Srácok!Mitől rezeghet az egész motor kb. 70 kmh-tól? rendesen zavar!és ez nem az a kuplungkaros "tipushibás" probléma! kormányban,lábtartóban érezni! és cask 6800 km van benne szal parázok rendesen...megköszönném ha vki segiteni tudna!
Leirnátok hogy a tiétek mennyit fogyaszt?
Milyen kiegészitő alkatrészek vannak hozzá?
Van olyan köztetek akinek van rajt turadoboz? ha igen küldene rola képet?
Háhó Család! El vagytok veszve, hiányzik a családi melodrámátok
Scytam ha felraktad a tartót tehetnél fel fotót, kíváncsi vagyok rá. Én is gondolkodom a 750 S-re tenni, bár tudom a kapaszkodó miatt kicsit más lesz, de a gyári tartó borzasztóan néz ki.
Szép idő van, végre lehet melóba is járni mocival
Vajon hol érdemes még doboz tartó konzolt néznem, mert a Csiki-Begében 1 hónap szállítási idővel tudják csak ígérni.
Itt a jó idő, amit ki kéne használni, és minél többet túrázni, ehhez (2 személlyel) elengedhetetlen egy doboz.
Üdv!
Csak egy kérdésem lenne most.....
Z750-emen szeretném kicsit keményebbé tenni az első telókat.
Tudtok rá valami megoldást?
(ja a "Z" betűs harris markolat király,bevált, ajánlom mindenkinek! )
nekem Goodridge fém fékcső van fent, ebay-en vettem. Magam raktam fel, jól működik. Hasidom kérdésében tanácstalan vagyok, én valószínűleg festetlent fogok venni (szintén ebay), aztán majd valakivel lefestetem. Gumi tekintetében Sportec M-1 -et használok, ami szerintem egész jó. De ha lezabálja akkor valószínűleg M-3 lesz rajta.
Én a Z1000-resemre szeretnék fém fékcsöveket és hasidomot tavasszal, nyáron meg egy gumit. Kérdésem az volna, hogy fém fékcsövekből milyet érdemes rá venni és hol lehet? A hasidomot lehet színrefújtan rendelni és h aigen honnan? Ill a gumiknál még annyi, hogy tapasztalatotok szerint, melyik gumma megy a leginkább a fütóművéhez?
Kedves FRTS.
Köszönöm a jó tnácsokat.Igazibol várom már a teszt napokat.Ott minden ki fog derülni.
A gsxr már én is azért tettem le mert kiöregedtem a kategoriábol.VALAHOGY A 250 FELETT nem igazán történik semmi.És 10-20 percel érek oda hamarabb.ÉS?
Szoval váltani keel! De 950 cm3 alá semmi féle képpen nem akarok menni.
Arrol tudsz nikem v.mit irni mi a helyzet a blokkal?Tényleg zxr9r?
én a K1-es GSX-R 600-at cseréltem Z1000-re (az volt az első nagymotorom). Nem bántam meg. Azon állandóan nyélgázon közlekedtem, ezen azért nem.
Dióhéjban:
Szélvédelem közel nulla, de minek? Ez nem autópályás 200+ km/h-s száguldozásra van kitalálva. Állítólag ha teszel rá egy magasabb plexit akkor az megoldja valamilyen szinten ezt a problémát. De elvész az a "vaddisznó" kinézete. Kényelmesebb mint a régi, de azért túramotornak nem mondanám. Fogyasztásom erősen tempótól függ, ha nagyon tekerem akkor 9 körül is tud habzsolni (vagy valamivel felette). Mondjuk engem személy szerint a fogyasztás hagy pont hidegen. Ha már úgyis élvezeti cikk... Kanyarogni nagyon jól lehet vele, de a futóműve nem egy szupersporté. Nyomaték az van benne rendesen.
