TomiZ!
Nekem is Valtermotos van. A komát Molnár Gergőnek hívják 06-20-532-6437.
Ha kell kép szólj és teszek fel, de előrébb van olyan 240 oldal körül.
Bennem a Repsol és teljesen másabb a váltóm. Finomabban jár és mégis valahogy érzem, hogy benne van a fokozatban.
Hétvégén leküzdöttük Villány terepszakaszát kétszeméllyel. Ez volt az első hosszabb kétszemélyes utunk és a kisasszony kifáradt rendesen. Valamit ki kell találnom mert elég kínszenvedés volt.
Nincs valami tippetek? Ez a Bagsteres ülés lehet a megoldás?
Valaki le tudná mérni a "régi" Z750 ('03-'06-ig) gyári kipuffogódobjának a külső átmérőjét? Fontos lenne, és a motorom jelenleg nincs a közelben. Előre is köszönöm!
Érdekes mennyi Z van ebben a városban, abból az 5 motorosból, akit ma láttam kettő fekete Z volt.
Leradíroztam a jobbos bukógombát, úgyhogy ha valakinek kell valami RomaTech cucc (romatech.de), akkor szóljon, mert bukógombát kell rendelnem... És ha valakinek kell balos bukógomba olcsón, akkor is szóljon... Felet nem adnak...
Ma úgy felpuhult az (ABS-szes) első fékem, hogy át kellett állítani a legtávolabbi állásra, különben hozzákoppan a gázkarhoz. Ez miért van? Reggel vittem szervízbe, akkor nem volt semmi baja, ott ugyan mondták, hogy jééé, milyen zselés a fék, de azt nem, hogy ennyire zselés... Odafele nem volt semmi baja... A meleg miatt lenne? Másnak is ilyen lett?
Meg reggel nem akart beindulni se... (nem aksi) Szóval újabban nincs szerencsém...
Katasztrófa egyébként, ami ebben a városban van... Ez a sok ember mind minden nap ül ebben a konstans dugóban? Kicsit elszoktam ettől a budapesti stílustól...
No csavar kiszedése a gyári kipuffogóból.
Szereld le a kipuffogót
Végy két darab rágót,
Jól rágd meg (kb 30 perc.)
Ragaszd rá egy hosszú pálcára.
A pálcát, a rágóval dugd be a kipoff-ba.
Rázd meg jól a kipuffogót
A csavar rá fog ragadni a rágóra.
Óvatosan húzd ki a pálcát a csavarral.
Csavard vissza a helyére.
Az a szelep amire szerintem gondolsz az a fordulatszám emelkedésével nyit egy szelepet a gyári kipuffban. Amikor nekem felraktuk a LeoVince-t akkor simán leszereltük, a bowdent kikötöttük. Slussz. A gyári kipuffal együtt bekerült egy dobozba.
Háttööööö..., örülök,h sikerült vigyort csalni és tiszteletre parancsóni az ajudist
Ha új Z-re akartok sportkiput,akkor nem kell foglalkozni a lejjebb említett lambda szondával és a kipufogó szeleppel,az marad benne a leömlőbe,sztem nem a dobban vannak,sőt biztos! A régi kis Z-be egyik sincs (kissebb a hibalehetőség és a levegőt is jobban szennyezi )
Steve!
Sztem jó az általad említett évjárat, sőt... ! Én is olyat szerettem volna anno,asszem az itteni apróban van is a futóművek között egy 2006-os komplett eleje,bajai bontós cimbimé.asszem 230 lenne a teló,villahidak,féknyergek,komplett első felni tárcsákkal . De tuti adja csak a telókat is,ha nem akarsz ennyit költeni,ahogy én sem.
nekem maradt az első felni az eredeti+ a sárvédő is teljesen stimmel. a 2005-6os már más.
végülis a recept a következő:
ami kell és jó: Z1000 alsó és felső villahíd (de minimum a felső) az alsó maradhat a ninjaé,csak máshol van rajta a kormány elfordulás ütközője,de végülis megoldható,ha nem kapsz Z1000-ét
A ninja telók belefűzhetők(2005-6osnál azért előtte meg kellene mérni a teló külső átmérőjét a biztonság kedvéért)
Kormánycsapágy stimmel,ill. érdemes venni egy új kúpgörgőset,ha már szét van szedve és azzal összefűzni.
A felni jó a telókhoz és a féknyergekhez,de itt szintén meg kell mérni a két tárcsa közti távolságot,a 2003-4es ninjáéval stimmel a Z felnije.
felhasználható még a saját első tengely és a sárvédő is.
+ kell jónéhány esztergályos meló és kész is.
Ha érdekel van pár méretezett rajzom a dologról.
Hali TomiZ!
Sose bánd a KTM-et, véleményem szerint annak való akinek van sok pize szervizre .
Van tapasztalatom a motorjaikkal, a legtöbbet kipróbáltam van köztük tényleg nagyszerű, és van borzalmas. Sok haveromnak volt /nekem is/ és tudnék olyan problémákról írni, h az már csoda .
1 viszont biztos, majdnem mindenkinek csak 1 szer volt .
DUKE-ot is próbáltam jó, de ha már kockáztatok /vagy széthullik a gép vagy nem/ akkor már inkább 1 TUONO, minimum 5 kilóval ocsóbb /ha akciós többel is + 2 AKRA dob/ és apám az agyadra b@sz olyat,
/ahogy Zrider mondaná/ h sose felejted el.
FIGU
Sziasztok!
Tervezem a motorom lecserélését és az egyik ami tetszik az a Z750. Van esetleg valaki aki 100+ kg és 196 cm? Milyen tapasztalatok vannak a kényelemmel meg a fékekkel, mert ezekről hallottam negatívumokat? Mennyire szervízigényes a motor? Hány km-enként van kötelező? Az utasnak tényleg kibírhatatlan? Előre is kösz az infókat. Üdv: Simi
Pff ma leszólták kicsit a Z-met!
Egy Ktm Duke 990-es srác mellémált amikor álltam a ház előtt az uton: beszéltem vele kb 10 percet, de kissé nagyképű volt. Mondtam hogy most vettem fasza meg minden.... erre ő: Kezdőmotornak jó lesz...
A Duke-ját dícsérte hogy az aztán nagyon brutál meg brembo fékek meg nagyon fasza futómű stb...
Én mondtam kösz de nekem jó ez is ahogy van, meg én a Ktm-ben nem bízok (na meg szerintem csúnya is,meg drága is) a népítéleteit olvasva. És akkor kinyögte hogy már az ővével is sok baj volt de akkor is egy fasza gép.. Ok tetudod...
Az a bowden egy szelepet vezérel(hamar akartam kimondani/leírni a nevét, így nem jut eszembe ), ami szabályozza a gázok kiáramlását & hűti azokat, így megkönnyíti a katalizátor szerepét. Másrészről innen is jön az egyenletesebb teljesítmény, az erősebb alsó- és középtartomány. Ha dobot cserélsz, nem kell egyáltalán hozzányúlni....
A 750 s ülését fel lehet operálni az új zére? Az talán kényelmesnek tűnik hátul.