tegnap néztem egy Z-t 2005.7 havit 10000km és még gyári gumi van rajta, de nem vettük észre h cserélve lett volna súlyozás is megvan tengelyen és felnin nem látszik semmi, igaz már nem sok van hátra a gumiból közepe full kocka széle majdnem szőrös
Így van, a gyári valszeg tényleg jó és dizájnos is (én is néztem, hogy a moci vásárlásakor kapott 50e Ft értékű ajándéknál ezt válasszam-e), de ennyi pénzt kár kidobni érte, mikor a harmadáért is kapsz funkciójában és minőségében ugyanilyet. Ez ráadásul formatervezett, nemcsak egy kiálló bütyök... ,de mindenki eldönti a pénztárcája alapján mennyit ér neki. Én példul csak a pályázáshoz fogom felrakni, egyébként nem csúfítom a gépet, ha a gyárit vettem volna, azt rajta is hagynám....
Csináltatott lenne, úgyhogy nem tudom milyen alkatrészeket tartalmaz. A srác azt mondta hogy egyszerűen felteszi, "csak csavar-ki és csavar-be". GSR600-hoz lenne, szerintem ennél a típusnál hozzá lehet férni a vázhoz egyszerűen.
Csakhát félek egy kicsit mert valahol olvastam hogy valami nyomatékkulcs kell az ilyenhez, amikor meg kérdeztem a srácot hogy van-e nyomatékkulcsa, azt mondta hogy érzéssel kell meghúzni..
Lehet ért hozzá, de zsír új vasról van szó....
Ha jó helyről veszed elvileg egy szettet kapsz, amiben minden alkatrész megvan. De azért kell egy kis műszaki érzék a felrakáshoz. Nem minden mocitípusnál férsz hozzá a vázhoz példul a hűtő eltávolítása nélkül.
Ne legyen rá szükség, hogy megtudd jó-e...
Kérdezd meg tőle. Miután ért a gépekhez és az alkatrészekhez biztos nem tenne a saját gépére olyat ami nem jó...
Bukógombák között igen, lehet minőségbeli különbség nagyon is, anyagtól függ. Ha dől (ne adja isten) csúszik vagy nagyon törik a gép nem mind1, hogy a gomba eltörik és elveszti funkcióját, vagy egyben marad és nagymértékben védi a blokkot (mert a dekli az oda lesz azzal is...). Viszont csak eldőléskor (ha a kormány vagy kuplung/fékkar/tükör nem sérül) akkor megvédi a karcoktól is a blokkot, ami eladáskor sem mind1. A gyári pedig azért ilyen drága mert gyári... Nem tud többet, mint egy minőségi gomba, viszont azt kell megfizetni, hogy eredeti kawa...
Steve: személy szerint én még szép bukógombát nem láttam... ez sem az, ahogy sztem egyik sem. Mert hát hogy is néz ki egy a blokkot elcsúfító nyúlvány. Senki sem azért rak föl gombát, hogy szépítse a gépet, hanem a praktikum és funkció miatt. Nézz meg egy sport gépet: az oldalidom formaztervezett szép ives, és hopp kiáll belőle valami:pfúj... viszont nem akar a gazdája többszázezrekért javíttatni. Én sem szépítésből rakom fel, hanem pályázási szándék miatt.
Szép időt, széles utat!
Köszi Szabi! Igen, nekem is reális. Rendben, az ár nekem megfelelne. Juniusban ha még meglesz megvenném, csakis azért nemtom most, mert még ki kell fizetnünk a regadót a motorra aztán meg vizsgaidöszakom van. Szal, ha akkor meglesz megyek érte! Egy msn, vagy e-mail vagy tel számot kérlek löj nekem: monoke18@freemail.hu
Laikusként, vki világosítson fel, hogy mind1 milyen bukogombat vesz az ember csak passzoljon a motorra? (gondolok én itt a 15és50 ezer forintos kulombségre, csak az árban van ?)
Köszi a gyors infókat!
Tervezek idén is néhányszor pályázni, és bár közúton nem döntök túl nagyot a biztonság érdekében, de pályán szeretnék azért karcolni, és ez több védelem, mint amennyit jelenthet esetleges csúszáskor, vagy motor felborálskor bárhol (figyelmetlen vezetők stb...) érhet.
Tud valaki 10 - max.15e Ft-ig bukógombát? Hálás lennék infóért. Láttam pár helyen, de 20eFt-nál kezdődnek, nem beszélve a gyári 50eFt-osról (mondjuk az nagyon dizájnos...)
Ez 1 szezont volt használva és 60 eFt volt mindenestől. Az új akciós ára a Naked Motorsnál 85 eFt -15%. Sztem jó ár... Szép öblös hang, nem fülsüketítő ordítós, de városon kívüli hosszabb túrán hangtompító betét vagy füldugó kell a későbbi halláskomfort miatt (mint minden sportdobnál).
kinek mennyit bírt a gyári gumi
Szerintem ez szép is!:-)
Csakhát félek egy kicsit mert valahol olvastam hogy valami nyomatékkulcs kell az ilyenhez, amikor meg kérdeztem a srácot hogy van-e nyomatékkulcsa, azt mondta hogy érzéssel kell meghúzni..
Lehet ért hozzá, de zsír új vasról van szó....
Kérdezd meg tőle. Miután ért a gépekhez és az alkatrészekhez biztos nem tenne a saját gépére olyat ami nem jó...
a bukógomba az általad megadott számon 8.500.- Ft/pár. Köszi az infót. Szolnoki a srác aki készíti.
Steve: személy szerint én még szép bukógombát nem láttam... ez sem az, ahogy sztem egyik sem. Mert hát hogy is néz ki egy a blokkot elcsúfító nyúlvány. Senki sem azért rak föl gombát, hogy szépítse a gépet, hanem a praktikum és funkció miatt. Nézz meg egy sport gépet: az oldalidom formaztervezett szép ives, és hopp kiáll belőle valami:pfúj... viszont nem akar a gazdája többszázezrekért javíttatni. Én sem szépítésből rakom fel, hanem pályázási szándék miatt.
Szép időt, széles utat!
Még 1x köszi!
Ma végre sikerült árat megtudni a Kawától új Z1000-es dobra.
Ülj le...
124 000 Ft, egyik oldal, vagyis 248 000 a kétoldal. Nem semmi.
Szóval én 80e-t reálisnak tartok, a párért.
Üdv.
Tervezek idén is néhányszor pályázni, és bár közúton nem döntök túl nagyot a biztonság érdekében, de pályán szeretnék azért karcolni, és ez több védelem, mint amennyit jelenthet esetleges csúszáskor, vagy motor felborálskor bárhol (figyelmetlen vezetők stb...) érhet.
Hívd fel őt: Gábri Zoltán 06202402914 / 06303431867.
14-től biztos olcsóbb, mondjuk én két éve vettem tőle.
Nevem alatti képen nem tudom mennyi látszik belőle, de megnézheted.
Üdv, Gomez.
14 ezer/pár KLIKK