Az enyém kapott fém fékcsövet (jobb is a nyomáspont), most kap majd szinter betéteket. Sportlégszűrő, nyitott dob, a hangja állat... Ja és nem is jön veled szembe minden másodpercben egy másik
Sziasztok. Mostanában szeretnék venni z1000-et.Kellene info erröl a gépröl .PL:mennyit fogyaszt?mien a légellenálása?mien a szélvédetsége?Men motorozn vele?nehéz?azt olvastam,hogy a zxr9r nek van benne a blokja.
Nekem soha nem volt ien stilusu mocim,mindig gsxr-rel jártamm.Most van itt az idő váltani.
Sportos mocit szeretnék de KÉNYELMEST.
Elöre is köszönöm a segitséget mindenkinek.
szép idöt száraz utat.
"NYÉLGÁZ"
Elvileg jó lehet a közös gurulás, nekem lesz közben melóm, de a pontos részleteket még nem tudom. Családdal is lesz bőven elfoglaltságom, de néhány óra biztos megszervezhető, hosszabbat pedig az időjárás sem enged egyelőre, bár a 10 fok fölötti idő már jó. Majd egyeztetünk, de lehetne példul valahol félúton talizni (Orosháza), majd onnan Csongrád-Félegyháza-Kecskemét-Szarvas és ott megintcsak kettéválhatunk és haza ha sietős, ha nem akkor variálunk például ez egy lehetőség köbö másfél -2 órás kisebb túra. Ezt akár fel is vethetjük itt, ha van valakinek kedve csatlakozni hozzánk . De megvan az emilünk, majd keressük egymást.
Megrendeltem a Micron dobot, elvileg jövő héten itt lesz (és végre vége a sok gondolkodásnak-tökölődésnek e témában...)
Először is szeretnék Borsókának és a többi idelátogató hölgynek Boldog Nőnapot kivánni!
a kiállításhoz hozzászólva, nekem elég vegyesek az érzéseim, szépek az új gépek, de én inkább maradok a réginél!
Jürgen!
mit szólnál ha a jövő heti hosszú 7végén megejtenénk azt a közös motorozást? feltéve ha nem kell megint dolgoznom
Szeretnék tőletek pár dolgot kérdezni!
Idén tavasszal tervezem egy z750 vásárlását!
Leirnátok hogy a tiétek mennyit fogyaszt?
Milyen kiegészitő alkatrészek vannak hozzá?
Van olyan köztetek akinek van rajt turadoboz? ha igen küldene rola képet?
Remélem válaszoltok!
Moha Székesfehérvárról
e-mail: corser@freemail.hu
Ma voltam Kawa szalonba, megtudták az új z750 árát 1.910.000ft lett.
Sajnos még nem kelt el az enyém, lehet az újra fogok beruházni
Scytam ha felraktad a tartót tehetnél fel fotót, kíváncsi vagyok rá. Én is gondolkodom a 750 S-re tenni, bár tudom a kapaszkodó miatt kicsit más lesz, de a gyári tartó borzasztóan néz ki.
Szép idő van, végre lehet melóba is járni mocival
Nézd meg a Shox-ban a Givit. Z1000-hez én szinte csak a Givinél találtam normális konzolt.
Doboz már nem feltétlen Givi, ha lényeges az ár ...
Érdeklődnék nem e tud valaki Z-1000-hez rendszert vagy kipufogóvéget,segítségeteket megköszönném
Itt a jó idő, amit ki kéne használni, és minél többet túrázni, ehhez (2 személlyel) elengedhetetlen egy doboz.
kb 400km oda-vissza
mit kell csinálni vele hogy keményebb legyen?
pl. hol, mikor, mennyiért :)
Csak egy kérdésem lenne most.....
Z750-emen szeretném kicsit keményebbé tenni az első telókat.
Tudtok rá valami megoldást?
(ja a "Z" betűs harris markolat király,bevált, ajánlom mindenkinek! )
nekem Goodridge fém fékcső van fent, ebay-en vettem. Magam raktam fel, jól működik. Hasidom kérdésében tanácstalan vagyok, én valószínűleg festetlent fogok venni (szintén ebay), aztán majd valakivel lefestetem. Gumi tekintetében Sportec M-1 -et használok, ami szerintem egész jó. De ha lezabálja akkor valószínűleg M-3 lesz rajta.
