A váz teljesen ugyan az szerkezetileg bár még 1000-es vázat nem láttam csak apróbb eltérések vannak benne a blokk szerintem simán átépíthető egyébként blokkon belül is csak néhány alkatrészt kellene kicserélni egy 750-esben hogy 1000-es legyen.
Lenne egy kérdésem 2005ös z 750 váz egyezik-e a 2003as ezresével? Vagy mik a különbségek, nekem az eleje lenne fontos. A tank alatti résztől az elejéig. Köszönöm a segítségeteket.
Köszi szépen a segítséget.
Igen a terv az volt, hogy tavasz előtt elviszem szervizbe és átnézetem meg kicseréltetem amit kell.
Azt a venti dolgot meg majd megnézem ha hazamegyek lehet csak elkerülte a figyelmemet. Amúgy ha bekapcsol mennyire jól hallható a hangja a motor alapjárata mellett?
Üdv! Az a szelepfedél, úgyhogy nem egyedi a problémád. :) Szerintem ez csak esztétikai hiba amíg ilyen szinten marad a szivárgás. Ha nagyon zavar tömítést kell cserélni. A tengelyen lévő rozsda sem hiszem hogy okozna bármi gondot használat közben, de idővel azért szétszedetném és a hibarendszerrel együtt átnézetném.
A ventillátor elvileg látható ha benézel a hűtő mögé. Vagy pedig járatod helyben amíg fel nem megy a víz 105 fölé. Akkor hallanod kell ha megy a ventillátor.
Érdekelni valakit 03-04es Z1000 eredeti kipufogó, illetve a képen látható 4 az 1-be Leo Vince sportdob? Illetve ha érdeklődés van rá akkor a komplett motort bontom.
Lenne még pár kérdésem a kicsi Z-vel kapcsolatban.
Az egyik, hogy a képen a felső rész amit bekarikáztam, arra lettem figyelmes, hogy használat után ott "izzad" a motor. Ez okozhat problémát? Ha az a rész a szelepfedél akkor a kérdés tárgytalan mert láttam itt fórumon, hogy nem egyedi eset, hogy néha gond van a tömítéssel.
A másik amit bekarikáztam ott azon a tengelyen van egy kis rozsdaszerűség nálam. Ez mennyire lehet gond. Illetve szétszedés nélkül mennyire lehet megállapítani, hogy mekkora a gond? Ha jól sejtem az a tengely kapcsolja a vázhoz a hátsó lengővillát. Ha esetleg nem jól tudom javítsatok ki kérlek.
A harmadik kérdés az lenne, hogy a venti meglétét le lehet valahogy csekkolni megbontás nélkül? Még eddig nem kapcsolt be de ahogy olvastam csak olyan 105 fok körül kapcsol csak be.
kawasaki z750 2007 utáni modellre karbon lengővilla sárvédő, használt, az első felfogató fül helyét ki kell alakítani és fúrni kell a csavar lyukat. bontott cucc, lakkozni és foglalkozni köll vele. posta mehet.
Mivel hivatalosan is Z750 tulaj lettem így gondoltam hozzátok fordulok pár kérdéssel. Mivel hamarosan itt a tél így gondoltam, hogy beszerzek a mocihoz egy hátsó emelőt meg emelőszemet. Tudnátok valami konkrétat ajánlani? Ami kipróbált és megbízható? Mert láttam párat de az árak az ilyen 5000-től 10000-ig vannak az emelőszemnél is, a hátsó emelőről ne is beszéljünk.
A másik kérdés az a plexivel lenne kapcsolatos. Gondoltam rá, hogy fel kéne rakni valami plexit a későbbi túrázásokhoz, hogy jobb legyen a szélvédelem mert viszonylag magas vagyok (190) és azért ott már kapom a szelet rendesen nagyobb tempónál.
Az utolsó kérdés (egyelőre ) az lenne, hogy valaki csináltatott már zselés ülést a Z-re? Ha igen tudna mondani egy kb. árat rá és, hogy hol érdemes csináltatni?
Előre is köszi!
Sziasztok,
Netről rendeltem egy gen-X plexit. Kicsit hiányosnak találom a csomagot(bontott a cucc). Igazából plexi, két tartó konzol és 2db hosszú csavar. Plusz 4db csavar a plexi és konzol osszefogatasahoz. Nem tudom hogy mitől fog ez nekem stabilan állni.
Esetleg valakinek valami info ezzel kapcsolatban?
Előre is köszi a válaszokat :)
Sziasztok, segítség kellene, 2009-es Z750 esetén nektek hány fokos a víz a mostani időjárási körülmények között, amikor országúton mentek, tehát van menetszél bőven?
Èn pont az idèn teszteltem!