A gombát az aszfalton koptattam le... (meg a kipu védőbigyóját, a kipu végét, az indexet, tükröt, kormánysúlyt, fékkart, meg a könyökömet... De az idomok nem értek le, juhééé, *5 RomaTech bukógomba, asszem 49 euro (a gyári 66e Ft lesz, megkérdeztem...) ) Úgyamúgy tréningen sikerült előadnom egy olyan jútyúbos lendületes aszfalton megpördülős mutatványt. Soha rosszabbat... Most legalább tudom, hogy fel tudom állítani a mocit, ha muszáj...
Jópofa dolgokat árulnak, ha kell valakinek valami, nézze ki a honlapon, és írjon egy mélt. On-line meg tudjuk rendelni, és június közepén jövök haza bőrönddel, akkor haza tudom szállítmányozni.
Naná, hogy motorral jöttem. Elég viccesen felmálháztam szegénykét... Ez nem az a tipikus túramotor...
Igazából nekem azt mondta hogy annyit amit a képen látok. Semmit. Tök gyári. Miért adod el a tiédet és mennyiért, ha szabad kérdezni? Nem vált be? Amúgy mennyibe kerül egy 6ezres szervíz?
Amúgy nekem tanuló motornak kellene (6-8 éve motorztam nsr-rel + 1-2 alkalommal tavaly egy xx-el, de ez azért kevés). Sajnos rendőr barátaink rákényszerítettek a motorra ( B jogsi ugrott).
Én is eladom szerintem a motort. Cserélek. Baja szerintem nem nagyon lehet, max ha rosszul járatták be. Azzal számolj, hogy ha viszonylag sokat mész akkor heteken belül máris kötelező szerviz 6000-nél.
Mit lehet tudni a motorról? Az enyém 2007.októberi 3600 km-el, van rajta streetfighter rendszámtartó, minindexek elöl-hátul, LeoVince GP dob. Persze a gyári cuccok is megvannak. Csak kíváncsi vagyok, hogy 1,68-ért mit ad. Ja és az enyém fekete.
Motor vásárlása előtt állok és kinéztem egy 2007es z750-et. De fogalmam sincs hogy mire kell figyelni ilyenkor. Nem vagyok egy műszaki zseni. Valaki tudna tanácsolni valamit? Vagy inkább szerelővel menjek? Mondjuk nem mintha lenne valami baja egy alig 1 éves motornak (4500km), de ki tudja. Biztos ami biztos. Előre is köszi.
A műszaki és tapasztaltabb csapathoz intézném a kérdésem.
Szerintetek jó az, ha gázfröccsel váltok vissza? Én azt vettem észre, hogy akkor mindíg olyan szép "klatty"-anósan kapcsol sebességet és nem csattan semmikor.
Hehe, anno énis érdeklődtem ezen a téren itt pesten, de nem volt ilyen. Mennyél bowdeneshez, vidd az eredeti szálat és a csövét és mondd, hogy olyan hosszúságú, vastagságú és erősségű szálat gyártsanak bele. A kis gömböcöt el ne veszítsd, mert azzal fogják majd lezárni. Ha 1-2cm-rel hoszabb vagy rövidebb sikerül no para, mert azt még be lehet állítani de a többet már nem.
Hello Uraim!
Ki tud nekem Pest es Szekesfehervar kornyeken / kozott olyan boltot mondani, ahol van raktaron Z1000hez valo kuplungbovden?
Koszi a segítseget!
Nekem szerintem kéne egy 2006-osra láncvédő, mert ami van nekem már nem tetszik.
Így ha érdekel valakit egy Z1000-res láncvédő (kép alul) akkor 7000.-ért el lehet vinni! vagy megegyezünk ha valami nem tetszik a hibátlan darabon.
Hát Soma,fogggalmam sincs,h jó-e rá! Sztem jóval nagyobb az esély arra,hogy nem,mintsem,h passzoljon rá!
ha majd lesz megint Z-találkozó,összepróbáljuk!
És méretezünk mindent,h legyen mindenkinek gombáj !
Jó kis egyensúlyozás volt.
Csutka, köszönöm a csatlakozót, ma reggel átvettem a párodtól.
Naná, hogy motorral jöttem. Elég viccesen felmálháztam szegénykét... Ez nem az a tipikus túramotor...
Amúgy nekem tanuló motornak kellene (6-8 éve motorztam nsr-rel + 1-2 alkalommal tavaly egy xx-el, de ez azért kevés). Sajnos rendőr barátaink rákényszerítettek a motorra ( B jogsi ugrott).
Én is eladom szerintem a motort. Cserélek. Baja szerintem nem nagyon lehet, max ha rosszul járatták be. Azzal számolj, hogy ha viszonylag sokat mész akkor heteken belül máris kötelező szerviz 6000-nél.
Mit lehet tudni a motorról? Az enyém 2007.októberi 3600 km-el, van rajta streetfighter rendszámtartó, minindexek elöl-hátul, LeoVince GP dob. Persze a gyári cuccok is megvannak. Csak kíváncsi vagyok, hogy 1,68-ért mit ad. Ja és az enyém fekete.
Üdv
knapet
Motor vásárlása előtt állok és kinéztem egy 2007es z750-et. De fogalmam sincs hogy mire kell figyelni ilyenkor. Nem vagyok egy műszaki zseni. Valaki tudna tanácsolni valamit? Vagy inkább szerelővel menjek? Mondjuk nem mintha lenne valami baja egy alig 1 éves motornak (4500km), de ki tudja. Biztos ami biztos. Előre is köszi.
Naná,én is úgy szoktam váltani
Szerintetek jó az, ha gázfröccsel váltok vissza? Én azt vettem észre, hogy akkor mindíg olyan szép "klatty"-anósan kapcsol sebességet és nem csattan semmikor.
Ki tud nekem Pest es Szekesfehervar kornyeken / kozott olyan boltot mondani, ahol van raktaron Z1000hez valo kuplungbovden?
Koszi a segítseget!
Nekem szerintem kéne egy 2006-osra láncvédő, mert ami van nekem már nem tetszik.
Így ha érdekel valakit egy Z1000-res láncvédő (kép alul) akkor 7000.-ért el lehet vinni! vagy megegyezünk ha valami nem tetszik a hibátlan darabon.
nagyon szép lett. A hangja finom mély morgós?
Robis, King itt a képek.
Király dobj 1 mailt, h külön cső összekötő nélkül vane és mennyi?
FIGU
Nekem, meddig vagy itthon .
Ja és motorral vagy ?
FIGU
...és mikor is találkozunk?
Hétvégén jó idő lesz és én menni akarok valamerre.
ha majd lesz megint Z-találkozó,összepróbáljuk!
És méretezünk mindent,h legyen mindenkinek gombáj !