Sziasztok,mai nap folyamán egy csodálatos Z750 került a birtokomba(2004 évjárat). Kérdésem lenne : A váltója az előző motoréhoz képest jóval keményebb(XJ600N) ami nem is gond,de az üreset nagyon nehezen találom bent. Érdekelne,hogy nektek mik a tapasztalataitok, ez normális így és csak megszokás kérdése? És még annyi,hogy a víz hőfok a mai 130km távnál nem melegedett kb 75 fok fölé(8-12 fok lehetett a levegő hő. !) Ez normális ?
Meg esetleg annyit tennék hozzá Muldi írásához, hogy ahogy a Service Manual is írja, a csöveket beindítás előtt többször jól nyomkodd végig míg w termosztát betöltő nyilasanal eltűnik az összes buborék. Akkor sokat járatni se kell.
Én Goldfreneket vettem. Előtte Az Er-5- ön használtam ilyen típust. Mindkét alkalommal félve tettem, hisz ezen a Sportmotor fórumon ( úgy értem nem itt) nagyon fikázták a márkát. Szerencsére mindkét alkalommal kellemesen csalódtam.
Bár a balos betét felfüggesztése kicsit szorult, sorjás volt (fék betét) kis igazítással már 2 éve jól teszi a dolgát. Kinek ugye mi, nekem a gyári fék is megteszi, bár tudom hogy nagyon nem egy felső kategóriás fék, már a gyári, de a Goldfren ugyanolyan "Jól -rosszul" fog mint a gyári. Két éve volt w két tárcsa meg betét 92 ezer Ft. Szal ha totál gyári kell akkor ajánlom. Betét is jó puha de ettől függetlenül nem fogy gyorsan.
Két weboldal van. prop-tech.shp.hu/ és www.prop-tech.hu/hu/
És igazad van két különböző ár. Én tavaly 18000 -ért vettem. Hívd fel Csabát, az a biztos. Nehogy meglepetés érjen.
Helló! A hűtő alján a vízcsövet le, kiegyenlítő tartály elmenő ága le, meg a blokkon van egy 6-os csavar azt kivesz, meg a tank alatti csövet is levettük. (mondjuk nekem kis segítség volt, mert alapból kicsit szétvan szedve a gép) ja meg valaki segítsen neked, mert egyedül kicsit lehet szenvedtem volna :D Kb. 2,5-3 liter jött ki belőle. pontosan nem mértem le. Feltölteni még nem töltöttük fel, de annyit vissza is töltök :D
Hali! Tankot leveszed és alatta tudod feltölteni a rendszert. Szép lassan ajánlott feltölteni és a kiegyenlítőbe sem árt olyan félig tölteni. Majd tank felrak, beindít és járat vagy 10-15 percig hogy járjon egy ideig, majd szint ellenőrzése a tartályban és majdnem a full jelzésig tölteni.
Kb ennyi a menete.
Hali mindenkinek!
Sikerült leengednünk a hűtővizet a 750-ből ('04). Az lenne a kérdésem, hogy hol lenne érdemes feltölteni?? Én a tartályra gondoltam(mint ahogy az autóknál szoktam). És ez is kilégteleníti magát, vagy esetleg kell valamit csinálni?
Köszi
erre az alkatrészekre lenne szűkségem....
Ha valakit érdekel.
basi2(kukac)citromail.hu
Pl: ricsibontó az üllői úton
Kérnék egy kis segítséget....08' Z750 bontott alakrészek ügyiben kinél lehet érdeklődni?
Bár a balos betét felfüggesztése kicsit szorult, sorjás volt (fék betét) kis igazítással már 2 éve jól teszi a dolgát. Kinek ugye mi, nekem a gyári fék is megteszi, bár tudom hogy nagyon nem egy felső kategóriás fék, már a gyári, de a Goldfren ugyanolyan "Jól -rosszul" fog mint a gyári. Két éve volt w két tárcsa meg betét 92 ezer Ft. Szal ha totál gyári kell akkor ajánlom. Betét is jó puha de ettől függetlenül nem fogy gyorsan.
És igazad van két különböző ár. Én tavaly 18000 -ért vettem. Hívd fel Csabát, az a biztos. Nehogy meglepetés érjen.
Kb ennyi a menete.
Milyen / melyik fokozatkijelzőt ajánlanátok 2008 z1000-hez? Ennél is van csatlakozó, amire rá kell dugni és feltanítható?
Sikerült leengednünk a hűtővizet a 750-ből ('04). Az lenne a kérdésem, hogy hol lenne érdemes feltölteni?? Én a tartályra gondoltam(mint ahogy az autóknál szoktam). És ez is kilégteleníti magát, vagy esetleg kell valamit csinálni?
Köszi