Jürgen: Kell, hogy legyen hozzá hangtompitó, lehet e jelű eu normának megfelelőt venni (decibel határ) , mivel közúton eleve csak azzal lehetne használni, így a micron megfelel az eu normának. Én ilyet rendeltem legalábbis. Ez az alk száma a hangtompítónak: ‘E’-Legal T8 Muffler ~ ‘500 x 2.5” 6SAT803A
Ha jól tudom 94 decibelt szól hangtompítóval és 97 a határérték. Sajnos felénk idéntől decibel mérővel rendelkeznek a rendőrök ami elég kellemetlen.
Nekem mindenem publikus, kivéve a motorom rendszáma , ami még nincs is, ezért én a közel jövöben még nemtok csatlakozni hozzátok. 2 hét mulva ígérték a származás ellenörzést ausztriából, jövöhéten megyek müszakira, aztan eredetiségvizsga, regadó, névreírás stb... szal április vége.
Pap Imre Viktor
Msn.: psp2@freemail.hu
e-mail.: monoke18@freemail.hu
Tel.: 30/450-0822
Remélem fogunk is sokat gurulni! Kellene adatokat/tel.számokat pontosítani akár emilben is. Én: jurgen@freemail.hu, keressetek, én is szólok, ha van ötletem, időm!
Sorjában :
Peetsp: nyílván azért dobta le Tibi a gyári gumit, mert annál is tapadósabbat rakott fel... Az én tapasztalatom a gyári gumival eddig: viszonylag hamar bemelegszik (még a 10 fok ellenére is, de nyílván nem nyári hőmérsékletre és nem nagy dönthetőségre, de nem csúszkál normál vezetésnél), Úgy tapasztaltam ha 6-7ezer körül rántok egy maxit 1-ben-kettesben azért megindul a hátulja, de ilyen időben úgysem így kell vezetni. Hogy mennyit megy el az nem csak "gazda" függő�, hanem útvonalfüggő� is. Ha nem sík aszfalton mész sokat, hanem a rücskösön (általában a 2-3 számjegyű utak) ami mellesleg jobban, akkor az rendesen koptatja is a gumit. Egyébként nekem az előző� gépemen bt 56 battlax volt, na a mostani gyári gumi ahhoz képest sokkal jobban tapad, egyelőre ha nem kopik el nagyon hamar akkor maradok ennél a guminál valszeg. Eddig 2ezer km van benne, de nem látszik rajta, hogy kezdene a közepe csökkenni.
Solt: na ha mentek gurulni és esetleg beférek közétek lesztek szívesek szólni! , hátha összejön, nem vagytok messze, 3/4 óra alatt Csabán tok lenni. Az üléstakaró nagyon klassz tényleg, ráadásul praktikus is: ha nem veszed le és arra ül az asszony, könnyebben lecsúszik és el lehet veszíteni valahol "véletlenül" útközben ...
Sanyi: a dob mellé nem volt gyári hangtompító, de az infóim alapján ehhez a típushoz nincs ,vagy nem jár hozzá (a pesti importőr mondta), ami nem igaz, mert látszik a csonkon a csavar helye, ahova lehet fogatni a betét.... De őszíntén szólva már próbálgattam és nagyon jók a tapasztalataim: alacsony fordulaton sokkal mélyebb a hang és hangosabb de nem ordítós, 3-5ezer között (ahol a gyári dob a leghalkabb) szintén mély és hangos, magas fordulaton pedig mélyebb a gyárinál viszont alig hangosabb, szóval csak ha határátlépéskopr megkövetelik kellene betét bele, hosszabb úton sem zavaróan hangos a gép (pedig nem így gondoltam még hosszabb próba előtt), legalábbis az én "papíron is" érzékeny fülemet sem bántotta 100 km alatt). Úgy látszik tényleg érdemes megfizetni a minőséget, mert volt már mastek, raptor és g.p.r. dobom is korábban, de azok a ford.szám növelésével hangosodtak is. És ez a dob már ment egy szezont, szóval nem is fog mélyülni a hangja.
köszi Janika!
sok sikert a keresgéléshez! ha azon a gépen még tényleg a gyári guma van fennt 10e km-nél, akkor az biztos nem volt agyon húzatva... ha megvetted megyünk túrázni!
Z Imi! én most nézem csak hogy itt laksz a szomszédban. persze hogy gurulunk vmikor egyet, majd leszervezzük és szóéunk Neophyte-nek is
Jürgen! fasza a dob, majd a hangjára is kiváncsi leszek!
Janika nyugi, mész vele 1-2 ezer km-ert és úgyis lesz 1-2 perec, aztán olyan narancsra fested amilyenre akarod! Van egy nagyon jó fényezö ismerösöm! nyugi csak poén volt! mindegyik szép lesz, mert a tied lesz! (én a feketét ajánlom )
Hali SOLT
odabasz a géped nagyon
én meg eldöntöttem használtat veszek, már nézegetem is, de eddig ugy néz ki h nem lesz narancs de már kezdek beletörődni
Kacsorjanika, nekem 5700 körül sajna de már 5000 es szervíznél mondták, hogy ezt ne nagyon lássák a rendőrök mert odavan, pedig soha nem füstöltettem meg hasonlók.
sziasztok!
szerintem az a gáz a z750 bukógombákkal, hogy a henger öntvényébe csavarod bele, és ha esetleg megakad valamiben, akkor akár nagyobb bajt is csinálhat, ha kiszakad...
Janika! szerintem emelőszemet csináltass valakivel, vagy ha felénk jársz, akár esztergálunk mi is Neked egyet, ha veszel hozzá anyagot!
Bridgestone bt012 8.500km! Most cserélem tiszta kocka! És qrva jó kis gumi volt! Az utódját a bt014-et teszem a helyére.
