Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aki bújt, aki nem holnap KUNMADÁR
Hali!
Baszki milyen motor az aminek felforr a vize .
Én a Z-vel voltam pár felvonuláson /Bp-en/, a ventillátor is tán 1 szer kapcsolt be összesen .
igaz ugyan, h 10-60-as olajat használok
FIGU
Abszolút semmi, de amerre sok motoros megy, ott lesz.
Hello!

Én autóval mennék mert utána a nap folyamán több helyen is jelenésem van ( 80-as Oldsmobile Cutlass ), de a plakátról sem derül ki, hogy a Népliget-en belül hol? Van erről valami infód esetleg?

Köszi
knapet
Inkább kunmadár.....
Had forrjon, de a felvonulás része nem érdekel.
25km alatt úgy felforr a víz, ahogy kell....
Tom!
Az én ruhám eladó, ha érdekel. Fekete-sárga-ezüst 1,8mm kecskebőr. A fényképeken meglátod.
Én 183cm vagyok és 86 kg.
Megegyezünk "zésen" ha kell.
Itt a plakát
Halihó Uraim, és Hölgyeim,

Május1-én City Rune néven, motoros rendezvény lesz a Népligetben.
Felvonulással egybekötött, szabadtéri motorkiállítás.

3000 négyzetméteren kb. 15 Custom műhely és több motorgyártó részvételével. Széria motorok és quadok. Egyedi Chopper, Bobber, Cruiser, StreetFighter, Pro Street, Trike és Dragster átépitések, Amerikai autók, és a
Bamakó Rally résztvevőinek bemutatója.
Az egész napos program keretében délelött 10-től 14 óráig folyamatosan a GasGas Triál Team műsora:
- Trial, Quad és Supermoto bemutatók.
- 14 órótól felvonulás Budapest belvárosában (25km).
- Kb. 16 órától Streetfighter Show, majd ezt követően ismét a GasGas műsora sötétedésig.

Egyedi motorok és autók, gyönörű lányok, hideg italok és remek zene.

A RENDEZVÉNY INGYENESEN LÁTOGATHATÓ!

Helyszin: Népliget
Rendező: MC Hungary (HAMC Prospect Charter Budapest

10-kor kezdődik.

Én ott leszek.
Nagy nehezen de megjött egy nem épp világos visszajelzés. Az a bajom vele, s ezt már több helyről hallottam vissza illetve alevél is ezt látszik igazolni, hogy az e-mail-es regisztráció állítólag nem sokat jelent, mivel a helyszínen újra regisztrálni kell...
Május 15-re valószínű benevezek mégis, mert már másik csatornán is hívtak. Igaz nincs még meg a pályára való ruhám, de megpróbálom addigra rendezni. Ha mást nem is legalább egy kicsit kiszaglászom, hogy zajlik a menet.
Szia! Több okból nem.
1. senki nem csatlakozott
2. melóból sem tudtam időben lelépni
3. "gombóc" van a torkomban ergo kicsit beteg vagyok
4. mikor elindultam már csepergett, beborult

legközelebbi remélem összejön: május 15.
Neked küldtek visszaigazolást a regelésről?
Vagy csak elmegy a mél és le van tudva?
Hi,
Voltál kint a Ringen? Illetve más valaki volt tegnap az esti pályázáson?
Hali!
Szal előre 1-el kissebb kell ha kerekezés az isten
És lehet izmosabb lánckit cserét eszközölni
a ZX9R valamelyik tipusának a lánckerekei, és 530-as lánca csereszabatos a Z-re.
de szerintem a sima gyári 520-as lánc és normál kánckerék is bírja, simán hanyat b@szod magad csak akarni kell, és erös csukló
Z 1000 tartósteszten majdnem 50000km mentek vele ha jól emlékszem .
FIGU
Zsolt!
Szerintem a CB után nagyon fapados lesz.
A feltett kérdések alapján neked nem z-re van szükséged.
Túrázáshoz kényelmetlen, száguldozáshoz naked, egykerékhez vékony lesz a lánc.
Ez tényleg motorozni való.
Viszont, ha lecsereléd az ülsét (lásd king, Tomlamb), teszel rá idomot és kicseréled az első fogaskereket nagyobbra és löksz rá egy vastagabb láncot , akkor hasonlítani fog vágyaid paripájára.


...de a szakik megmondják a valót
A kényelmességéről jövő héten beszámolok. Remélem nem lesz hosszabb a túra 3000 km-nél, különben magyarázkodhatok a kötelező szervízen...
Jómagam sosem próbáltam. Tulajdonképpen egy kicsi híjján 110 Le... szerintem feláll erőből simán... :-)
köüszönöm szépen a segítséget szerintem ilyen gép lesz a következő és szeretnék sok mindent megtudni róla (a kerekezést úgy értettem hogy erőből feláll-e(hátsón) vagy nagyon teknikásan kell csinálni)
Pontosabban 247... szorri.
Hello!

A mennyit megy gondolom végre érted. Nos itt is igaz az az ősi mondás miszerint a végsebesség a légellenállásról szól. Mivel a szélvédelme nulla, az én tapasztalatom szerint többet megy mint ameddigg kapaszkodni tudsz rajta. Nekem óra szerint 267 km/h volt a legtöbb, de horror. Az ülése ne szépítsük, kényelmetlen. 500 km-en legalábbis. 80-100 ig nekem semmi gondom vele, de amikor rajta vagyok egész nap és megyek 2-300 km-t akkor estére sajog a seggem. Kerekezni... hátsón vagy elsőn? Hátsón szerintem a choppereket leszámítva mindennel lehet, súlypont egyensúly és bátorság kérdése. Gyári futóművel az első keréken gurulni, megállni szerintem nem lehet vele.

Részemről kb ennyi.

üdv
knapet
sziasztok

nem tudok ki mennyire hajtja a gépét de érdekelne a kis Z ről(750) pár dolog
-mennyit megy?
-lehet-e vele kerekezni?
-mennyire kényelmes?(nem 30km-en)(hanem 500-on)
és minden infót szivesen fogadok

előre is köszi
Mivel az idomok és az ülés közt rés van, így egyértelmű, hogy elmászott. Szerintem.
Azt mondtad, hogy HA elvan tenyleg menve, akkor mitol van. De azzal, hogy tenyleg elhajlott, akkor meg nem egyezetel ki.

Szinatmenetes villaszar, villahosszabbito, krosszkormany, fordulatszammero, hatsokerek-oldaltamasz, kikampulo sarvedoveg. Ezek sem hianyozthattak a jatszoter kiralyanak Simsonjarol! En sosem voltam a jatszoter kiralya.... Nekem Riga jutott.
Ja, meg első-hátsó sárvédőre műanyag kacsa is.
Már írtam a múltkor is, hogy szerintem a targocával való megemelés miatt hajlott meg a segédváz, hiszen a kipufogókon gyönyörűen látszik, hogy alányúltak. Majd visszatekergetem valahogy, csak most nincs kedvem lebontani az idomot róla.

Nekem volt Simsonom, de valahogy nem éreztem késztetést arra, hogy megtörjem a hátulját. Természetesen enduro-könyök, hőrács, lámparács, gránátmarkolat az dukált neki.