Üdv mindenkinek. találtam egy z 1000 minden ok csak 106 lóerős. Kérdésem hogy lehetetlen picit tuningolni hogy nyerjek egy kis lóerőt.Köszönöm a választ
Ezek is forgás irányba kattannak. Nem Kawasaki hanem egy Sv 650-es.
Az igazság hogy eladó lenne mert helyette lett egy Z750-es, és nem tudom merjem e így árulni. A tárcsák amúgy nem ütnek fékezéskor, csak elég idegesítő ha behúzott fékkel előre hátra "löködöm" a motort akkor kattog.
A szerelő szerint se érdemes vele foglalkozni, de én se néznék rá bizalommal ha mennék megnézni egy motort és ilyen.
Gyári nekem sem mozgott de az utángyártott "kormányzós " irányba. Én is abból indulok ki mint peetsp szerintem kicsit kotyoghat gondolom ha zsír újonnan is csinálta akkor ennek így kéne lennie. De ha idegesít és 2006 előtti a kis Ze akkor egy tökéletes tárcsám van eladó 13 e km van benne meg mellé egy kissé "ütős" is az ajándékba. Ezek nem mozognak
Na most pont ellentmondtatok egymásnak... :-)
Én nem tudom a helyes választ, ne üssetek azért kérdezem, mert a GSXR-en ami nekem új, mozog minden irányba (tengely irányba is meg előre-hátra, kézzel is behúzott fékkel is mindenhogyan, ránézésre cserés (de ez úgye úszós ha jól tudom). Na most a kawáé semmilyen irányban nem, úgy áll mint katibaagyerek'.
Szia!
Nekem már forgott behúzott fékkel előre-hátra, azért cseréltem.
Azért írtamdkari-nak, hogyha már nem csak oldalirányba mozog, akkor már az szerintem cserés neki is.
Na várj egy picit. Nekem ez most nem tiszta ami írsz, tegyük már rendbe.
Az oldalra mozog meg a tengelyirány nálam ugyanaz?
Az én értelmezésemben tehát tud egyszer tengely irányba mozogni (befelé-kifelé), meg tud egyszer forgásirányba előre-hátra mozogni (értsd. kezeddel forgatod álló motornál mint egy kormányt vagy behúzod a féket és forog a kerék előre-hátra). Na most akkor ezek közü melyik a baj?
Szia dkari!
Ha oldalra mozog a a tárcsa aszegecsnél az nem probléma, mert ez a funkciója.
Viszont ha már tengelyirányba is van kottyanása, na az már nem biztos, hogy jó.
Nekem ezért kellett most cserélni a Z-n.
Sziasztok! Kawa Z1000 2007-2009 évjárathoz szelepfedél tömítés szett komplett eladó. Hamarabb eladtam, mint kicseréltettem volna. Eredeti Kawa alkatrész, bolti ár alatt.
Sziasztok!
Eladom a LED-es kis index garnitúrámat. Zietech, E-számos. 2pár index felfogató lemezkékkel, rendszámtábla tartó LED világítással, és a hozzá való relé. Fent volt a motoromon (így vettem), de visszatettem az eredetit. Nincs baja, hibátlanul működött. Irányár: 12000Ft
Ezek is forgás irányba kattannak. Nem Kawasaki hanem egy Sv 650-es.
Az igazság hogy eladó lenne mert helyette lett egy Z750-es, és nem tudom merjem e így árulni. A tárcsák amúgy nem ütnek fékezéskor, csak elég idegesítő ha behúzott fékkel előre hátra "löködöm" a motort akkor kattog.
A szerelő szerint se érdemes vele foglalkozni, de én se néznék rá bizalommal ha mennék megnézni egy motort és ilyen.
Pedig ez is úszós. A csere az a kopás, lógás mértékétől függ.
Én nem tudom a helyes választ, ne üssetek azért kérdezem, mert a GSXR-en ami nekem új, mozog minden irányba (tengely irányba is meg előre-hátra, kézzel is behúzott fékkel is mindenhogyan, ránézésre cserés (de ez úgye úszós ha jól tudom). Na most a kawáé semmilyen irányban nem, úgy áll mint katibaagyerek'.
Nekem már forgott behúzott fékkel előre-hátra, azért cseréltem.
Azért írtamdkari-nak, hogyha már nem csak oldalirányba mozog, akkor már az szerintem cserés neki is.
Az oldalra mozog meg a tengelyirány nálam ugyanaz?
Az én értelmezésemben tehát tud egyszer tengely irányba mozogni (befelé-kifelé), meg tud egyszer forgásirányba előre-hátra mozogni (értsd. kezeddel forgatod álló motornál mint egy kormányt vagy behúzod a féket és forog a kerék előre-hátra). Na most akkor ezek közü melyik a baj?
Ha oldalra mozog a a tárcsa aszegecsnél az nem probléma, mert ez a funkciója.
Viszont ha már tengelyirányba is van kottyanása, na az már nem biztos, hogy jó.
Nekem ezért kellett most cserélni a Z-n.
Szeretném kérdezni hogy mi a teendő akkor ha az első féktárcsák "kotyognak"?
Fék behúzásnál előre hátra mozgatáskor látszik hogy a tárcsa külső karimája elmozdul egy kicsit és ez kattogó hangot ad. (nem kormánycsapágy)
Korábban szerelő nézte és azt mondta nem kell vele foglalkozni.
De más motoron nem találkoztam ilyen jelenséggel.
És kissé idegesítő.
http://www.jofogas.hu/budapest/Kawasaki_Z750_es_z1000_Givi_top_case_konzol_2007__43668479.htm
Eladom a LED-es kis index garnitúrámat. Zietech, E-számos. 2pár index felfogató lemezkékkel, rendszámtábla tartó LED világítással, és a hozzá való relé. Fent volt a motoromon (így vettem), de visszatettem az eredetit. Nincs baja, hibátlanul működött. Irányár: 12000Ft