugyis
Jani!
Az enyém is törött volt, de most figyu, a motor 100-200 ezer Ft-al a piaci ára alatt van! Szal ha megnézitek és ha össze is volt törve, és szépen ki lett javítva, akkor sztem nagyon megéri!

1 pár dolog: nézegetve a képeket, sztem minimalisan sérült, essetleg borult, vagy csuszott, de a kipufogon nem igazan latszik semmi, szal sztem rendben van, viszont a hutötakaró azért lett sztem lefujva mert vagy borult vagy csuszott, de sztem szépen színrefujtak. Az elsö és hatso felnik sárga színét hasonlítsatok össze, hogy nincs-e eltérés. Kormánystucnirol vegyetek le a muanyag sapkat és nézd meg a csavarok fejét, hogy mennyire kopott, azaz levették-e a kormanyt. elsö futomu! gyakori hogy lefossa magát! nézzétek meg, hogy nem folyik-e! -10.000Ft maris tudtok alkudni!. Hátso rugostag szintén nem folyik-é! Blokkon az olajtartály sapkáját is nézd meg, hogy nem-e kisebb azaz nincs-e hézeg, mert akkor vszinu, hogy kicsereltek. + lábtartó, kormánycsutka!

Apropó, a hatsó gumi 1 fos! 1.380.000-ért probaljatok meg, sztem annyiert odaadjak!
estét
Zimi
néztem már a neten már hívtam is de nem vette fel épp, de állítólag aki árulja az törött motorokkal foglalkozik, most egy ismim lecsekkolja a srácot h tényleg törött volt e és majd utánna akarom felhívni h mit mond nagyon bejönne nekem
Na meg a kinézet... Az a dupla kipufogó... Mondjuk a gyári nekem nem tetszik
Azért a Z1000 jóval komolyabb ám, ha kipróbálod egymás után a ketőt észreveszed.
Több mint 10 Le a difi.
Első futómű is jobb, hang is durvább :)
Csak 10 LE különbség van? Én úgy tudtam több.... Nembaj nekem bőven elég a 750 is!
Hali. Nem tudja vki mennyiért lehet szerezni üléspúpot z750 hez vagy mennyi a gyári?
750, vagy 1000 tök mind1 sztem. 1000es csak 10LE-vel tud többet, meg az elsö teló fordított, amugy mindkettö Z
Miért nem 750-es? Azért előkeresem a telom...
Janika! Ha sárgát akarsz, ettöl be fogsz pisálni! Árban is nagyon odabasz! + színre festett hasidom, hutö takarók!
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Itt vannak a beígért képek, Solt a hétvégén odatudom adni, ha átgurulsz a Békési Shel kuthoz! A papírok kunmadarasig vagy neccesen, vagy még nem lesznek meg sajnos... sok egyszerre az 110.000FT regadó, honap végén akarjuk kifizetni, aztan mennem kell az okmanyirodaba... szal hosszu. Ma 1 órára viszem az ezredest müszakira
szép napot
Solt
nézegetem a z-ket, egyet már találtam ami nagyon egybe lenne, csak ezüst és még várok keresgélek hátah találok egy narancsot ami árban is reális, sajnos az eladók nem nagyon vannak tisztába az árakkal, mivel bejött az új z ezért sztem a tavalyi gépet 1,7-1,8 ért adni nagyon sok, mikor az új 1,9mft.
május 1re nagyon szeretném ha meglenne mert menni kellene madarasra
köszi! érdekelne, legfeljebb átgurulok Hozzád! mikor lesz lepapírozva a géped? május 1-én jöhetnél velünk Madarasra!
Hát nemtom... Végülis látni látok, de 120km/h után a rázkódás miatt ezt a fajta tükröt teljesen el lehet felejteni... (esetleg kormánygátló?) Solt, ha akarsz masik tükröt, nekem van 1 garnitura kevlarmintas kistükröm. annyi a baja, hogy aszem a balos elrepedt és még nem volt idöm megcsinaltatni, de kölcsönadom az egyiket és kitudod próbálni. 20.000FT volt, még a kis CB-m re vettem, 2 helyen állítható!
holnap rakok fel rola képet! ennyi tudok tenni érted