NYAHHH
megerkezett a visszaigazolas, ugyhogy remelem mire ideer a kovetkezo hidegfront, ket hetig tarto esovel, megis erkezik a bikinim kollegam szerint olyan kicsi boritekot nem is gyartanak, amibe ez ne lotyogne, ha belerakjak
Természetesen kophat a tárcsa, bár.. Én a kawámmal kezdtem ki-kimenni pályára, ezalatt azt kell érteni, hogy 1 garnitúra Nissin és kb. fél garnitúra versenybetét kopott el (meg egy fél nem pályán). A tárcsa új értéke (papíron): 5.1-5 mm, eladáskor az egyik 4.8, a másik 4.9 volt, a határérték 4.5 mm. Szóval nem nagyon hatotta meg a tárcsát, legfeljebb szín tekintetében. Az előd gpz500-nál meg merném állítani, hogy a kb 37ekm a tárcsán elfelejtett nyomot hagyni, de a betétek is 50% körül lehettek. Nem eszik olyan forrón a tárcsát..
Gondoltam hogy be tud kopni de ha egyfolytában súrlódik a tárcsához akkor a tárcsát is koptatja mert olyan mintha mindig fékeznék egy kicsit és ugye a tárcsa elég drága mulatság..
Drága betétből 10-11eFt/1 pár (1 tárcsára), de ezek jellemzően versenybetétek, semmi nem indokolja őket ezen az áron a motorodba; a normál betét (Lucas) a nézett helyen nem egész 8e. Bizonyos betétanyagok nyikorgósak, pl. ami az R1-emben van, az is nyekereg mikor csak lassítok. Az alapból fékezés/súrlódás nem jó, de egyébként be tud kopni a betét ezzel együtt is.
megerkezett a visszaigazolas, ugyhogy remelem mire ideer a kovetkezo hidegfront, ket hetig tarto esovel, megis erkezik a bikinim kollegam szerint olyan kicsi boritekot nem is gyartanak, amibe ez ne lotyogne, ha belerakjak
inkabb megvarom, amig megerkezik a bikini, majd akkor dontok
de ilyen cickokat nem adnak hozza
helyette lett microkitten
vegre utnak indult az uj bikinim az Ujvilagbol