--
frts
Én a Z1000-resemre szeretnék fém fékcsöveket és hasidomot tavasszal, nyáron meg egy gumit. Kérdésem az volna, hogy fém fékcsövekből milyet érdemes rá venni és hol lehet? A hasidomot lehet színrefújtan rendelni és h aigen honnan? Ill a gumiknál még annyi, hogy tapasztalatotok szerint, melyik gumma megy a leginkább a fütóművéhez?
Köszi, Coro.
Kedves FRTS.
Köszönöm a jó tnácsokat.Igazibol várom már a teszt napokat.Ott minden ki fog derülni.
A gsxr már én is azért tettem le mert kiöregedtem a kategoriábol.VALAHOGY A 250 FELETT nem igazán történik semmi.És 10-20 percel érek oda hamarabb.ÉS?
Szoval váltani keel! De 950 cm3 alá semmi féle képpen nem akarok menni.
Arrol tudsz nikem v.mit irni mi a helyzet a blokkal?Tényleg zxr9r?
én a K1-es GSX-R 600-at cseréltem Z1000-re (az volt az első nagymotorom). Nem bántam meg. Azon állandóan nyélgázon közlekedtem, ezen azért nem.
Dióhéjban:
Szélvédelem közel nulla, de minek? Ez nem autópályás 200+ km/h-s száguldozásra van kitalálva. Állítólag ha teszel rá egy magasabb plexit akkor az megoldja valamilyen szinten ezt a problémát. De elvész az a "vaddisznó" kinézete. Kényelmesebb mint a régi, de azért túramotornak nem mondanám. Fogyasztásom erősen tempótól függ, ha nagyon tekerem akkor 9 körül is tud habzsolni (vagy valamivel felette). Mondjuk engem személy szerint a fogyasztás hagy pont hidegen. Ha már úgyis élvezeti cikk... Kanyarogni nagyon jól lehet vele, de a futóműve nem egy szupersporté. Nyomaték az van benne rendesen.
Az enyém kapott fém fékcsövet (jobb is a nyomáspont), most kap majd szinter betéteket. Sportlégszűrő, nyitott dob, a hangja állat... Ja és nem is jön veled szembe minden másodpercben egy másik
Nekem soha nem volt ien stilusu mocim,mindig gsxr-rel jártamm.Most van itt az idő váltani.
Sportos mocit szeretnék de KÉNYELMEST.
Elöre is köszönöm a segitséget mindenkinek.
szép idöt száraz utat.
"NYÉLGÁZ"
Elvileg jó lehet a közös gurulás, nekem lesz közben melóm, de a pontos részleteket még nem tudom. Családdal is lesz bőven elfoglaltságom, de néhány óra biztos megszervezhető, hosszabbat pedig az időjárás sem enged egyelőre, bár a 10 fok fölötti idő már jó. Majd egyeztetünk, de lehetne példul valahol félúton talizni (Orosháza), majd onnan Csongrád-Félegyháza-Kecskemét-Szarvas és ott megintcsak kettéválhatunk és haza ha sietős, ha nem akkor variálunk például ez egy lehetőség köbö másfél -2 órás kisebb túra. Ezt akár fel is vethetjük itt, ha van valakinek kedve csatlakozni hozzánk . De megvan az emilünk, majd keressük egymást.
Megrendeltem a Micron dobot, elvileg jövő héten itt lesz (és végre vége a sok gondolkodásnak-tökölődésnek e témában...)
végre újra itt!
Először is szeretnék Borsókának és a többi idelátogató hölgynek Boldog Nőnapot kivánni!
a kiállításhoz hozzászólva, nekem elég vegyesek az érzéseim, szépek az új gépek, de én inkább maradok a réginél!
Jürgen!
mit szólnál ha a jövő heti hosszú 7végén megejtenénk azt a közös motorozást? feltéve ha nem kell megint dolgoznom