Fektitibi!
Ha esteleg még nem dobtad ki a bridgestone-t megvenném tőled!
Mert ez pont az a guma volt amiről te is beszéltél: "többet tudjon mint én" "jól tapad" "jó a kanyarban" "hamar bemelegszik" stb... Kiváncsi lennék miért dobtad le róla?
Szija Fektitibi! Szeretnék rendelni töled bukógombát! Szeretném tudni, hogy Z1000re is fel tudom szerelni? illetve, hogy a hosszabbítót azt nekem kell venni, vagy jár hozzá? Jah, meg hátra is kellen, gondolom megoldható. Postán keresztül lehet intézni?
Üdv
Ha jól tudom 94 decibelt szól hangtompítóval és 97 a határérték. Sajnos felénk idéntől decibel mérővel rendelkeznek a rendőrök ami elég kellemetlen.
Pap Imre Viktor
Msn.: psp2@freemail.hu
e-mail.: monoke18@freemail.hu
Tel.: 30/450-0822
Sorjában :
Peetsp: nyílván azért dobta le Tibi a gyári gumit, mert annál is tapadósabbat rakott fel... Az én tapasztalatom a gyári gumival eddig: viszonylag hamar bemelegszik (még a 10 fok ellenére is, de nyílván nem nyári hőmérsékletre és nem nagy dönthetőségre, de nem csúszkál normál vezetésnél), Úgy tapasztaltam ha 6-7ezer körül rántok egy maxit 1-ben-kettesben azért megindul a hátulja, de ilyen időben úgysem így kell vezetni. Hogy mennyit megy el az nem csak "gazda" függő�, hanem útvonalfüggő� is. Ha nem sík aszfalton mész sokat, hanem a rücskösön (általában a 2-3 számjegyű utak) ami mellesleg jobban, akkor az rendesen koptatja is a gumit. Egyébként nekem az előző� gépemen bt 56 battlax volt, na a mostani gyári gumi ahhoz képest sokkal jobban tapad, egyelőre ha nem kopik el nagyon hamar akkor maradok ennél a guminál valszeg. Eddig 2ezer km van benne, de nem látszik rajta, hogy kezdene a közepe csökkenni.
Solt: na ha mentek gurulni és esetleg beférek közétek lesztek szívesek szólni! , hátha összejön, nem vagytok messze, 3/4 óra alatt Csabán tok lenni. Az üléstakaró nagyon klassz tényleg, ráadásul praktikus is: ha nem veszed le és arra ül az asszony, könnyebben lecsúszik és el lehet veszíteni valahol "véletlenül" útközben ...
Sanyi: a dob mellé nem volt gyári hangtompító, de az infóim alapján ehhez a típushoz nincs ,vagy nem jár hozzá (a pesti importőr mondta), ami nem igaz, mert látszik a csonkon a csavar helye, ahova lehet fogatni a betét.... De őszíntén szólva már próbálgattam és nagyon jók a tapasztalataim: alacsony fordulaton sokkal mélyebb a hang és hangosabb de nem ordítós, 3-5ezer között (ahol a gyári dob a leghalkabb) szintén mély és hangos, magas fordulaton pedig mélyebb a gyárinál viszont alig hangosabb, szóval csak ha határátlépéskopr megkövetelik kellene betét bele, hosszabb úton sem zavaróan hangos a gép (pedig nem így gondoltam még hosszabb próba előtt), legalábbis az én "papíron is" érzékeny fülemet sem bántotta 100 km alatt). Úgy látszik tényleg érdemes megfizetni a minőséget, mert volt már mastek, raptor és g.p.r. dobom is korábban, de azok a ford.szám növelésével hangosodtak is. És ez a dob már ment egy szezont, szóval nem is fog mélyülni a hangja.
számomra is hihetetlen a gyári gumi de igaz , gey középkorú emberé a moci lehet ezért
na további szép napot mindnekinek megyek mert negyon sok a melo
sok sikert a keresgéléshez! ha azon a gépen még tényleg a gyári guma van fennt 10e km-nél, akkor az biztos nem volt agyon húzatva... ha megvetted megyünk túrázni!
Z Imi! én most nézem csak hogy itt laksz a szomszédban. persze hogy gurulunk vmikor egyet, majd leszervezzük és szóéunk Neophyte-nek is
Jürgen! fasza a dob, majd a hangjára is kiváncsi leszek!
Szép napot Mindenkinek!
odabasz a géped nagyon
én meg eldöntöttem használtat veszek, már nézegetem is, de eddig ugy néz ki h nem lesz narancs de már kezdek beletörődni
nekem is hihetetlen de tényleg nem volt még szerelve
szóval embere válogatja :)
Remélem nekem is meglesz lassan. Nem kaptál hozzá gyári kivehető hangtompítót?... Full nyitott?
szerintem az a gáz a z750 bukógombákkal, hogy a henger öntvényébe csavarod bele, és ha esetleg megakad valamiben, akkor akár nagyobb bajt is csinálhat, ha kiszakad...
Janika! szerintem emelőszemet csináltass valakivel, vagy ha felénk jársz, akár esztergálunk mi is Neked egyet, ha veszel hozzá anyagot!
megvan az üléstakaróm!
meg van még az emelőszem amit hirdettél
Fektitibi!
Ha esteleg még nem dobtad ki a bridgestone-t megvenném tőled!
Mert ez pont az a guma volt amiről te is beszéltél: "többet tudjon mint én" "jól tapad" "jó a kanyarban" "hamar bemelegszik" stb... Kiváncsi lennék miért dobtad le róla?
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
http://www.haszna
ltauto.hu/ker...
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
és 1-2 Z1000
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
http://www.hasznalt
auto.hu/ker...
Üdv