azért ő is nagy béna lehetett,
még ha felnin is motorzol, olyat vállalj csak be amit felnin meg tudsz csinálni.
aki béna az béna....
ha holtszar gumit vennél véletlenül akkor vagy vedd le vagy szokd meg. ennyi
Ma volt nálam egy srác gumit nézegetni meg azért,hogy vegyem le a contit a felniről.Kérdezem tőle miért veszi le.Ő pedig elmesélte,hogy a felesége végre elhagyta a mankót.Sajnos a guma miatt az osztrákoknál a szakadékba repültek.Csak annyit mondot:30000ft se sporolt akkor, és nem is számolja össze mennyibe került a balasete.Tehát óvatossan azzal a gumával.
Mindegy én hamarosan feldobom a contit és kiderül jó-e nekem.
kb fél éve motorozok, szóval el tudod kézelni mennyire döntögetek.
de persze én sem szeretnék a gumi miatt zakózni:)
Biztos szuper a tapadás, de nem is olcsó. Persze ez mindenkinek a (vezetési) stílusától függ, milyen gumit használna. Ha valaki csak a tájban gyönyörködni jár motorral, annak biztos van olcsóbb tartósabb gumesz, de nem is kell tartalék kanyarban a mély döntésen túl, de ha valaki (ahogy én is) tempósabb túra néha, és szezonban 1-2 pályanap, akkor kell a tapadósabb gumi (és a vágott slick túlzás lenne) annak ez talán jó választás lehet, de pedig pénzátca függő... .
A contiról pedig megoszlik a vélemény, aki árulja az dícséri, (függetlenül a hozzáérétéstől), de én laikusként nem tudom eldönteni, melyik kereskedő melyik táborba tartozik, szóval csak az dilemmázik, aki nem ért hozzá (példul én )
Ötezer alatt azért nem fogyott még el :-) Kb. 6000-et bír a hátsó.
Tavaly voltam Örkényben az újonnan felrakott M1-el és nagyon jól vizsgázott. Igaz, nem én voltam a pálya ördöge...
Neked mennyi alatt ette meg az M-1-et? Csak kíváncsi vagyok mert én vágott slick-el vettem a mocit és ezt raktam rá. 5000 km alatt nekem nem ette meg a hátsót (sem).
Valakinek van tapasztalata, hogy az M-1-el mennyire lehet pályára merészkedni (meg lehet-e állat módjára dönteni? ) A vágott slickek úgy tapadtak mint semmi, de koptak mint a radírgumi...
Szia!
Volt már konkrét tapasztalatod ezzel a gumival? A "tartósság" mennyi km-t jelenthet nagyvonalakban?
M1-et használok de hamar megeszi, mindamellett, hogy általában könnyed tempóban megyek.
Bár tudnám én is enyiért adni!De többért veszem az importörtől aki ad számomra származási igazolást és garantál arról,hogy szakszerűen volt szállítva és raktározva a guma és gyári garanciát.Ami az életembe is kerülhet.Tudod miről beszélek ugye?A lopottal meg nem lehet mit kezdeni az mindig lesz és olcsó is marad mindig.
Nah megnéztem ezt is, biztos jó gumi ez a metzeler
Új ára 37,000 a hátsó (180/55 ZR 17 73W Metzeler Sportec M3)
és 30.000 az első (120/70 ZR 17 58W Metzeler Sportec M3 )
vagyis én ennyiért kapom újonnan :)
lehet veszek egy ilyet is, és tesztelem :)
Metzeler sportec M3!Ez egy nagyon jó választás.A profilja olyan mint egy verseny guminak ezáltal állatmód lehet kanyarodni vele és meglepően "tartós".Szerintem teljessen jó guma.Az ára 95000ft felszerelve a motorodra.De még 5% lejön belőle a kawaszaki kedvezményre.tehát kb.90000ft a pár.Ezt ajánlom.
Mentem volna én is szívesen hétköznap, de akkor meló van.
Jövőre vagy én is szabit veszek ki, vagy oda kell menni szombaton a hajnali nyitásra!
De ami jobban fáj az az, hogy nem kaptam semmit amit akartam.
én tanulva a több éves tapasztalatból ezért mentem hétköznap, pénteken még nem voltak sokan, ha tehettem volna akkor a nyitonapon mentem volna, de azért igy is volt mert legalább találkoztam Solttal
Nekem nem sikerült túl jól az idei kiállítás.
Szombaton mentünk rogyásnyi pénzzel, hogy majd jól bevásárolok magamnak bőrből. Ami ruha árban jó lett volna, az vagy púpos volt, vagy egyrészes, ahol meg az ár is, és a ruha is jó lett volna, ott próbafülke nem volt. Így csak egy lánc-sprét vettem 1000 pénzért.
Rendesen fotózni sem tudtam, mert akkora volt a tömeg, mindig beálltak elém. Egyedül csak a csajokat lehett rendesen fotózni.
Ráadásúl szakadt az eső!
Akkor gratula a gépedhez. Végül mi is lesz?
Üdv
Zsu