Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt valahogy nem is csodalom hogyhogy alairod azt a szerzodest? megeri szakmailag/anyagilag kint maradni?
Hát az uram nem túl boldog...
Béla, be kéne fújni azt a láncot...
erdekesen hangzik, de kerdes, hogy Herr Csutka mit szol ehhez egy ev azert nem keves ido, meg akkor is, ha surun hazajossz
Pedig olyan jo receket vagtam ra
Valszínű aláírok egy egy éves szerződést, és elég sokat hazajárok, hogy ne kelljen az egy évet kitölteni... Majd jó sűrűn járok haza, és akkor nem kell...
Jut eszembe, ha valaki tud valakit, aki Z-t venne, akkor szóljon... Lehet, hogy nem sok teteje van, hogy esetleg hónapokat álljon a garázsban.
akko mond meg a nemeteknek, hogy majd en nekik megvagom vesovel
ugyis mindenkinek en vagom itthon

A kezdo tortenet az csak annyi, hogy vittem az fzr-t vizsgaztatni, es mondta az iparos, hogy evel a gumival nem engedi at, mert kopott(s meg raadasul elso gumi is volt hatulra beteve)
No aszongya, hogy vigyem es vagassam meg egy foto erejeig. Mivel nem kaptam senkit a szerelo muhelybe, hat hazajottem es megvagtam magam (vesovel).
Aszongya a mernok faszi, hogy na latod milyen jo lett

No azota en vagom mindenkinek
Halihó
megis milyen lehetosegek vannak
amugymeg szia
Hogy mikor megyek haza, az eléggé függ bizonyos kiszámíthatlan természeti paraméterektől... Lehet, hogy hamarabb, mint gondoltam, de az is lehet, hogy csak akkor, amikor gondoltam. Illetve a fene se tudja...
Vicces volt, amikor az Er-6-ot vittem a Bigbangbe 18e-es szervízbe, közölték velem, hogy szerintük én direkt tekerem előre a kilóméterórát, másrészt, hogy szerintük én nem fékezek. (Másnál meg 5e után fékbetétet kellett cserélniük)
ezt EN fel sem mertem vetni
a.) mert en ugye alig motoroztam az elmult szezonban, b.) mert pofatlansag lett volna

amugymeg joestet mindenkinek
Hi!
Az a pár ezer különbség biztos a súlyunk különbségéből adódik
Na ja, de Te németesen közlekedsz. Lassan és láthatósági mellényben.
Mikor jössz haza végre?
Stét...
Én 9e valamennyinél cseréltem, és még nem volt vászon, bi-bííííí.... Bár a németek már 7e-nél aggodalmaskodtak, hogy lekapcsolnak a rendőrök, pedig akkor még látszódott a kopásjelző...
nem is ertem, mirol beszelsz

a hatamrol, remenyeim szerint, hamarosan lesz foto majd jol megmutatom
Ráadásul ha kijár pályára, az ember, akkor tényleg kopik rendesen.
Srácok, beszéltem nemrégiben a műanyagos Csabával, vettem tőle egy sárvédőt a gépre...
Kérdeztem tőle, hogy tudna e egy új hasidomot gyártani, mert amit elsőre összehozott az nem sikerült a legjobban... Azt mondta, hogy ha tud valamelyikőnk a fórumról nélkülözni egy hasidomot néhány napig, akkor ő szívesen legyárt egy második generációsat.
Említettem Horizsoo-nak is a dolgot, de az a baj, hogy ő nagyon messze lakik tőle.
Lenne köztünk valaki aki hajlandó lenne a sajátját kölcsönadni Csabának egy mintavétel erejére és nem kell neki fél napokat utazni amire eljut Csabához?
Az enyémet 6500-nál kellett cserélni, akkor már vásznon volt. Szerintem nagyon hidegvérű vezetési stílussal kibírhat olyan 8-9 ezret. De aki kerekezik, szeret sportosan rajtolni és vezetni annak szerintem 4000nél nem bírhat többet semmiképp.
Aki azt kérdezi hogyan tudtad tönkretenni ennyi idő alatt az tuti valami nagyon függő túramoros, aki sosem használja a mociját a piros mező közelében...
Sziasztok!

Sajnos ezt én is meg tudom erősíteni, hogy kb 6000 km-et bír a gyári hátsó gumi. Az enyém 5.500-nál tart, de már igen erősen a kopásjelző alatt van.
7300km? Nekem legjobb esetben is csak 4000-et bír... Bornout nélkül.

Üdv a népnek!
Akkor csak a hegyekben motorozz.

Borsóka! Fényképet kérünk a hátadról!
En egy 2005os Bridgeston gumival vettem, es mar lassan a kopashidat surolta az aszfalt.
Na en evel mentem 4000ret es most jelent meg a vaszon.
De az oldalan meg oriasit lehet kanyarodni