Azt inkább ne akard megtudni. Nem szeretnék vádaskodni, inkább nem feszegetném a témát, a lényeg, hogy nem túl korrekt módon jártak el.
Arra tippelnék, hogy 20-as körül lehet a művelet (szinkron + szelephézag ellenőrzés).
Szia!
31200 Km-nél jártam a szervizbe vitelkor. Amit hozzátettél az szintén igaz az én esetemben is!
Legjobb tudomásom szerint kellett cserélni, de őszintén nem kérdeztem rá a konkrétumokra, úgyhogy utánaérdeklődök, hogy melyik szelephez kellett hozzányúlni.
Ilyen szelepállítást már 13e-nél csináltattam, s volt is mit igazítani független attól, hogy a szervízkönyv akkor még nem írta elő.
Még anno ajánlottam Neked az Ermax hátsó ülés alatti idomot, s abban maradtunk, hogy majd küldök képet...
Hát kérlek szépen azóta sem találom, hogy hova tettem...
Nekem kb. 1 hónappal ezelőtt csinálták meg u.ezeket a helyi Kawánál (+ új gyertyák), hasonlóak a tapasztalataim, ezen kívül egyenletesebb lett a járása, szebb a hangja, és elmúlt a megtorpanás ami az után jelentkezett, hogy a gyári csövek helyére felkerültek a LeoVince dobok. Neked kellett szelepkorongot/korongokat cserélni? Mennyi km van most a motorodban?
Semmi gond gondoltam, hogy közbejött valami.
Frankó volt menni egyett.
Másrészt még mindig nem tudok magamhoz térni, King belőtte a szelepeket és az injektorsort, s a motor úgy megy, minha nem is az enyémet kaptam volna vissza! Pedig előtte sem volt problémám a teljesítménnyel...
Joreggelt!
tartozom egy bocsanatkeressel a kocsiban felejtettem a telefonomat es mivel senkit nem akartam felhivni, fel sem tunt, h nincs nalam elnezest megegyszer bar... oszinten szolva nem is szamitottam ratok. senki nem irt itt, h mentek motorozni
Nemrég vettem egy rendszámtábla tartót, így már nem aktuális, de azért köszi, hogy eszedbe jutott.